Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Benzyna] Nie pali 2-gi tłok
Autor Wiadomość
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 26-01-2010, 09:08   

Larry075 napisał/a:
rodzynek, Kolega pisał że robił remont głowicy w co osobiście wątpie.

Szczerze mówiąc Twoje posty zwiększają mi ciśnienie :sciana:
To jest forum, tu się pisze o problemach, jeśli piszę, że nie pali mi 2-gi tłok to chyba nie będę Ci zmyślał, że mam nówkę silnik wymieniany na oryginalny 1 tys km temu, prawda? Zależy mi na tym, żeby rozwiązać problem i zmyślanie z głowicą nie miało by najmniejszego sensu...
Więc jeśli nadal masz podważać to co piszę, bo wiem, to lepiej się nie udzielaj w tym temacie już :? :roll:
Niecałe 30tysi temu robione miałem pierścienie na STARE TŁOKI I BEZ SZLIFU oraz uszczelniacze zaworowe(brał olej),a przy okazji wymiana zaworów NA NOWE+docieranie+planowanie głowicy. Przecież30tys to dużo, stąd podejrzenie zaworów. Mogłby być źle ustawione czy coś i się wypalić, tak?

I wierz mi, że nie leczyłem syfa pudrem, a najlepszym przykładem może być głowica.Mechanik powiedział mi, że wystarczy uszczelniacze, bo zawory są ok, ale kazałem wymienić wszystkie.Tłoki i cylindry powiedział mi, że są w bardzo dobrym stanie i nie ma sensu wymieniać. To nie miał być tani remont na sprzedaż, bo powiedziałem żeby robić wszystko to co trzeba.Panewki też mi sprawdzał i wał, bo też miałem wymieniać jakby coś. :roll:

** Dodano: 26-01-2010, 09:09 **
Po prostu zdałem się na mechanika, jego wiedzę i doświadczenie :roll:
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
rodzynek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 130
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-01-2010, 10:23   

Guzik, Twoje problemy wzięły się z gazu - zbyt uboga mieszanka (niskie zużycie paliwa, co cieszy) powoduje wzrost temperatury spalania. A to powoduje wypalanie zaworów wydechowych (one mają najwyższą temperaturę w komorze), rzadziej uszkodzenie tłoka i pierścieni.

I jak Ci się chce - popraw i pisz, że nie pali Ci na drugi cylinder, bo sam tłok nigdy nie będzie palił. A dodatkowo brzmi to bardzo lamersko... ;)
_________________
rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż
  
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 26-01-2010, 11:24   

rodzynek, być może

rodzynek napisał/a:
I jak Ci się chce - popraw i pisz, że nie pali Ci na drugi cylinder, bo sam tłok nigdy nie będzie palił. A dodatkowo brzmi to bardzo lamersko...


aaa, nie czepiajmy się szczegółów, spacja mi nie działa jak trzeba i pisanie tego posta zajmuje mi kilka minut więc skracam na maksa tekst.
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Larry075 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 26-01-2010, 20:39   

Różnych ludzi się spotyka na forach i wybacz jeśli Cię do nich przypisałem. Może na tym forum nie tak bardzo ale na innych można spotkać np. samochód po generalce, robione wszystko a później się okazuje jaka jest prawda. Przykro mi tylko że zregenerowana głowica wtrzymuje zaledwie 30tys km nawet przy usprawiedliwieniu zbyt ubogą mieszanką.

Cytat:
a przy okazji wymiana zaworów NA NOWE+docieranie+planowanie głowicy.

A co z frezowaniem gniazd? Były docierane do starych? Nie będe tu nic spekulował, zmierzyłeś Ciśnienie?

Cytat:
Mogłby być źle ustawione czy coś i się wypalić, tak?

Raczej wątpie aby zawór był niedomknięty, ty masz szklanki i w nich płytki zaworowe a one raczej się wycierają i luz się zwiększa, no chyba że zostały między sobą pozamieniane?

Ja naprawde dużo rozumiem, wiem że większość osób jeździ tymi samochodami dokąd się nie rozlecą i dziwne jest aby ktoś inwestował sporą kase. Jeden woli tak a inny inaczej.
_________________
"mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił."
  
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 27-01-2010, 18:21   

Frezowanie gniazd to nie wiem już
Nie jestem mechanikiem niestety i niektórych rzeczy nie ogarniam.

Kasy wtedy nie oszczędzałem, a mam nawet faktury i paragony na kwotę około 2 tysie w sam silnik.
Nie sprawdzałem ciśnienia, bo nie było mnie w domu od wczoraj. Jutro się za to zabiorę już.

** Dodano: 31-01-2010, 12:39 **
Chłopaki, dzięki za pomoc i niestety Wasza teza się sprawdziła, bo nie ma ciśnienia na drugim cylindrze(0-zupełne zero).
Przy okazji przepraszam jeśli napisałem coś obraźliwego :red_kartka:

Wyniki pomiaru (od strony rozrządu po kolei):
na sucho i po wlaniu oleju:
- 8,5/9,5
- 0/0
- 10,5/prawie 12
- 11,5/12,5
Teraz myślę, nie wiem czy na części czy jednak robić dalej i być twardym. Mam sentyment do auta.
Być może zaprowadzę do mechanika, ale to nie teraz jeszcze, bo póki co szarpnęła mnie wymiana rozrządu w 2.0 :lalala:
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load