|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Fiat tipo 1,4 i dwa bądź cztery gażniki |
Autor |
Wiadomość |
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-10-2010, 19:10
|
|
|
W tym projekcie nie jest ważna moc ale moment obrotowy czyli ogólne zwiększenie sprawności silnika.
Nigdy nie podaje sie srednicy gaźnika na jeden cylinder dokładnie poczytaj. proponuje książke Jurgen-a Kasedorf-a Gaźniki wydawnictwa WKŁ. Z twojej książki wynika że dla jednego cylindra dla silnika 1.4 średnica powinna być 32 to dla czterech cylindrów powina być 32x1,5. jakoś tak sie przelicz przepustowość gaźnika.
tylko że 32 ożnacza maksymalną średnice gardzieli a w tym gardziel sie zmniejsza.
NP. Gaźnik typu 34/34 2B7 numer katalogowy 7.17952.51 ma przelot gardzieli równy:
I przelot 24 mm
II przelot 28 mm
Proponuje najpierw dobrze książke przeczytać bo liczba w nazwie gaźnika nie oznacza średnicy ale przepustowość i dobierane jest dla danej liczby cylindrów i pojemności a nie dla jednego cylindra
spalanie e wzrosnie ponieważ dawka dla danego cylindra bedzie prawie taka sama dla dwuch jak dla jednego gaźnika.
Tak mały wzrost wynika z tego że dla każdego z cylindów na np. jałowych obrotach "wpadnie" w sumie tyle samo powietrza przez dwa gaźniki jak przez jeden.
Zapewne padnie pytanie "dlaczego??".
A dlatego żeby wyregulować dawke bedzie trzeba w tym układzie zmniejszyć szczeline jałowych obrotów bo poprostu bedzie mniejsze zapotrzebowanie na powietrze przez zmniejszenie oporów.
Idąc dalej tym tropem dla 2000obr/min pedał gazu bedzie wciniety płyciej co daje mniejsze otwarcie przepustnicy ponieważ opory są mniejsze.
podsumowująć dwa gaźniki = zmniejszenie oporów = poprawe osiągów |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-10-2010, 19:45
|
|
|
mlodybe napisał/a: | Proponuje najpierw dobrze książke przeczytać bo liczba w nazwie gaźnika nie oznacza średnicy ale przepustowość i dobierane jest dla danej liczby cylindrów i pojemności a nie dla jednego cylindra
| Już sobie poczytałem, ale ty wiesz lepiej i skoro tak już wszystko wiesz to po co w ogóle zakładasz temat? mlodybe napisał/a: | Nigdy nie podaje sie srednicy gaźnika na jeden cylinder dokładnie poczytaj. proponuje książke Jurgen-a Kasedorf-a Gaźniki wydawnictwa WKŁ. Z twojej książki wynika że dla jednego cylindra dla silnika 1.4 średnica powinna być 32 to dla czterech cylindrów powina być 32x1,5. jakoś tak sie przelicz przepustowość gaźnika.
tylko że 32 ożnacza maksymalną średnice gardzieli a w tym gardziel sie zmniejsza.
NP. Gaźnik typu 34/34 2B7 numer katalogowy 7.17952.51 ma przelot gardzieli równy:
I przelot 24 mm
II przelot 28 mm | tu mi się już nawet nie che kolejnych wywodów robić bo i tak wiesz lepiej. mlodybe napisał/a: |
podsumowująć dwa gaźniki = zmniejszenie oporów = poprawe osiągów | rzeczywiście cała ideach jest taka żeby zmniejszyć opór.... no coment .... i tak wiesz lepiej.
Tu masz tylko cytat kogoś kto z powodzeniem przeprowadził taką operację i wie co pisze odnośnie przepustowości gaźnika:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz skupmy sie na dobieraniu gaznika. Cyferka przy nazwie gaznika oznacza srednice jego gardzieli. Oprocz tej informacji istotne jest rowniez to jaka zwezke posiada dany gaznik. I tak do gaznikow:
o gardzieli 40 mozna zastosowac zwezki: 28, 30, 32, 34mm
o gardzieli 45 - 34, 36, 38, 40mm
o gardzieli 48 - 36, 38, 40, 42mm
Wg ksiazki autorstwa Des Hammill'a "How to build & power tune Weber & Dellorto carburettors" zwezki optymalnie powinny byc dobrane wg nastepujacej zasady:
przy zastosowaniu jednej gardzieli gaznika na jeden cylinder (czyli np. silnik 4 cylindrowy jest zasilany dwoma podwojnymi gaznikami) to trzeba podzielic pojemnosc silnika na 4 i zastosowac sie do tych rozmiarow:
pojemnosc cylindra: 250cc - zwezka 28mm,
pojemnosc cylindra: 300cc - zwezka 30mm,
pojemnosc cylindra: 350cc - zwezka 32mm,
pojemnosc cylindra: 400cc - zwezka 34mm,
pojemnosc cylindra: 462cc - zwezka 36mm,
pojemnosc cylindra: 525cc - zwezka 38mm,
pojemnosc cylindra: 600cc - zwezka 40mm,
pojemnosc cylindra: 800cc - zwezka 42mm,
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Generalnie nie będę już nic dalej pisał w tym temacie bo nie widzę takiej potrzeby, życzę tylko powodzenia. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-10-2010, 19:59
|
|
|
konikks napisał/a: | Kajlon, ten z filmiku to diesel?
dźwięk jest taki do bani? terkocze. |
1.6 tylko kolektora wydechowego może nie mieć bo dość głośno jest |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-10-2010, 20:04
|
|
|
Przenoszę do technicznego, bo to nie elektryka |
_________________
|
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-10-2010, 06:43
|
|
|
mlodybe, piszesz , ze priorytetem dla Ciebie jest zwiekszenie momentu obrotowego, silniki z rodziny fiat 128 sohc, a wiec tez "jednewałki" z tipo to doskonala konstrukcja , proste mocne, z duzym zapasem wytrzymalosciowym elementow silniki, nadaja sie do rasowania, ale ze wzgledu na konstrukcje i pojemnosci te silniki sa raczej "wyscigowe" niz do "palenia kapcia", momentu nie maja za wiele, krzywa momentu bardzo stroma, zakresy uzyteczne obrotow w dlubanych sohc sa np: od 5500 do 8500 obr, w wyscigowych 8000-10000:) zalezy od walka i setupu gaznikow, ale generalnie to sa wiertarki a nie lokomotywy z momentem.
Narobisz sie, naklniesz a moze sie okazac ze ta twoja wydumka z 4 gaznikami "od czegos" bedzie jedynie w aspekcie psychologicznym szybsza niz seria:), gratuluje zapalu i checi do dlubania, sam tez hobbystycznie przerabiam wszystkie moje fiaty:), tylko przemysl, co chcesz uzyskac, mimo ze niezbyt cenie amerykanska mysl techniczna i ichniejsza motoryzacje maja tam jedno madre powiedzonko: "more cubic inches more power:)", tak ze ja bym sie nie bawil w dlubanie 1400, bo moc nie bierze sie z dokrecenia do silnika 4 gaznikow i ostrego walka, tylko z pracochlonnych popatrych wiedzą i sprzetem typu np vakuometr, wielogodzinnych regulacji i optymalizacji takiego sprzetu. Masz na to czas checi, ale czy masz wiedze, sprzet i peso potrzebne?
Zmien silnik na taki o wiekszej pojemnosci z dwoma walkami w glowicy:), albo jakis sohc, tylko nie atmosferyczny a turbo.Za 200-400 zl to sobie mozesz zrobic maly remont glowicy , porting i kupic dobra uszczele pod glowice . |
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 21-10-2010, 09:05
|
|
|
Oj chłopaki chłopaki, brać gaźniki z moto będzie wtedy piękne ITB, jeździ nie jedno tak zrobione seicento. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-10-2010, 09:43
|
|
|
Ale bez wałka się wiele nie ugra, a do wałka fajnie było by doprężyć silnik.
Doprężyć chociażby zdjęciem głowicy, ale wtedy rozrząd może być przesunięty, a więc do tego kółko regulowane..
Ja bym zrobił tak:
swap na 1.6 zawsze to ciut więcej more cubic inches more power
gaźniki z motoru, taniej niż solex dallardo i inne.
wałek custom od świątka chociażby, rewar czy heinrich (czy jak to się pisze)
podłubać kanały głowicy
pewnie pompa paliwa elektryczna by się nadała
custom kolektor pod gaźniki
custom kolektor wydechowy i reszt a wydechu
Będzie mieć może 100-120KM, zależnie co z układanki się włoży, i palić 16l przy spokojnej jeździe. ale później gaz można założyć
|
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-10-2010, 13:31
|
|
|
BART128 sprzęt mam, wiedzie i paruletnie doświadczenie z gaźnikami też.
Gaźnik to na tyle fajna bestia którą przez odpowiednią regulacje i dłubniecie można znacząco zmienić charakterystyke bo jak wiesz to układ zasilania, dolot, układ zapłonowy oraz wydechowy kształtują charakterystyke. Silnik ma znaczenie ale nie znaczne.
Moją łade przerabiać zaczełem od układu zasilania paliwem. wyspawałem kolektor fajkowy na dwa gaźniki.
z 15 sekund zrobiło sie nagle 12,5 sekundy do setki
Na hamowni ze 105 NM zrobiło sie nagle 125NM po pierwszym wysterowaniu(skończyło sie na 143NM na tym ustawieniu i 0,7 s spadło przyspieszenie do setki)
Moc wzrosła nieznacznie z ok 65KM do 72-75KM.
Bajka polegała na tym że ten samochód zaczoł ciagnąć od dołu. Na piątce (tak miałem pięć biegów w ładzie bo to była wersja S :]) od 60-100km/h z 23s zmalało do 15-16s.
Spalanie w mieście:
Legenda
miasto\trasa
-Standard 7,8/5,3
-2 Gaźniki 8/5,4
test robiony wielokrotnie metodą zalewania pod korek.
A tak dla wiadomości wszystkich post powstał po to aby zebrać pomysły i sklecić je w jedną całość.
Jeszsze ma jedno pytanko Istnieje głowica do 1400 (od jakiegoś innego fiata) która ma po jednej stronie układ dolotowy a po drugiej wydechowy pasująca do silnika 1400od tipo?? |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
jacplac2
Wiek: 33 Dołączył: 25 Sie 2010 Posty: 61 Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 21-10-2010, 17:18
|
|
|
Czyli robisz tak: pytasz się nas co trzeba zrobić zeby to działało a potem i tak po swojemu robisz
Co do gaźnik z scigacza ja bym tam wstawił z gsx 1100 dużo samochodów ma takie wstawione i chodzą jak rakiety .
nie przechwalaj się tak ta ŁADĄ bo nic w niej ciekawego nikt tego nie widział daj jakies foto filmik a nie pisz bzdór 125NM i 70 km w ładzie i to w dodatku samara ja o tych autach tylko to moge powiedzieć http://www.youtube.com/watch?v=gHf8SPf6O70 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-10-2010, 15:36
|
|
|
jacplac2 nie pytam sie co trzeba zrobić bo wiem co sie z czym je, sprawdzam tylko moją koncepcje.
chodzi o to żeby zrobić coś tanio ale tak aby efekt był widoczny gołym okiem.
Napewno kupienie gaźnika od tipo 1,4 albo od uno wyjdzie mnie taniej bo już posiadam takowe w liczbie sztuk-po jedym.
Też nie sztuką jest zrobić coś jak inni, fajnie jest coś samemu wymyśleć Albo wsadzić 2 litry i kozaczyć. Małe jest piekne.
Po to jest ten post żeby praca nie zajeła mi miesiąca tylko np jeden weekend bo samochód służy mi do pracy.
dla simiechu powiem ci że ten kawałek z YT leciał zawsze w mojej białej rakiecie jak akurat zjadałem pseudo stunnigowane golfyIII 2,0 na lpg gościa w białych spodniach i mokasynach z kilogramem żelu we włosach. Widok nie zapomniany jak gość poci sie żeby chodzby zbliżyć sie do starej zardzewiałej łady. Oj jak mi tego brakuje |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
Gastr0
Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-10-2010, 21:12
|
|
|
poszukaj zestawu gaznikow z hondy civic 1.4/1.6 4 generacji, tam byl taki zestaw na 2 podwojnych poziomych gazniczkach jest tego tez dosc sporo na rynku. |
_________________ Szeroko i nisko jak głosi pismo...
Tipo... pozostaly mile wspomnienia...
Astra F sedan 1.7td nowym nabytkiem
nie krzycz bo jade na glebie.pl |
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-10-2010, 17:46
|
|
|
chodzi ci od dual carb??
Świetny pomysł ale obawiam sie że efektów nie bedzie.
Poczytam dam znać. |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-10-2010, 12:10
|
|
|
mlodybe napisał/a: | Jeszsze ma jedno pytanko Istnieje głowica do 1400 (od jakiegoś innego fiata) która ma po jednej stronie układ dolotowy a po drugiej wydechowy pasująca do silnika 1400od tipo?? |
Nie spotkałem się jeszcze z taką głowica do 1.4 są 1.6/1.8/2.0 w dohc ale nie założysz takiej do 1.4/1.6 na 1 wałku gdyż kanały wodne i olejowe są inaczej rozmieszczone |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-10-2010, 14:39
|
|
|
thx kajlon |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
Gastr0
Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-10-2010, 20:58
|
|
|
te hondowskie gazaniki sa dosc mocno podatne na jakie kolwiek modyfikacje, kolega po zmianie dysz, przepustnic i podkreceniu dawki paliwa wyplul 116km i 138nm na hamowni kolowej z silnika 1.4. wiec mysle ze z 1.4 w tipo spokojnie pod 90 moglo by dojsc... |
_________________ Szeroko i nisko jak głosi pismo...
Tipo... pozostaly mile wspomnienia...
Astra F sedan 1.7td nowym nabytkiem
nie krzycz bo jade na glebie.pl |
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-12-2010, 10:42
|
|
|
Witam!
Co sądzicie o tym.
92KM i 167Nm.
Jednak sie da hehe. A tak na serio to problem polega na tym że albo bedzie 1300 obr/min albo zupełnie nie ma góry (Taka jest w tym przypadku charakterystyka gaźnika od tipo 1,4 w dualu), dlatego przechodze na gazniki od 1.0z UNO. Będzie miał troche gorszą dynamike ale da sie go ustawić.
Według znajomego mechanika z włoch powinno być około 88-90 KM i 158-160 Nm. |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 17-12-2010, 12:07
|
|
|
mlodybe, jak to zrobisz koniecznie daj znać
** Dodano: 17-12-2010, 12:08 **
a sprzęgło od czego wstawisz ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-12-2010, 14:13
|
|
|
sprzeglo wytrzyma bo to moc bliska normie w 1.6
ja tego samochodu nie robie żeby sie scigać tylko dla komfortu podróży:) |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 17-12-2010, 14:20
|
|
|
mlodybe napisał/a: | sprzeglo wytrzyma bo to moc bliska normie w 1.6 |
ale moment jak w 2.0 16v |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 17-12-2010, 14:23
|
|
|
aha, a to głównie moment obrotowy ukręca wały, pali sprzęgła i robi ,,sałatkę stalowo olejową'' ze skrzyń biegów. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-12-2010, 14:31
|
|
|
wiem ale tu nie bedzie az tak duzych sił przenosić.
Aj rozumiem ze w standardzie jest 150Nm i nagle idzie 450Nm to wtedy można myśleć o wymianie paru podzespołów.
50-70 Nm to żadna różnica |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-12-2010, 17:39
|
|
|
Kolego ciekaw jestem tej przerobki ps. Widze ze kolejna osoba z Wawy zapraszamy na spota |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|