|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tipo 1.4 TURBO |
Autor |
Wiadomość |
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-04-2011, 15:30
|
|
|
Leśniczy, być może na realu inaczej to słychać czytaj lepiej Nie planuje zakupu czegoś takiego bo pytanie po co?? Szkoda pieniędzy. Za tą kasę dwa razy do pełna butle nabije |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
maidun
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 197 Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-04-2011, 20:38
|
|
|
D@wIdS, jeden z komentarzy na temat tego wynalazku: (allegro)
"Kupiłem transmiter Ferrari i jestem zawiedziony, sprawdziłem urządzenie na kilku autach z drogim audio, na każdym było to samo,dźwięk przypomina samochody z komputera Amiga,lub z konsoli PlayStation 1 (...) zmarnowane pieniądze."
Już lepiej dołożyć trochę pieniędzy i założyć sportowy tłumik w samochodzie. |
_________________ Było:
Tipo 1.4 AGT
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole
Tipo 1.4 S
Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 02-04-2011, 20:42
|
|
|
maidun napisał/a: | "Kupiłem transmiter Ferrari i jestem zawiedziony, sprawdziłem urządzenie na kilku autach z drogim audio, na każdym było to samo,dźwięk przypomina samochody z komputera Amiga,lub z konsoli PlayStation 1 (...) zmarnowane pieniądze." |
pytanie - czego się spodziewał :/
maidun napisał/a: | Już lepiej dołożyć trochę pieniędzy i założyć sportowy tłumik w samochodzie. |
Z tym też to nie jest takie super 1.4 albo 1.6 pod machą, silnik zarzygany olejem, dziury w podłodze ale jedzie taki i załącza alarmy na osiedlu. WRC jak nic |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
maidun
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 197 Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-04-2011, 20:53
|
|
|
Luczu napisał/a: | Z tym też to nie jest takie super 1.4 albo 1.6 pod machą, silnik zarzygany olejem, dziury w podłodze ale jedzie taki i załącza alarmy na osiedlu. WRC jak nic |
Można oczywiście wstawić strumienicę zamiast katalizatora, wyciąć środkowy tłumik i wstawić przelotowy tłumik na końcu, w dodatku typu "mugen", ale raczej miałem na myśli coś w rodzaju dyskretnego ultera zamiast oryginalnego tłumika końcowego.
Zależy co kto chce zrobic z samochodu. |
_________________ Było:
Tipo 1.4 AGT
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole
Tipo 1.4 S
Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-04-2011, 21:43
|
|
|
maidun widocznie koleś myślał że za 140zł zrobi sobie ferrari Wiadome że to tylko taki bajer, nic poza tym.
Luczu napisał/a: | Z tym też to nie jest takie super 1.4 albo 1.6 pod machą, silnik zarzygany olejem, dziury w podłodze ale jedzie taki i załącza alarmy na osiedlu. WRC jak nic |
Luczu, nic dodać, nic ująć |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 02-04-2011, 22:05
|
|
|
jesl tanszy stosob wyciac koncowy tlumik zaraz za belka jeszcze na tym zagieciu wydech jak sportowy chodzi basowy pomruk a od ok 4 tys robi sie seryjny dzwiek wiem bo teraz tak latam wedech urwal sie na podworku na krawezniku |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 02-04-2011, 22:49
|
|
|
temat całego układu wydechowego i wszelakich kombinacji z wycinaniem tłumików przerabiałem w swoim tipo wielokrotnie
ogólnie to tak: zastąpienie samego tłumika końcowego sportowym , przelotowym z bocznymi komorami wygłuszającymi w nie wielkim stopniu podnosi ilość decybeli. tłumik końcowy przelotowy bez komór zdecydowanie polepsza dźwięk auta i wszystko zostaje w granicach normy ( normy czyt. pasażerowie na tylnej kanapie mogą spokojnie sie ze sobą dogadać ) ... sprawa zupełnie się zmienia po wycięciu tłumana środkowego i wstawieniu zamiast niego rury ... brak środkowego tłumika oraz końcowy przelotowy bez komór = WRC ... po 15 min pasażerowie na tylnej kanapie doznają bólów głowy oraz rozmawianie między soba jest praktycznie nie możliwe .... jak to się ma na zewnątrz ? wjeżdżając na osiedle po godzinie 22:00 wszyscy wiedzą kto przyjechał , w lato przy otwartych oknach dzieci się budzą i zaczynają płakać a jak w nocy przypier.... na jednej z ulic miasta to kumpel mieszkający ok 2km dalej zadzwonił z pytaniem czy właśnie smigam po mieście bo mnie słyszał ....
do jazdy codziennej bez męczenia siebie oraz innych proponuje zastosowanie tłumika końcowego przelotowego ale z "bocznymi" komorami wygłuszającymi
tak dla ścisłości tu jest przykład tłumika z bocznymi komorami wygłuszającymi ( polecam )
oraz zupełnie przelotowego :
|
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|