Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak wysokich obrotów
Autor Wiadomość
magi-marcin 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 323
Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-05-2006, 11:05   Brak wysokich obrotów

Witam wszystkich. Jak widac jestem nowy na forum. Mam mały problem z moim autem :( . Mianowicie nie ma w nim wysokich obrotów. po przekroczeniu 3,400 obr/min dławi sie i przerywa natomiast na luzie max. obroty jakie łapie to niecałe 5000 ale ma z tym problem. Za wszelką pomoc z góry dziękuje. Pozdrawiam
     assistance   Moneta
 
 skype
 
slawo 



Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 85
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 20-05-2006, 11:43   

Sprawdz czujnik polozenia przepustnicy,byc moze tu jest problem,ja tak mialem,po wymianie wszystko wrocilo do normy.
_________________
tempra1.6wtrysk bordo metalic
     Moneta
 
magi-marcin 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 323
Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-05-2006, 14:04   

czujnik połozenia przepustnicy? co to jest i gdzie? wiem o czujniku połozenia wału o samej przepustnicy ale o "czujnik połozenia przepustnicy" pierwsze słysze. a co mogło sie z nim stac? mógł sie spalić czy przestawic? prosze bardziej szczegułowo gdyż ja jestem elektronikem a nie mechanikem. pozdro
     assistance   Moneta
 
 skype
 
picek 



Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 400
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 20-05-2006, 14:56   

Jest umiejscowiony z lewej strony obudowy wtrysku.Wchodzi do niego wtyczka.Na drógiej stronie jest zaczep linki gazu ze sprężynami odbijania.Taka z reguły czarna zaślepka {dekielek} z czterema zabezpieczonymi śrubkami.

[ Dodano: 20-05-2006, 15:59 ]
Są to styki obrotowe które z czasem mogą się poprzecierać.Czasem pomaga delikatne dogięcie i przetarcie ołówkiem grafitowym.

[ Dodano: 20-05-2006, 16:00 ]
Jeśli się za to zabierzesz to zaznacz sobie ustawienie.
_________________
Audi
     assistance   Moneta
 
magi-marcin 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 323
Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-05-2006, 07:56   

dzieki. zaraz ide i bede próbowal. mam nadzieje ze pomoze
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 22-05-2006, 08:38   

magi-marcin, poszukaj na forum. Podobnych tematów było dużo ;)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
magi-marcin 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 323
Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-05-2006, 10:56   

szukałem i nic. a moze to być wina sondy-lambdy lub podciśnienie? kur.......cze nie podoba mi sie taka jazda
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 24-05-2006, 11:01   

Sprawdż ciśnienie paliwa.Moze jest małe i przy wyższych obrotach brakuje benzynki.Mogły też popękać węże paliwowe w zbiorniku i paliwo leje się spowrotem do baku.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
magi-marcin 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 323
Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-05-2006, 13:51   

A jakie mniej wiecej cisnienie powinna dawac pompka? Gdzie tam jest zawór zwrotny bo to moze byc i on (tak mi coś sie o uszy obiło).

A moze to być wina sondy-lambdy??

Pozdrawiam

[ Dodano: 24-05-2006, 21:59 ]
no to mi sie udało.

Rozkreciłem całośc w drobny mak. wszystko czulnik położenia przepustnicy itp, itd.
Wszystkie przewody podciśnienia jak i całą reszte przemyłem benzyną ekstrakcyjną pod ciśnieniem z pistoletu.
Następnie powoli dokładnie poskręcałem a tu lipa.
Wogóle nie ma siły.
Złapałem sie za głowe ale patrze a jednego kabla nie podłączyłem (wcześniej był podłączony)
Wiec go pstryk.
na początku nie za baldzo chciał zapalić.
Ale po 2 minutach mój diabełek powrucił.
Nadal nie wiem co było grunt ze ożył na nowo.

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

[ Dodano: 25-05-2006, 20:53 ]
witam

jednak lipa.

nadal jest zle

bylo dobrze ale dzis rano wszystko wruciło do normy.

POMOCY
     assistance   Moneta
 
 skype
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-06-2006, 17:30   

wymien filtr paliwa. powinno pomoc a jak nie to poszukamy dalej. hejka
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load