|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
4,3 volta zamiast 5 V na czujnikach temperatury. |
Autor |
Wiadomość |
Robson
Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 62 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-06-2006, 20:06 4,3 volta zamiast 5 V na czujnikach temperatury.
|
|
|
Ktoś kiedys pisał o słabej masie w jakimś miejscu w samochodzie przez co miał niższ napięcie na czujnikach. Ja dzisiaj pomierzyłem i też jest spadek napięcia o dobre 0,7V a co wiadomo U/R=I i w ten sposób komputer ma błędny odczyt dotyczący temperatury silnika.
Jak ktoś wie gdzie szukać przyczyny spadku napięcia to proszę o info. |
_________________ TIPO 2,0 ie GT
Robson |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-06-2006, 20:48
|
|
|
jeśli sam czujnik jest OK to gdzie możesz szukać przyczyny... uszkodzone czy przetarte kable (hmmm... nigdy nie wiadomo, ale wątpię) a tak to połączenia w zasadzie; wtyczki, kostki i łączenai do mast autka; wszelkie przyśrubowania złącz kabla do blachy autka czu np gwinty od czujników czy śruby od kabli (końcówek) wkręcane do bloku silnika i stamtąd biorące masę... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 18-06-2006, 13:04
|
|
|
Ja też mam zaniżone napięcie na czujniku temperatury i nie wiem czego.Pasowało by to wyjaśnić.Najsłabsze miejsce jeśli chodzi o mase jest pod akumulatorem na podłużnicy. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
Jadodada
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 304 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-06-2006, 11:49
|
|
|
Robson
Najlepiej byłoby posiadać schemat instalacji elektrycznej.
Ja mierzyłem od akumulatora po kablach zasilających.
Na grodzi w komiorze silnika jest skrzynka plastykowa, do której schodzą się wszystkie przewody zasilające. W niej napięcie (złącze w skrzynce a masa) powinno być takie same jak na akumulatorze.
Jeżeli jest niższe to trzeba znaleźć przyczynę na złączach przewodów i w samych przewodach łączących akumulator, gdyż poprzez te przewody płynie prąd ładowania akumulatora z alternatora. Oznacza to , że akumulator jest ładowny przez alternator niżej o taki sam spadek napięcia jaki masz obecnie. Jeżeli usuniesz przyczynę spadku napięcia to akumulator będzie miał wyższe napięcie czyli będzie bardziej naładowany. |
_________________ Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|