Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ROZRZĄD
Autor Wiadomość
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 13-10-2008, 20:05   ROZRZĄD

Witam, mam pytanie, kupilem sobie Fiata Tipo, ma on przejechane 180 000, w 96 roku mial wstawiany nowy silnik. Były właściciel nie wie czy był robiony w nim rozrząd, ja tym bardziej. Czy są jakies objawy silnika jeżeli rozrząd jest do wymiany ?? Bo nie wiem czy mam wymienic czy nie. Jaki to byłby koszt w razie czego ?
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-10-2008, 20:09   

Jaki tam masz silnik
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 13-10-2008, 20:10   

bedzie piszczec zaraz po odpaleniu lepiej wymienic bo koszt nie jest jakis olbrzymi ale dokladniej niech powiedza ci co zmieniali a wiadomo jak pasek szczeli to moze byc masakra w silniku i albo do wymiany albo kapitalka a wydaje mi sie ze w 150zł z czesciami spokojnie powinienes sie zmiescic osobiscie nie znam ceny gdyz sam kupilem auto z wymienionym rozzadem co sprawdzilem w serwisie gdzie bylo to wykonywane wiec mam spokoj na jakis czas
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-10-2008, 20:15   

Tak jak mówi MARIOVIRUS, lepiej wymień, rozrząd jest nie drogi , tu masz link http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=456882776 i polecam firmy Gates
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 13-10-2008, 20:16   

Mam silnik 1,4 na monowtrysku. Jak zapale auto to piszczy delikatnie ale jestem przekonany ze to pasek klinowy poniewaz byl wymieniany na nowy. Mechanik kazał mi go napiąć bardziej po jakimś czasie bo wiadomo, nowy to musi sie rozciagnac troche, a ja tego nie zrobiłem. Z rozrządu nic nie słychać , ogolnie silniczek pracuje cicho i równiutko.
     assistance   Moneta
 
 skype
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 13-10-2008, 20:32   

Lasgo07, sciagnij obudowe i zobacz czy nie jest ze tak powiem luzny itp
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 13-10-2008, 23:19   

Lasgo07, ja na twoim miejscu czy jest dobry czy nie to bym go wymienił, zawsze wiesz ze jest nowy i treoche posłuzy, a tak mozesz sobie niepotrzebnych zmartwien i kosztów narobic ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-10-2008, 23:37   

no, na rozrządzie nie oszczędzaj.. nawet gdy był w 96 silnik z nowym rozrządem to mógłbyś profilaktycznie i tak wymienić... nie kosztuje dużo, a jakby strzeli to możesz mieć silnik do śmieci... i nerwy....
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load