|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
intercooler w benzynowce?? |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-10-2009, 16:32
|
|
|
Z pare dni nie zagladalem na forum....i patrze????? a tu co????
"intercooler w benzynowce??" ( w temprze 1,6 na gazniku + LPG)
Ciekawe, co jeszcze niektore madre glowy na forum wymysla..... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 11-10-2009, 16:35
|
|
|
Panowie, ja tylko z ciekawości zapytałem, bo jak wiadomo zimniejsze powietrze=więcej mocy
Zapomniałem o długości dolotu i oporach.
Dziękuję za oświecenie mnie |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-10-2009, 16:50
|
|
|
pnie ma za co - przynajmniej było wesoło
ja sam się nieźle uśmiałem jak czytałem swoje wczorajsze posty |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 11-10-2009, 16:57
|
|
|
maniutek napisał/a: | Ciekawe, co jeszcze niektore madre glowy na forum wymysla..... |
nie każdy jest tak mądry jak Ty, a forum chyba właśnie po to jest żeby pytać... |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 11-10-2009, 17:49
|
|
|
yoyo, zrobimy T/T z intercoolerem i powietrzem wtłaczanym przez wentylator chłodnicy |
_________________
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-10-2009, 18:56
|
|
|
mrk69, to ja włączam painta i rysuje projekt |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Kriss_Lodz
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 189 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-10-2009, 20:48
|
|
|
mrk69 napisał/a: | yoyo, zrobimy T/T z intercoolerem i powietrzem wtłaczanym przez wentylator chłodnicy |
można zastosować dmuchawę kabiny z Warszawy bo wygląda prawie jak turbo |
_________________ Nie masz co zrobić z kasą ?? ...... Zostań klientem stacji ASO ))
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-10-2009, 21:38
|
|
|
Guzik napisał/a: | nie każdy jest tak mądry jak Ty, a forum chyba właśnie po to jest żeby pytać... |
Kolego, ja Ci sie przeciez nie karze sie za to obrazac...po prostu przeczytanie tematu wywolalo u mnie duzy usmiech na buzi...z reszta jak yoyo napisal: yoyo napisał/a: | pnie ma za co - przynajmniej było wesoło |
koniec komentarza |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|