|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Faluja obroty - co to moze byc + bonus (2 pytania) |
Autor |
Wiadomość |
lincoln_
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lis 2005 Posty: 140 Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-02-2006, 00:11
|
|
|
Bylo czasu to sie pobawilem:
Szarpie tylko na gazie. Tak samo z falowaniem obrotow, na bezynie ok, na gazie gora dol gora dol. Kable/siwece/ kopulka wymieniane. Ostatnio tez zauwazylem, ze zeby jechac to prawie ciagle na czerownym polu jest podcisnienie. Moze byc ze to ktorys wezyk puszcza? |
_________________ Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy" |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-02-2006, 19:29
|
|
|
Napewno jeśliekonometr leży na czerwonym to węzyk podciśnienia pewnie pękł od mrozu. |
|
|
|
|
lincoln_
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lis 2005 Posty: 140 Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 08-02-2006, 20:14
|
|
|
dziura.arek napisał/a: | Napewno jeśliekonometr leży na czerwonym to węzyk podciśnienia pewnie pękł od mrozu. |
Problem rozwiazany...winny byl silnik krokowy. Przez niego falowaly obroty i dusil sie:(. Krokowiec zmieniony na manualna regulacje(tymczasowo), pozneij wstawiam AL700. Zoabczymy jak bedzie. |
_________________ Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy" |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-02-2006, 20:56
|
|
|
Odłączenie silniczka załatwia sprawę falowania tylko że czy on się zacinał, czy tak nim sterował sterownik. Jeżli to drugie to możesz być w błędzie. Po dopięciu silnika krokowego niedziała ci CUT-OFF. |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-02-2006, 21:10
|
|
|
dziura.arek napisał/a: | Odłączenie silniczka załatwia sprawę falowania tylko że czy on się zacinał, czy tak nim sterował sterownik. Jeżli to drugie to możesz być w błędzie. Po dopięciu silnika krokowego niedziała ci CUT-OFF. |
Tylko lincolnowi chodzi chyba o silnik krokowy w instalacji gazowej tzw. attuator |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
lincoln_
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lis 2005 Posty: 140 Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 11-02-2006, 14:48
|
|
|
Ofcoz chodzi mi o krokowca od gazu |
_________________ Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy" |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-02-2006, 16:53
|
|
|
Jeśli tak to co innego. |
|
|
|
|
Jadodada
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 304 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-02-2006, 23:05
|
|
|
lincoln_
W Twoim silniku czujnik temperatury wtryskiwaczy lub jak wolisz chłodziwa po nagrzaniu silnika podaje naprzemiennie dwie wartości ok.200 Ω i masz 600 obr oraz ok. 400 Ω powodując 900 obr. Po prostu oporność czujnika "tyka" jak zegarek. Sprawdź omomierzem jak silnik będzie gorący i będą naprzemienie obroty. Miałem tak z moim czujnikiem jak "padał". Wymieniłem go wtedy jak obroty na goracym silniku były powyżej 2000 tyś. ( bez wciśnietego pedału gazu), a spaleniznę czuło się na odległość. Wcześniej to falowanie obrotów przypisywałem pracy sondy lambda. Nie wiedząc , że mam uszkodzony czujnik temperatury wtryskiwaczy to gorący silnik uruchamiałem przy wciśniętym gazie do dechy (tak jak w maluchu).
Wyjęty czujnik pomierzyłem omomierzem. Przez jakis czas tykał i nagle wyłączał się ( na omomierzu "nieskończoność") a potem po jakimś czasie znowu tykał i wyłączał się i tak cyklicznie do znudzenia. Za nowy czujnik WTS 05 (niebieski) dałem 90 zł. |
_________________ Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|