Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Faluja obroty - co to moze byc + bonus (2 pytania)
Autor Wiadomość
lincoln_ 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 140
Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-02-2006, 00:11   

Bylo czasu to sie pobawilem:
Szarpie tylko na gazie. Tak samo z falowaniem obrotow, na bezynie ok, na gazie gora dol gora dol. Kable/siwece/ kopulka wymieniane. Ostatnio tez zauwazylem, ze zeby jechac to prawie ciagle na czerownym polu jest podcisnienie. Moze byc ze to ktorys wezyk puszcza?
_________________
Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy"
  
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-02-2006, 19:29   

Napewno jeśliekonometr leży na czerwonym to węzyk podciśnienia pewnie pękł od mrozu.
     assistance   Moneta
 
 
lincoln_ 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 140
Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 08-02-2006, 20:14   

dziura.arek napisał/a:
Napewno jeśliekonometr leży na czerwonym to węzyk podciśnienia pewnie pękł od mrozu.


Problem rozwiazany...winny byl silnik krokowy. Przez niego falowaly obroty i dusil sie:(. Krokowiec zmieniony na manualna regulacje(tymczasowo), pozneij wstawiam AL700. Zoabczymy jak bedzie.
_________________
Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy"
  
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-02-2006, 20:56   

Odłączenie silniczka załatwia sprawę falowania tylko że czy on się zacinał, czy tak nim sterował sterownik. Jeżli to drugie to możesz być w błędzie. Po dopięciu silnika krokowego niedziała ci CUT-OFF.
     assistance   Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-02-2006, 21:10   

dziura.arek napisał/a:
Odłączenie silniczka załatwia sprawę falowania tylko że czy on się zacinał, czy tak nim sterował sterownik. Jeżli to drugie to możesz być w błędzie. Po dopięciu silnika krokowego niedziała ci CUT-OFF.

Tylko lincolnowi chodzi chyba o silnik krokowy w instalacji gazowej tzw. attuator
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
lincoln_ 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 140
Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 11-02-2006, 14:48   

Ofcoz chodzi mi o krokowca od gazu
_________________
Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy"
  
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-02-2006, 16:53   

Jeśli tak to co innego. :)
     assistance   Moneta
 
 
Jadodada 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 304
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-02-2006, 23:05   

lincoln_

W Twoim silniku czujnik temperatury wtryskiwaczy lub jak wolisz chłodziwa po nagrzaniu silnika podaje naprzemiennie dwie wartości ok.200 Ω i masz 600 obr oraz ok. 400 Ω powodując 900 obr. Po prostu oporność czujnika "tyka" jak zegarek. Sprawdź omomierzem jak silnik będzie gorący i będą naprzemienie obroty. Miałem tak z moim czujnikiem jak "padał". Wymieniłem go wtedy jak obroty na goracym silniku były powyżej 2000 tyś. ( bez wciśnietego pedału gazu), a spaleniznę czuło się na odległość. Wcześniej to falowanie obrotów przypisywałem pracy sondy lambda. Nie wiedząc , że mam uszkodzony czujnik temperatury wtryskiwaczy to gorący silnik uruchamiałem przy wciśniętym gazie do dechy (tak jak w maluchu).
Wyjęty czujnik pomierzyłem omomierzem. Przez jakis czas tykał i nagle wyłączał się ( na omomierzu "nieskończoność") a potem po jakimś czasie znowu tykał i wyłączał się i tak cyklicznie do znudzenia. Za nowy czujnik WTS 05 (niebieski) dałem 90 zł.
_________________
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load