Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP Silnika
Autor Wiadomość
Mrogas 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 143
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-11-2008, 23:24   SWAP Silnika

Pewnie wielu z was zna sie na tym wiec pomyślałem że założe ten temat :)

Myśle o zmianie silnika ze względu na to że poszły panewki i wał.
Tylko teraz pytanie jaki silnik opłaca sie włożyć do Tipo 1.8
Żeby było najmniej problemów.

Chciałbym żeby temat został "przypięty" i żeby każdy dawał tu swoje doświadczenie z tym
Czyli jak robił SWAP to z jakiego silnika na jaki i jaki miał problem :)

Zeby ludziom którzy marzą o lepszych osiagach badz tak jak ja wymianie silnika
Bo padł.... wiedzieli co z czym sie je :)

A co do tematu to pisze co do 1.8 moge włożyc zeby było tanio i dobrze :)
_________________
Miłego przeglądania forum Tempra Tipo Team kolego Gość
     assistance   Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 06-11-2008, 23:33   

Dobrze i tanio to w biedrace. Osobiście starał bym się remontować silnik który nasz, bo wiesz jaki silnik kupisz i nie wiesz czy nie padnie po 10 000 tys km. Poza tym użyj funkcji szukaj... Bo było wiele takich tematów.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-11-2008, 23:43   

Witam a co chciales powiedziec zeby bylo dobrze ? mocniejszy czy poprostu zeby jezdzil jak przed awaria? Sam nie praktykowałem ale zawsze najtaniej będzie wsadzić taki sam silnik ponieważ nic nie trzeba zmieniać oprócz silnika i elementów eksplatacyjnych w nim (rozzad, olej) .Przy zmianie na inny musisz się liczyć z tym ze komputer trzeba nowy i raczej nowa wiązkę elektryczna, nie wiadomo jak ze skrzynia biegów może pasować stara ale gorzej z przełożeniami (moze lepiej przyspieszac a miec gorszy V-max albo odwrotnie) .Silniki o ile się nie mylę <1,8 i D bez turba miały cieńsze pół oski i do tego zawieszenie bardziej miękkie, słabsze hamulce(śred.tarcz) .U ciebie tyle dobrze 1,8 czyli i 2,0 powinny podejść bez większych modyfikacji oczywiście komp, prawdopodobnie wiązka elektryczna nie wiem jak pompa paliwa
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 06-11-2008, 23:54   

troche inna bajka ale swap jak by nie patrzeć http://forum.tempra.org/t...ht=silnik+brava


i tu http://forum.tempra.org/t...?highlight=swap
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-11-2008, 10:35   

Wszystko pasuje P&P....Bez problemu upchniesz2.0 8v,2.0 16v.2.0 8v turbo .2.0 16v turbo z Dedry lub fiata coupe.Turbo pojedzie na elektryce N/A +komp turbo.Nie mart sie o pólosie,skrzynie itd....gereralne szukaj silnika z pokrewnym blokiem
_________________
13s-1/4
  
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-11-2008, 13:42   

Zgredek napisał/a:
Turbo pojedzie na elektryce N/A +komp turbo

2.0 16VT napewno nie podejdzie na wiazce od N/A.Brakuje takich kabli jak dodatkowa cewka (w sedici jedna w coupe dwie) ,trzeciego kabla do czujnika polozenia walka rozrzadu,kabli do czujnika spalania stukowego,kabli do over-boost-u i immo jesli posiadal.W zaleznosci jaki kolega ma silnik byly 1.8 bez sondy lambda i inne sa wyjscia z komputera wtryskowego sa inne dla roznych silnikow 1.8.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2008, 22:12   

Moje niedociągnięcie.Chodziło oczywiscie o motory ośmio :roll: zaworowe
_________________
13s-1/4
  
 
Mrogas 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 143
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-11-2008, 00:02   

http://moto.allegro.pl/it..._1_8gti_8v.html

Własnie zakupiłem ten silniczek (okazja) Sprawdzony teoretycznie przez Maniutka
(Za co bardzo mu dziekuje) Silnik calkiem inaczej sie zachowuje niz moj pierwszy od jutra zaczyna sie zabawa z wymianą + kosmetyczne poprawki
_________________
Miłego przeglądania forum Tempra Tipo Team kolego Gość
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load