|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Warto kupic TIPO 1.4 i.e + gaz ? |
Autor |
Wiadomość |
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 05-02-2009, 17:30
|
|
|
kaliburza, regulacje LPG robi sie u gazownika tam gdzie instalacje zakładają, a co do ceny róznie od 10 do 50zł Ale moim zdaniem jedz bo to napewno pomoze |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Kali
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 173 Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-02-2009, 17:38
|
|
|
Mam nadzieje ze to tylko na gazie tak sie dzieje. Ogolnie mi sie podoba. Musze ochlonac .
** Dodano: 05-02-2009, 17:39 **
Aha bo to jest tak, zaczyna sie zapalac wskazowka od akumulatora tak leciutko przymroza i jak sie dogazuje to nie gasnie ale jak sie gazu nie doda to zaraz stoi. |
_________________ A4 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 05-02-2009, 17:41
|
|
|
kaliburza napisał/a: | zaczyna sie zapalac wskazowka od akumulatora tak leciutko przymroza i jak sie dogazuje to nie gasnie ale jak sie gazu nie doda to zaraz stoi. |
może coś z gazem a może alternator |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Kali
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 173 Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-02-2009, 17:42
|
|
|
A lozysko kosztuje 190 zl bo to razem z piasta musi byc a ja mam jeszcze wersje z ABS.
** Dodano: 05-02-2009, 17:43 **
NIe to raczej nie alternator (zreszta sam akumulator moze byc slaby). Bo to sie przymrozaja wskazowki od oleju i akumulatora i absow.
** Dodano: 05-02-2009, 19:01 **
Mam jeszcze pytanie gdzie znajde ksiazeczke napraw do tipo ? |
_________________ A4 |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 05-02-2009, 19:13
|
|
|
kaliburza, książke napraw masz w downloadzie. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
Kali
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 173 Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-02-2009, 19:15
|
|
|
tylko nie moge jej sciagnac a nie wiem dlaczego. |
_________________ A4 |
|
|
|
|
krzysiek82
Pomógł: 12 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 237 Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-02-2009, 19:19
|
|
|
kaliburza, Tutaj: http://www.moto.allegro.p...ion=1&country=1
P.S. Kiedy będą foty twojega auta |
_________________ Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r. |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
|
|
|
|
Kali
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 173 Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-02-2009, 19:26
|
|
|
Foty beda w sobote jak juz go odbiore od mechanika umyje i w ogole . Wrzuce i opisze. o Vipie nie wiedzialem.
** Dodano: 06-02-2009, 12:11 **
z tego co sie dowiedzialem od mechanika to gasl mi dlatego ze regulator obrotow nie odskakiwal tak jak trzeba i zatrzymywal sie w polowie. Dlatego rano co odpalilem to po chwili zdechl ale bedzie dobrze dzisiaj, moze obejdzie sie bez regulacji gazu.
** Dodano: 06-02-2009, 18:05 **
Juz mam auto. Fajnie jedzie, nie gasnie, a przyczyna byla prozaiczna. Jedynie co mine niepokoi to duzo bialego dymu (pary) wydobywa sie z samochodu. Wiem ze woda jest efektem spalania gazu. Tzn duzo dymu jest jak stoje, jak jade to jest ok. Mechanik mowil ze to taki efekt zima na gazie i pokazywal swoj samochod i mial calkiem podobnie. Chociaz jak czytalem to moze spalac olej albo plyn chlodniczy moze sie dostawac, ale w koncu odebralem od mechanika to by to wychwycil.
Uszczelka zaworow wymieniona, silnik wymyty, dodatkowo uszczelniona silikonem i ta pod glowica tez. Pojechalem nim kilkanascie km i zadnych wyciekow, absy dzialaja. Wszystkie plyny i oleje wymienione.
Jedynie z czym musze sie uporac to podlaczenie radia i glosnikow, aha no i nie dziala mi poswietlenie tego analogowego zegara.
** Dodano: 06-02-2009, 18:11 **
Mam jeszcze pytanie czy ktos ma jakis poradnik jak podlaczyc samemu radio ? W radiu mam luzne kable bez kostki a w aucie jakas czarna kostke. Najlepiej taki zebym samo doszedl co gdzie jest i ze zdjeciami. Z gory dziekuje. |
_________________ A4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|