|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
3tys. obr i nie chce jechac |
Autor |
Wiadomość |
Joker
Wiek: 38 Dołączył: 26 Gru 2005 Posty: 108 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 27-02-2006, 23:33 3tys. obr i nie chce jechac
|
|
|
Witam
Nie mam pojecia o co chodzi z moim Tipo.Czasami jest tak ze ok 3tys obr auto przestaje jechac tak jakby brakowalo mu paliwa ale po przekroczeniu tych obrotów juz jest normalnie.Na poczatku dzialo sie tak na benzynie teraz zauwazylem to jadac na LPG :(:( .
Pozatym czasami auto jedzie mi bardziej mułowato a czasami zwawiej .Co to moze być Czy to mzoe byc wina wtrysków Sonde lambde wymieniałem niedawno takze jest ok.Pliss help |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 28-02-2006, 10:16
|
|
|
A pod kompa podlaczales autko? Moze jedz, mozliwe ze wyrzuci jakies bledy.
Napisz co to za silnik dokladnie! |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
bloku
Wiek: 44 Dołączył: 13 Lut 2006 Posty: 55 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 28-02-2006, 10:21
|
|
|
Jak na moje oko może to być błąd kompa w aucie albo co szybciej - przepływomierz!!! Podaje zła dawkę i mieszanka jest niezgodna z tym co podaje komputer. |
_________________ /F/I/A/T/ Tipo 1.4 S 1992r.(159A2) 78 KM
LPG Lovato,
Audio: JVC MP3, 2x250W SONY, 2x120 Hertz,
Citroen Saxo VAN(!) - służbowy... |
|
|
|
|
Joker
Wiek: 38 Dołączył: 26 Gru 2005 Posty: 108 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 28-02-2006, 14:14
|
|
|
Silnik to 1.6 8v dziwnie poskladany bo blok mam od 1.8 16v ... czyli co proponujecie pod kompa sie podlączyc |
|
|
|
|
|
bloku
Wiek: 44 Dołączył: 13 Lut 2006 Posty: 55 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 28-02-2006, 14:25
|
|
|
Myśle że jest to najprostsze wykluczenie czy coś jest w kompie czy nie. |
_________________ /F/I/A/T/ Tipo 1.4 S 1992r.(159A2) 78 KM
LPG Lovato,
Audio: JVC MP3, 2x250W SONY, 2x120 Hertz,
Citroen Saxo VAN(!) - służbowy... |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-02-2006, 19:40
|
|
|
spróbuj zresetować komputer |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Joker
Wiek: 38 Dołączył: 26 Gru 2005 Posty: 108 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 28-02-2006, 21:11
|
|
|
Raku napisał/a: | Joker napisał/a: | dziwnie poskladany |
[OT] nawet bardzo bo głowica nie wygląda na 8v [/OT] |
Jest na pewno a jesli chodzi o ta blaszke to własnorobka
[ Dodano: 28-02-2006, 21:12 ]
ego napisał/a: | spróbuj zresetować komputer |
Odpiąc aku czy jakis wiekszy zabieg jest wymagany |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-02-2006, 22:05
|
|
|
nie powiem Ci juz dokładnie bo nie pamietam jak to robiłem,ale wiem,ze musisz odpiąć akumulator na dłuższą chwilę,nie wiem ile dokładnie,ja miałem chyba odłaczony na całą noc,jak nie dłużej,później podpinasz i zapalasz. Autko musi chwile pochodzić do momentu kiedy zgaśnie,czyli komputer sie ustawia.Potem odpalasz i jest juz ok. (u mnie było po tym zabiegu wporządku) |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Joker
Wiek: 38 Dołączył: 26 Gru 2005 Posty: 108 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 28-02-2006, 22:16
|
|
|
ego napisał/a: | nie powiem Ci juz dokładnie bo nie pamietam jak to robiłem,ale wiem,ze musisz odpiąć akumulator na dłuższą chwilę,nie wiem ile dokładnie,ja miałem chyba odłaczony na całą noc,jak nie dłużej,później podpinasz i zapalasz. Autko musi chwile pochodzić do momentu kiedy zgaśnie,czyli komputer sie ustawia.Potem odpalasz i jest juz ok. (u mnie było po tym zabiegu wporządku) |
Tak zrobie ale w weekend bo jeszcze mi nie odpali i dupa zbita na uzcelnie sie spóźnie |
|
|
|
|
bloku
Wiek: 44 Dołączył: 13 Lut 2006 Posty: 55 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 01-03-2006, 11:46
|
|
|
Taki domowy reset nie pomoze!!! Każdy urządzenie elektroniczne ma swoja pamięć. I dlatego podpina sie kompa pod urządzenia monitorujace i strojace gdyz są zapisane błedy jeśłi wystąpiły. Dlatego udaj się do najbliższej stacji aby Ci go zdiagnozowali. To jest nie wielki koszt. A najlepeij poszukaj na allegro wtyczki pod kostkę kompa i oprogramowania...potem tylko laptop i bedzie sii.. |
_________________ /F/I/A/T/ Tipo 1.4 S 1992r.(159A2) 78 KM
LPG Lovato,
Audio: JVC MP3, 2x250W SONY, 2x120 Hertz,
Citroen Saxo VAN(!) - służbowy... |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-03-2006, 03:31
|
|
|
DUPA!!!!!wymien filterek od gazu!!!!!!!!! |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-03-2006, 03:38
|
|
|
coś się może przytykać, owszem ale nie 'dupa - filterek - od gazu' raczej, skoro kol. pisze że na benzynie miał to samo i na LPG to samo... więc nie grzebałbym w instalacji LPG tylko w silniku, zasilaniu. Jak ma gaźnik to wszelkie membranki/pompki dodatki posprawdzał, przeczyścił przedmuchał, a tu jak ma elektronikę i wtrysk i cuda to ją, spróbować jeśli to możliwe kody błędów zczytać, elektronikę sprawdzić (tu może być przyczyna) kabelki, przepustnice, silniczek może ma to i tego...
a przy jakichś awariach przepływomierza - widziałem na przykładzie BMW to też podobne cuda i lepsze się dzieją, i to też bardzo możliwe że okresowo się przytyka klapeczka w nim dla przykładu i czasami przydusza trochę... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|