|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Smarowanie - kontrolka na niskich obrotach. |
Autor |
Wiadomość |
pawel200388
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 69 Skąd: Skierki
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-08-2010, 17:31 Smarowanie - kontrolka na niskich obrotach.
|
|
|
Hej, mam nowy problem, coraz bardziej mi się ten samochód sypie. Połowa podwozia nowa a teraz silnik..
A konkretniej: zaświeciła mi się kontrolka smarowania. Sprawdziłem poziom, ale jest w porządku. Olej uzupełniany być co najwyżej miesiąc temu. Zauważyłem że kontrolka gaśnie na wyższych obrotach.
Nie mogę znaleźć nigdzie na forum podobnego problemu, więc pytam tutaj. Przepraszam jeśli zły dział.
Macie jakieś pomysły i rady?
Tempra 1.6 i.e. S.W. |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-08-2010, 17:41
|
|
|
pompa oleju do wymiany. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-08-2010, 17:42
|
|
|
Witaj. Zacznij od wymiany oleju, byuc moze jest juz przepracowany... (mialem taki przypadek i po wymianie pomoglo...)
Jezeli to nie to, to na 100% wysypala Ci sie pompa oleju....
Nic innego mnie do glowy nie przychodzi...
** Dodano: 11 Sierpień 2010, 18:42 **
pamietajcie, ze dolewki oleju to nie to samo co jego wymiana !!!! |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
pawel200388
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 69 Skąd: Skierki
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-08-2010, 17:49
|
|
|
Ok, zapytam jeszcze o coś, zapomniałem dodać Od jakiegoś czasu po odpaleniu silnika słychać regularne "sz sz sz" spod maski, nawet zamkniętej z odległości 2 - 3 metrów. Takie ze 1,5 - 2 "sz" na sekundę. Pojawiło się ze 3 - 4 tygodnie temu. Może mieć to związek?? |
_________________ --------------------
Szukasz części do tempry? Sprawdź tu:
http://forum.tempra.org/-vt22568.htm#273568 |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-08-2010, 17:52
|
|
|
może, ale nie musi, to może być i alternator i właściwie wszystko. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
lazik666
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 892 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-08-2010, 18:26
|
|
|
co do oleju sprawdz najpierw czujnik, bo moje Tipo też mnie tak raz postraszłyo. a najlepiej sprawdz ciśnienie oleju |
_________________ “Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD
I need more ViCoDiN
był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6 |
|
|
|
|
pawel200388
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 69 Skąd: Skierki
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-08-2010, 18:30
|
|
|
Ile przejeżdżę na tym i jakie mogą być następstwa? Zatarcie?
Jutro zalewam mu syntetyk na nowo. W tej chwili jeździ na półsyntetyku. |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 11-08-2010, 18:43
|
|
|
najprawdopodobniej uszkodzona pompa albo czujnik ciśnienia albo stary olej ( u mnie to właśnie było przyczyną ) |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|