Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Fiat turbo
Autor Wiadomość
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-11-2012, 13:10   

Na zlomie za budę bez silnika, i połowy podzespołów będziesz musiał dopłacić ty a nie oni tobie, chyba że wolisz zostać z zarejestrowanym autem którego nie ma to gratuluje głupoty... Nawet jeśli sam przełożysz silnik, co raczej nie jest możliwe bo to nie sam silnik, tylko wszystkie mocowania, zawieszenie przód trzeba przekładać/przerabiać, do tego wydech zrobić, chyba że rynnę założysz, ale wtedy z tych 150km zostanie ci ze 100 :) Do tego elektryka, trzeba połączyć 2 różne wiązki, podmienić kompa, sam tego nie zrobisz, a ogarnięty elektryk zabierze co najmniej połowę twojego budżetu, więc gdybyś nawet auto dostał za darmo to i tak w 1000zł sie nie wyrobisz...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-11-2012, 14:24   

Misterny napisał/a:
bez turbo ale 156km jest silnik i wszystko co mi potrzebne wyciagamy a buda na złom , troche podzespołów sprzedać na częsci i mamy 1000zł swap:)

Gratuluję pomysłu ! Myślisz , że ktoś sprzedaje dobre auto , lekko trafione w tył za 1600 zŁ ?
Pominąwszy drobny problem , jakim jest strona elektryczna - nie wiem czy wiesz , że w tym aucie jest 5-cylindrowy silnik , wyposażony w wariator , który to wraz ze sterowaniem - jest najbardziej awaryjnym urządzeniem w Układzie Warszawskim !
Takie samo auto - mój syn posiadający w Delcie tylko 139 KM objeżdżał , jak chciał . Właściciel odwiedził kilku mechaników , elektryków i nic - na hamowni wypluwało konsekwentnie 125KM, a diagnostyka komputera nie znajdowała żadnych błędów ...
Skończyło się na tym , że auto zostało sprzedane nieświadomemu nabywcy , który też się przypalił na te 156 kucyków .
_________________
Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4
  
     assistance
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-11-2012, 14:24   

przed 99 rokiem te 2.0 20v mialy 145 nie 155 koni, to tak jakby ktos kupil tego typu pazdzierz, zhamowal i biadolil, ze mu zdechly koniki:)

a sam temat rozwojowy widze, bedzie dyskusja? :D
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-11-2012, 14:38   

bart128 napisał/a:
a sam temat rozwojowy widze, bedzie dyskusja? :D

Ja mam wrażenie , że jednak wiekszość piszących ma zamiar uświadomić chłopakowi problemy , w jakie chce się wpakować na własne życzenie . Posłucha rad - to może uniknąć kosztownego rozczarowania .
_________________
Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4
     assistance
 
Misterny 


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 66
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 22-11-2012, 14:44   

Bdm, na złomie normalnie załaca za każde nadwozie z nr vin i rejestracją jesli jest w miare komple:P Tak za akuto na złomie doplace im 1000zł swap 2000 wyspawanie obliczonego wydechy 1000zł , montaż elektryki 1000zł + remont silnika który kupie na 100% niesprawny i do remonty to jakies 6000tyś zł czyli ludzie co wkładają do starych bmw silniki 2.5 muszą byc bogaci skoro sprzedają auto po swapie za 3 tys...

** Dodano: 22-11-2012, 14:46 **
i jeszcze poza tym auto zostało wyremontowane silnik teraz jest dobry zawieszenie idealne i wszystko gra nie mam co dalej naprawiac bo jest sprawne.
_________________
Tipo 1.8 ie silnik lancia:P
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-11-2012, 14:53   

Tak te beemki po swapie na 2.5 co druga przepływka rozwalona, mosty zaspawane, wszystko na sztukę zrobione, kupujesz takie auto i nie wiesz od czego poprawki zacząć, no ale widać skoro wiesz najlepiej to po co pytasz się ludzi czy za 1000zł zrobi się swapa, skoro jesteś pewny że się da :lol:

** Dodano: 22-11-2012, 14:56 **
A i jeszcze jedno, taka zmiana np w beemce z 1.8 na 2.5 jest prosta, kupujesz kompletne auto i przekładasz, wszystko pasuje, a wsadzenie do tipo silnika z lanci czy np z takiego brawo to nie będzie prosta robota, chcesz zyskać mocy za nie duże pieniądze to albo kręć swoje 1.8 albo kupuj 2.0 8v ze swoją skrzynia z 1.8 na pewno zyskasz na przyspieszeniu, do tego lekkie pokręcenie czy 2.0 czy 1.8 i za 1000zł możesz mieć te 113 czy nawet 120-130km tyle że zdrowe i pewne, a nie 2.0 turbo 200 koni z których zostało 150 i do tego sypiące się...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Misterny 


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 66
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 22-11-2012, 15:00   

temet został zrobiony po to che miec zdięcia częsci które musze włożyc co gdzie podpiąc , ale nie chciałem zaglądac wewnątrz silnika ,a jak sie dowiedziałem ze mam zagląda wewnątż silnika to odpusciłem:) następnie przyszło mi do głowy znalesc rozbitą lancie T (ciężko jest znalesc) ale oczywiscie sam nie przełoże i nie podlącze bo mam 19lat i jestem łebkiem który myśli e to sprawa , chodziłem do szkoły mechanicznej teraz pracuje jako mechanik mam dostęp do wszystkich podnsników i nażędzi komputerów itp za darmo więc zrobienie swapa nie jest niczym trudnym , narazie chciałem zebrac fundusze pomysły częsci .Ale ty jedyny pomysł jaki sie dowiedziłem to jest Nie zrobisz Nie stac cie Nie umisz Nie da sie!!;)
_________________
Tipo 1.8 ie silnik lancia:P
  
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 22-11-2012, 15:51   

oho skoro jesteś mechanikiem wszystko wiesz ( bo swap to nic trudnego ) i masz do wszystkiego dostęp to po co wogóle nas pytasz o zdanie ? zdjęcia chcesz co gdzie podpiąć ? jesteś mechanikiem i na publicznym forum się pytasz o zdjęcia gdzie co trzeba podpiąć ?????a inni mechanicy, którzy by ci podpowiedzieli nie pracują razem z tobą ? czy oni też potrzebują zdjęć co gdzie podpiąć ?

chcesz to napiszę ci dokładnie to co chcesz przeczytać :
tak mając te graty, które masz bez problemu uturbisz swoje 1.8 za mniej niż 1000zł. wyjdzie ci lekko 200hp, silnik będzie nie do zarżnięcia i będziesz postrachem dróg w głupczycach i okolicach... a później mama cię obudzi.
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
  
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-11-2012, 15:54   

Misterny napisał/a:
Ale ty jedyny pomysł jaki sie dowiedziłem to jest Nie zrobisz Nie stac cie Nie umisz Nie da sie!!;)

Zrozum chłopie, że to nie jest atak na ciebie , ale doświadczenia ludzi , którzy w tym siedzą od wielu lat . Chcesz - skontaktuj się z rówieśnikiem - w tym wątku też już zresztą pisał : mac1us .
Chłopak ma za sobą kilka udanych swapów ( 1,8 na 2,0 ; 2,0 16V na 1,8 ; 2,0 16V na 2,0 8V ; 2,0 16V na 2,0 16V T ) . Ale w swoje auto włożył już kilkanaście tysięcy i dalej nie jeździ ...
_________________
Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4
     assistance
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 22-11-2012, 16:30   

Misterny napisał/a:
http://allegro.pl/fiat-bravo-2-0-hgt-156km-pilnie-sprzedam-i2790370853.html bez turbo ale 156km jest silnik i wszystko co mi potrzebne wyciagamy a buda na złom , troche podzespołów sprzedać na częsci i mamy 1000zł swap:)

** Dodano: 22-11-2012, 12:16 **
dodam ze lawetę mam za darmo od brata:P

W ciemno stawiam, że panewki mu stukają ;D Za taką kasę nierealne, sam silnik więcej kosztuje sprawny. Do tego nie wiem czy wiesz, ale jeżdżąc 2.0 20v trzeba wozić ze sobą wał i komplet panewek w bagażniku :D
Mówię Ci, najlepsza opcja to 2.0 8V turbo z lancii. Jeśli trafisz w miarę dobry to wkłądasz bez zaglądania i latasz do póki nie padnie, ale może nie padnie i wtedy cieszysz się mocnym autem za małe pieniądze. Jedyny problem to trafić w miare zdrowy silnik z pukniętym tyłem na przykład.
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-11-2012, 16:43   

2.0 8v turbo to ta sama konstrukcja co w t/t tyle że turbo, a wystarczy zobaczyć ile na forum było 2.0 8v z obróconymi panewkami... W rodzinie fiata nie ma tego "idealnego" silnika idioto odpornego, trzeba po prostu trafić i mocno dbać, albo kupić szrot i reanimować...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Misterny 


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 66
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 22-11-2012, 16:51   

kolektor wydechowy pasuje z 20t do 1.8 bez turbo??
_________________
Tipo 1.8 ie silnik lancia:P
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 22-11-2012, 17:45   

Misterny, jak może pasować jak 20 vt ma 5 garów a 1.8 4 gary ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Misterny 


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 66
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 22-11-2012, 18:22   

2.0 8v nie dałem kropki
_________________
Tipo 1.8 ie silnik lancia:P
  
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-11-2012, 19:05   

Misterny napisał/a:
kolektor wydechowy pasuje z 20t do 1.8 bez turbo??

Kolektor 2,0 8VT pasuje do głowicy 1,8 8V - w sensie , że da się przykręcić . Pytanie tylko - po co ?
Bo już wyloty z obu kolektorów są różne i znajdują się w innych miejscach .
_________________
Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4
     assistance
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 23-11-2012, 01:11   

schab, kolega Misterny, nie ma pojęcia i kombinuję jak może z gówna miód wycisnąć.
Misterny, szacunek za chęci ale zrozum, że uturbianie jakiegokolwiek wolnossącego silnika wymaga rozbiórki ponieważ musisz go odprężyć czyli zrobić tzw kanapkę ... jak ściągniesz głowicę, żeby zrobić kanapkę to każdy ci powie, że pod turbo wypadało by dać nowe, mocniejsze panewki i ewentualnie tłoki w raz w pierścieniami... czyli remont całego silnika na dobrych gratach i stąd właśnie biorą sie koszta rzędu 3000zł. oczywiście możesz to olać i dmuchnąć 0,5 bara w obecne nie odprężone 1.8 które umrze po paru dmuchnięciach..
a tak się składa, że włoskie silniki 1.8-2.0 N/A z przebiegiem 200k bez gruntownego remontu NIE NADAJĄ się pod turbo ....
do tego dochodzi inny komputer, strojenie i parę innych gratów ... czy w końcu zrozumiesz, że nie uturbisz tego co masz za mniej niż 5000zł ?

nawet jak kupisz za grosze jakieś 2.0 8vT gotowe do swapa to i tak będzie w stanie agonalnym... dasz za to minimum 2000 + schody związane z samym swapem 1000zł i za 3k będziesz miał 150 konnego paździerza, który szybko umrze

zrozumiesz w końcu ?
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Misterny 


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 66
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 23-11-2012, 15:34   

ale moc i tak podniosę jakoś :Djak nie ma 113km i ma 105, to sprubuje komputer ze 113 konnej wersji podpiąc ,jak znajde na sprzedaż może będzie działało po strojeniu nie wiem , O tych samochodach jest bardzo mało informacji które mi sa potrzebne szukam szukac co by pomodzic nic znalesc nie moge:(
_________________
Tipo 1.8 ie silnik lancia:P
  
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 23-11-2012, 15:41   

Misterny, ale jak tu Ci ludzie piszą co i jak to nie słuchasz :!: Wystarczy nie kozaczyc i zgadac sie z kimś z forum co tak wymodził a bankowo pomoże tylko trza pokornym byc ;)
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-11-2012, 15:49   

Jak chcesz sie bawić to mam kompa z 2.0 115km, chociaż i tak dużo CI to nie da...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Misterny 


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 66
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 23-11-2012, 16:29   

ale mam silnik z lanci:/ komputer podpasuje ?bo wiedziałem niektóre silniki z fiata maja aparaty zapłonowe a ja mam cewki dwie nie wiem czy komputer spasuje nie mam nawet gdzie poczytac o tym:D
_________________
Tipo 1.8 ie silnik lancia:P
  
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 23-11-2012, 16:37   

Misterny, wystarczy popytac tutaj i grzecznie posłuchac ludzi którzy zjedli zęby na TT ;)
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-11-2012, 16:50   

walcz ;)

a na serio, to najpierw dużo czytaj o swoich pomysłach. Poźniej myśl, a później znowu czytaj.

Mam dwa projekty, jeden zdaje się na ukończeniu, tzn jeździ sobie raz na jakiś czas, ale wychodzą jakieś tam rzeczy do dopięcia.
Oraz drugi czeka ciągle na termin w warsztacie, bo każdy normalny puka sie w głowę, a auto stoi bez silnika.

najpierw zajmij się zdobywaniem wiedzy, nie napalaj się, i za rok może zaczniesz coś dłubać. chociaż podejrzewam że skończy sie na zmianie auta.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Misterny 


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 66
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 23-11-2012, 17:04   

tipo zostaje było Renault r19 1.8 16v ale sprzedalem bo gazu nie bylo , Też takie 19tnasti są wyposarzone i szybkie oraz nikt nie podejrzewa ze z pod swiateł odstawi nowego pasata nie mówiąc o golfie:(
_________________
Tipo 1.8 ie silnik lancia:P
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-11-2012, 17:06   

Raku, Może pora warsztat zmienić :lalala:
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-11-2012, 19:18   

Bdm napisał/a:
Raku, Może pora warsztat zmienić

Raku napisał/a:
każdy normalny puka sie w głowę
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load