Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PROBLEM Z TEMPRĄ 2.0 CIĄG DALSZY !! HELPP !!
Autor Wiadomość
Djmatisss 


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 38
Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-05-2007, 17:20   PROBLEM Z TEMPRĄ 2.0 CIĄG DALSZY !! HELPP !!

Witam ponownie... Autko wróciło od mechanika był źle ustawiony rozrząd... Teraz ładnie odpala i trzyma dobre obroty. 800 - 900 na gazie!! Jednak po dłuższej jeździe odkryłem coś niepokojącego... Na zimnym silniku autko chodzi bez zarzutów... jednak gdy tylko się rozgrzeje do temp. 70-80 stopni dzieją sie dziwne rzeczy.. a mianowicie podczas zmiany biegów na wyższe i redukcji na nizsze gdy tylko dodaje gazu autko szarpie. Ma coś takiego jakby zanik obrotów i widać to po zegarze ze przez tą chwilkę w której dzieje sie szarpnięcie obroty spadają i szybko powracają do normy... Qrcze jest to dziwne po podczas jazdy na jednym biegu dłuższy czas nawet na rozgrzanym silniku autko ładnie idzie a wystarczy tylko zwolnic i zrobic redukcje i dodać gazu i dzieje się własnie to co opisałem... jest to chwilowe ale wkurzające... MOŻE KTOŚ MIAŁ PODOBNY PRZYPADEK PROSZĘ O POMOC !!
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-05-2007, 17:22   

mysle,że powinienes podjechac do regulacji gazu,powinno pomóc,po pewnie go zalewa
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-05-2007, 18:25   

bardzo możliwe... jeśli tylko nie masz jakiegoś problemu z zapłonem, który ujawnia się przy 'puszczeniu' silnika (zasprzęglony nawet jak raz na ileś zapłonów przerwie to natychmiastowo zaskoczy) , to kwestia regulacji...

a dzieje się to tylko na LPG?

a jakie zachowanie jakbyś tak nagrzany silnik na postoju pogazował i puścił? zgaśnie?
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Djmatisss 


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 38
Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-05-2007, 05:21   

Słuchajcie ten mechanik co mi zakładał rozrząd powiedział że jest regulator zasyfiony... Może to jest problem... Ale dziwi mnie czemu na zimnym silniku nic sie nie dzieje... Jak tylko sie podgrzeje to widać co jakis czas na wskaźniku te straty obrotów no i jest to odczuwalne w jeździe... dzis zauważyłem że jest to spadek do obrotów 800-900 i powrót spowrotem do wysokich... Ale mówie dzieje się to bardzo szybko w przeciągu sekundy i wraca do normy. i jade dalej jade jade i po jakimś czasie znów ten objaw...
  
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 29-05-2007, 20:34   

A reduktor od gazu w jakim stanie, jaki ma przebieg?
Tylko na LPG się tak dzieje?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Djmatisss 


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 38
Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-05-2007, 06:01   

Tylko na LPG bo benzyna mi nie chodzi bo cos z pompką paliwową jest... Słuchaj no reduktor podobniez pordzewiały juz wiec troche przeszedł w srodku zasyfiony... Wiec moze od tego.. Bo swiece i przewody wymieniane... rozrząd dobrze juz ustawiony. sam nie wiem co mu teraz dolega ze tak sie zachowuje...
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load