Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Smarowanie - kontrolka na niskich obrotach.
Autor Wiadomość
pawel200388 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 69
Skąd: Skierki
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 11-08-2010, 17:31   Smarowanie - kontrolka na niskich obrotach.

Hej, mam nowy problem, coraz bardziej mi się ten samochód sypie. Połowa podwozia nowa a teraz silnik..
A konkretniej: zaświeciła mi się kontrolka smarowania. Sprawdziłem poziom, ale jest w porządku. Olej uzupełniany być co najwyżej miesiąc temu. Zauważyłem że kontrolka gaśnie na wyższych obrotach.
Nie mogę znaleźć nigdzie na forum podobnego problemu, więc pytam tutaj. Przepraszam jeśli zły dział.
Macie jakieś pomysły i rady?

Tempra 1.6 i.e. S.W.
  
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 11-08-2010, 17:41   

pompa oleju do wymiany.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-08-2010, 17:42   

Witaj. Zacznij od wymiany oleju, byuc moze jest juz przepracowany... (mialem taki przypadek i po wymianie pomoglo...)
Jezeli to nie to, to na 100% wysypala Ci sie pompa oleju....
Nic innego mnie do glowy nie przychodzi...

** Dodano: 11 Sierpień 2010, 18:42 **
pamietajcie, ze dolewki oleju to nie to samo co jego wymiana !!!!
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
pawel200388 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 69
Skąd: Skierki
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 11-08-2010, 17:49   

Ok, zapytam jeszcze o coś, zapomniałem dodać :) Od jakiegoś czasu po odpaleniu silnika słychać regularne "sz sz sz" spod maski, nawet zamkniętej z odległości 2 - 3 metrów. Takie ze 1,5 - 2 "sz" na sekundę. Pojawiło się ze 3 - 4 tygodnie temu. Może mieć to związek??
_________________
--------------------
Szukasz części do tempry? Sprawdź tu:
http://forum.tempra.org/-vt22568.htm#273568
  
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 11-08-2010, 17:52   

może, ale nie musi, to może być i alternator i właściwie wszystko.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 11-08-2010, 18:26   

co do oleju sprawdz najpierw czujnik, bo moje Tipo też mnie tak raz postraszłyo. a najlepiej sprawdz ciśnienie oleju
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
pawel200388 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 69
Skąd: Skierki
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 11-08-2010, 18:30   

Ile przejeżdżę na tym i jakie mogą być następstwa? Zatarcie?

Jutro zalewam mu syntetyk na nowo. W tej chwili jeździ na półsyntetyku.
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 11-08-2010, 18:43   

najprawdopodobniej uszkodzona pompa albo czujnik ciśnienia albo stary olej ( u mnie to właśnie było przyczyną )
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load