Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo 1.9 TD po nagrzaniu gaśnie i nieche odpalić
Autor Wiadomość
Simpoo 
witamy nowego


Wiek: 26
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 4
Skąd: Tomaszów Lubelski
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-09-2012, 22:49   Tipo 1.9 TD po nagrzaniu gaśnie i nieche odpalić

Witam wszystkich mam taki problem z którym sam się chyba nie zdołam uporać a mianowicie po wymianie uszczelki pod głowicą i złożeniu wszystkiego do kupy samochód odpala wszystko jest cacy do puki się nie zagrzeje gdy złapie jakieś 80 stopni gaśnie nie chce odpalić kupiłem nowy filtr paliwa przepchałem sprężarką przewody idące z baku i do i nie mam pojęcia co może być myślałem nad pompą ze mogłem ją jakoś źle wsadzić czy podczas wyciągania mogło się coś uszkodzić dodam ze filtr paliwa nie zawsze jest pełny czasami w ½ czasami cały ropy w baku jest stosunkowo dużo ok 20 ltr przed wymianą uszczelki było ok Tipo 1 1992 rok jeśli mógł by mi ktoś pomoc bo brakuje mi pomysłów

A drugi taki sam temat brzmiał:
Cytat:
Witam wszystkich mam taki problem z którym sam się chyba nie zdołam uporać a mianowicie po wymianie uszczelki pod głowicą i złożeniu wszystkiego do kupy samochód odpala wszystko jest cacy do puki się nie zagrzeje gdy złapie jakieś 80 stopni gaśnie nie chce odpalić trzeba czekać aż wystygnie kupiłem nowy filtr paliwa przepchałem sprężarką przewody idące z baku i do i nie mam pojęcia co może być myślałem nad pompą ze mogłem ją jakoś źle wsadzić czy podczas wyciągania mogło się coś uszkodzić dodam ze filtr paliwa nie zawsze jest pełny czasami w ½ czasami cały ropy w baku jest stosunkowo dużo ok 20 ltr przed wymianą uszczelki było ok Tipo 1 1992 rok jeśli mógł by mi ktoś pomoc bo brakuje mi pomysłów


Moderowany:
Scaliłem do 1 tematu.
     assistance
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-09-2012, 09:32   

Simpoo, jak ostygnie odpala normalnie?Czy musisz go odpowietrzac?
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Simpoo 
witamy nowego


Wiek: 26
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 4
Skąd: Tomaszów Lubelski
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 17-09-2012, 09:44   

nie odpala na dotyk tak po 60 minutach

** Dodano: 17-09-2012, 09:46 **
wydaje mi się ze jest coś z pompą wtryskową bo do wymiany uszczelki wszystko było ok wtryski nie były wyciągane z głowicy wiec ten element odpada
     assistance
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-09-2012, 12:49   

Simpoo, a probowales z odkreconym korkkiem wlewu paliwa?
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Simpoo 
witamy nowego


Wiek: 26
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 4
Skąd: Tomaszów Lubelski
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 17-09-2012, 12:57   

tak czyściłem bak i itd paliwo jest ale czasami nie napełnia do konca filtra paliwa raz napełnia raz nie

** Dodano: 17-09-2012, 12:58 **
i po jakiś 15 min na wolnych obrotach po dodaniu gazu i ujęciu obroty spadają do ok 550 tyś

** Dodano: 17-09-2012, 13:00 **
i powoli rosną do 10 tyś
     assistance
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-09-2012, 14:13   

Simpoo, to wyglada na to ze brakuje paliwa.Pompka zasilajaca znajdujaca sie w pompie wtryskowej moze juz za malo pompowac lub gdzies ciagnie powietrze na zlaczach.
Dobrze by bylo na probe dac na przewod zasilajacy pompke elektryczna podajaca paliwo i podejrzewam ze problem by ustapil.Niektore diesle maja ja fabrycznie w baku.Inni w takim przypadku jak Twoj zakladaja pompe elektryczna na przewod i wtedy unikaja kosztownej naprawy czy chociazby wyjmowania pompy wtryskowej.Tylko pompka musi byc z niskim cisnieniem.Taka jak do silnikow gaznikowych.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Simpoo 
witamy nowego


Wiek: 26
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 4
Skąd: Tomaszów Lubelski
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 17-09-2012, 14:50   

wiesz ze to co napisałeś ma sens możliwe ze gdzieś p[od samochodem jest dziurawy przewód lub w okolicach filtra paliwa bo raz jest ok raz lipa zazwyczaj jak sie silnik nagrzeje

** Dodano: 17-09-2012, 20:25 **
z tego co wiem na pewno to jest zły kont ustawienia pompy wtryskowej to na 100% tylko teraz jaki jest prawidłowy skąd dla tej pompy ??
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Tanie klucze do gier, cd keye, prepaidy

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 20 days
Network load