Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
CZujnik temperatury?
Autor Wiadomość
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 10-06-2008, 00:36   CZujnik temperatury?

Nie wiem czy to on, ale jakoś mi tka nawet pasuje to do objawów. Krokowiec nadal szaleje, jak włączę auto to mogę sobie cudować, ale obroty ciągle kolo 500 tak, że aż zapala się lampka ładowania. Jak przejadę 20 metrów jest lepiej, jak się nagrzeje to jeszcze lepiej. Wentylator włącza się standardowo, jak zawsze kawałek ponad 90 stopni. Obroty mimo, że potem już lepsze to i tak ciągle za niskie, a krokowiec faluje, albo wcale nie wysuwa.
_________________
     Moneta
 
maciekt8 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 165
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-06-2008, 11:03   

Witam. Za obroty odpowiada silnik krokowy który sygnały bierze z w/w czujnika temp oraz z czujnika CPP. Sprawdziłbym najpierw oporności tego czujnika. Są w downloadzie. jeśli byłby uszkodzony na zimnym silniku by nie zapalił robiłem takie testy. Ogólnie bez CPP zapali ale bedzie brał sygnał zastępczy nie pamiętam z jakiego czujnika. Na drugi plan zabrałbym się za silnik krokowy może zestyk biegu jałowego nie działa jak należy. chyba dwa dolne piny krokowca są tym zestykiem i tam przy zamkniętej przepustnicy powinno być 0 Ohm.

na koniec sprawdzenie CPP może się zabrudził albo skończył żywot, ale to narazie odpuść. Rozumiem że wszelkie masy połączenia itp są czyste itd.

Pozdrawiam
_________________
F/I/A/T Tempra 1.6ie 159A3.048
  
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-06-2008, 14:25   

tak jak napisał maciekt8, nie ma dużo do sprawdzenia, no forum są oporności niebieskiego czujnika dla różnych temperatur, gdzieś też czytałem, dla pewności możesz zamiast niego podpiąć potencjometr ustawiony na odpowiednią oporność jeżeli dalej będzie falował to winy trzeba szukać w krokowcu lub cpp
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-06-2008, 21:31   

po raz kolejny...

_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 36 days
Network load