|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] Nie pali 2-gi tłok |
Autor |
Wiadomość |
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 26-01-2010, 09:08
|
|
|
Larry075 napisał/a: | rodzynek, Kolega pisał że robił remont głowicy w co osobiście wątpie. |
Szczerze mówiąc Twoje posty zwiększają mi ciśnienie
To jest forum, tu się pisze o problemach, jeśli piszę, że nie pali mi 2-gi tłok to chyba nie będę Ci zmyślał, że mam nówkę silnik wymieniany na oryginalny 1 tys km temu, prawda? Zależy mi na tym, żeby rozwiązać problem i zmyślanie z głowicą nie miało by najmniejszego sensu...
Więc jeśli nadal masz podważać to co piszę, bo wiem, to lepiej się nie udzielaj w tym temacie już
Niecałe 30tysi temu robione miałem pierścienie na STARE TŁOKI I BEZ SZLIFU oraz uszczelniacze zaworowe(brał olej),a przy okazji wymiana zaworów NA NOWE+docieranie+planowanie głowicy. Przecież30tys to dużo, stąd podejrzenie zaworów. Mogłby być źle ustawione czy coś i się wypalić, tak?
I wierz mi, że nie leczyłem syfa pudrem, a najlepszym przykładem może być głowica.Mechanik powiedział mi, że wystarczy uszczelniacze, bo zawory są ok, ale kazałem wymienić wszystkie.Tłoki i cylindry powiedział mi, że są w bardzo dobrym stanie i nie ma sensu wymieniać. To nie miał być tani remont na sprzedaż, bo powiedziałem żeby robić wszystko to co trzeba.Panewki też mi sprawdzał i wał, bo też miałem wymieniać jakby coś.
** Dodano: 26-01-2010, 09:09 **
Po prostu zdałem się na mechanika, jego wiedzę i doświadczenie |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
rodzynek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Gru 2005 Posty: 130 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-01-2010, 10:23
|
|
|
Guzik, Twoje problemy wzięły się z gazu - zbyt uboga mieszanka (niskie zużycie paliwa, co cieszy) powoduje wzrost temperatury spalania. A to powoduje wypalanie zaworów wydechowych (one mają najwyższą temperaturę w komorze), rzadziej uszkodzenie tłoka i pierścieni.
I jak Ci się chce - popraw i pisz, że nie pali Ci na drugi cylinder, bo sam tłok nigdy nie będzie palił. A dodatkowo brzmi to bardzo lamersko... |
_________________ rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 26-01-2010, 11:24
|
|
|
rodzynek, być może
rodzynek napisał/a: | I jak Ci się chce - popraw i pisz, że nie pali Ci na drugi cylinder, bo sam tłok nigdy nie będzie palił. A dodatkowo brzmi to bardzo lamersko... |
aaa, nie czepiajmy się szczegółów, spacja mi nie działa jak trzeba i pisanie tego posta zajmuje mi kilka minut więc skracam na maksa tekst. |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 26-01-2010, 20:39
|
|
|
Różnych ludzi się spotyka na forach i wybacz jeśli Cię do nich przypisałem. Może na tym forum nie tak bardzo ale na innych można spotkać np. samochód po generalce, robione wszystko a później się okazuje jaka jest prawda. Przykro mi tylko że zregenerowana głowica wtrzymuje zaledwie 30tys km nawet przy usprawiedliwieniu zbyt ubogą mieszanką.
Cytat: | a przy okazji wymiana zaworów NA NOWE+docieranie+planowanie głowicy. |
A co z frezowaniem gniazd? Były docierane do starych? Nie będe tu nic spekulował, zmierzyłeś Ciśnienie?
Cytat: | Mogłby być źle ustawione czy coś i się wypalić, tak? |
Raczej wątpie aby zawór był niedomknięty, ty masz szklanki i w nich płytki zaworowe a one raczej się wycierają i luz się zwiększa, no chyba że zostały między sobą pozamieniane?
Ja naprawde dużo rozumiem, wiem że większość osób jeździ tymi samochodami dokąd się nie rozlecą i dziwne jest aby ktoś inwestował sporą kase. Jeden woli tak a inny inaczej. |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-01-2010, 18:21
|
|
|
Frezowanie gniazd to nie wiem już
Nie jestem mechanikiem niestety i niektórych rzeczy nie ogarniam.
Kasy wtedy nie oszczędzałem, a mam nawet faktury i paragony na kwotę około 2 tysie w sam silnik.
Nie sprawdzałem ciśnienia, bo nie było mnie w domu od wczoraj. Jutro się za to zabiorę już.
** Dodano: 31-01-2010, 12:39 **
Chłopaki, dzięki za pomoc i niestety Wasza teza się sprawdziła, bo nie ma ciśnienia na drugim cylindrze(0-zupełne zero).
Przy okazji przepraszam jeśli napisałem coś obraźliwego
Wyniki pomiaru (od strony rozrządu po kolei):
na sucho i po wlaniu oleju:
- 8,5/9,5
- 0/0
- 10,5/prawie 12
- 11,5/12,5
Teraz myślę, nie wiem czy na części czy jednak robić dalej i być twardym. Mam sentyment do auta.
Być może zaprowadzę do mechanika, ale to nie teraz jeszcze, bo póki co szarpnęła mnie wymiana rozrządu w 2.0 |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|