|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
SWAP Silnika |
Autor |
Wiadomość |
Mrogas
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 143 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-11-2008, 23:24 SWAP Silnika
|
|
|
Pewnie wielu z was zna sie na tym wiec pomyślałem że założe ten temat
Myśle o zmianie silnika ze względu na to że poszły panewki i wał.
Tylko teraz pytanie jaki silnik opłaca sie włożyć do Tipo 1.8
Żeby było najmniej problemów.
Chciałbym żeby temat został "przypięty" i żeby każdy dawał tu swoje doświadczenie z tym
Czyli jak robił SWAP to z jakiego silnika na jaki i jaki miał problem
Zeby ludziom którzy marzą o lepszych osiagach badz tak jak ja wymianie silnika
Bo padł.... wiedzieli co z czym sie je
A co do tematu to pisze co do 1.8 moge włożyc zeby było tanio i dobrze |
_________________
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 06-11-2008, 23:33
|
|
|
Dobrze i tanio to w biedrace. Osobiście starał bym się remontować silnik który nasz, bo wiesz jaki silnik kupisz i nie wiesz czy nie padnie po 10 000 tys km. Poza tym użyj funkcji szukaj... Bo było wiele takich tematów. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-11-2008, 23:43
|
|
|
Witam a co chciales powiedziec zeby bylo dobrze ? mocniejszy czy poprostu zeby jezdzil jak przed awaria? Sam nie praktykowałem ale zawsze najtaniej będzie wsadzić taki sam silnik ponieważ nic nie trzeba zmieniać oprócz silnika i elementów eksplatacyjnych w nim (rozzad, olej) .Przy zmianie na inny musisz się liczyć z tym ze komputer trzeba nowy i raczej nowa wiązkę elektryczna, nie wiadomo jak ze skrzynia biegów może pasować stara ale gorzej z przełożeniami (moze lepiej przyspieszac a miec gorszy V-max albo odwrotnie) .Silniki o ile się nie mylę <1,8 i D bez turba miały cieńsze pół oski i do tego zawieszenie bardziej miękkie, słabsze hamulce(śred.tarcz) .U ciebie tyle dobrze 1,8 czyli i 2,0 powinny podejść bez większych modyfikacji oczywiście komp, prawdopodobnie wiązka elektryczna nie wiem jak pompa paliwa |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-11-2008, 10:35
|
|
|
Wszystko pasuje P&P....Bez problemu upchniesz2.0 8v,2.0 16v.2.0 8v turbo .2.0 16v turbo z Dedry lub fiata coupe.Turbo pojedzie na elektryce N/A +komp turbo.Nie mart sie o pólosie,skrzynie itd....gereralne szukaj silnika z pokrewnym blokiem |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-11-2008, 13:42
|
|
|
Zgredek napisał/a: | Turbo pojedzie na elektryce N/A +komp turbo |
2.0 16VT napewno nie podejdzie na wiazce od N/A.Brakuje takich kabli jak dodatkowa cewka (w sedici jedna w coupe dwie) ,trzeciego kabla do czujnika polozenia walka rozrzadu,kabli do czujnika spalania stukowego,kabli do over-boost-u i immo jesli posiadal.W zaleznosci jaki kolega ma silnik byly 1.8 bez sondy lambda i inne sa wyjscia z komputera wtryskowego sa inne dla roznych silnikow 1.8. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2008, 22:12
|
|
|
Moje niedociągnięcie.Chodziło oczywiscie o motory ośmio zaworowe |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
Mrogas
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 143 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-11-2008, 00:02
|
|
|
http://moto.allegro.pl/it..._1_8gti_8v.html
Własnie zakupiłem ten silniczek (okazja) Sprawdzony teoretycznie przez Maniutka
(Za co bardzo mu dziekuje) Silnik calkiem inaczej sie zachowuje niz moj pierwszy od jutra zaczyna sie zabawa z wymianą + kosmetyczne poprawki |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|