|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Nie równe obroty silnika |
Autor |
Wiadomość |
kamyk0077
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 407 Skąd: Żary
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 04-11-2011, 23:05 Nie równe obroty silnika
|
|
|
Witam mam problem w swoim Tipku. Na rozgrzanym aucie nie trzyma obrotów w normie. Obroty są miedzy 500 a 600 na gazie jak i benzynie. Dodam, że wymieniałem kable, świece, rozrząd, kopułkę, palec i aparat zapłonowy. Kręciłem aparatem i nadal to samo. Czy może to być rozrząd i np i jeden ząbek przesunięcie paska?? |
_________________ AHS założone w Tipo 1.4 ;p;p |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
kamyk0077
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 407 Skąd: Żary
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 04-11-2011, 23:06
|
|
|
KrzychuB, tak 1.4 ie |
_________________ AHS założone w Tipo 1.4 ;p;p |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
kamyk0077
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 407 Skąd: Żary
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 04-11-2011, 23:09
|
|
|
KrzychuB, Jest dobry. Tylko,że gaz ma swój i benzyna też. A obroty takie same a powinna być różnica między gazem a benzyną |
_________________ AHS założone w Tipo 1.4 ;p;p |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
kamyk0077
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 407 Skąd: Żary
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 04-11-2011, 23:10
|
|
|
Dodam, że silnik nie ma równych obrotów tylko tak jak by przerywało (bulgotało)
** Dodano: 04-11-2011, 23:10 **
KrzychuB, Na wyższych wszystko gra Tylko na wolnych
** Dodano: 04-11-2011, 23:13 **
Po prostu trzęsie się jak galareta a chyba nie powinien. |
_________________ AHS założone w Tipo 1.4 ;p;p |
|
|
|
|
matizz86
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 171 Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 24-11-2011, 12:17
|
|
|
ja mam ten sam problem w swoim punto 1.2 8V silnik pracuje nierówno zarówno na biegu jałowym jak i na wyższych obrotach zwłaszcza jak ma obciążenie i przerywa podczas jazdy dopiero kiedy da mu się w rurę przerywanie zdaje się być słabsze. silniczek krokowy niby jest od wolnych obrotów wiec teoretycznie gó_no ma do tego. aparat zapłonowy "zintegrowany" jest z cewkami i wyglada tak a po odkredeniu od silnika tak (są to fotki pobrane z forum punto nie z mojego silnika więc nie piszcie mi że nie powinno być tam oleju) wygląda na to że moduł zapłonowy podłączony jest bezpośrednio do wałka rozrządu. Jest to pierwszy fiat który tak działa mi na nerwy!!! |
_________________ tempra 1.9 s.w td intecooler
///// ti amo Fiat
I T A L Y D E S I G N |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-11-2011, 16:16
|
|
|
kamyk0077, Od dawna tak masz ? stało się to po wymianie tych wszystkich rzeczy czy przed ? na gazie i na benzynie tak chodzi ? |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-11-2011, 20:53
|
|
|
napisał, że na gazie i benz tak ma. Z wypowiedzi można wywnioskować, że miał to przed wymianą, a wymieniała aby sie tego pozbyć |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-11-2011, 21:03
|
|
|
Więc ja bym sprawdził głowicę i zawory. Miałem tak w swoim byłym Tipo i okazało się że zawór w głowicy się wypalił i była słaba kompresja na jednym garze. |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
matizz86
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 171 Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 25-11-2011, 09:31
|
|
|
ja swój problem rozwiązałem a przyczyna tego był jakiś gryzoń który zjadł mi instalację i kable WN
** Dodano: 25-11-2011, 09:35 **
jak masz możliwość to wymień świece i kable od kogoś na probe (nie ważne że masz nowe) a jak nie masz takiej możliwości to podnieś maskę po zmroku bądź w ciemnym garażu i odpal silnik ubierz gumowe rękawiczki i poruszaj kablami bo z objawów wynika że jeden gar Ci nie chodzi |
_________________ tempra 1.9 s.w td intecooler
///// ti amo Fiat
I T A L Y D E S I G N |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|