Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wał korbowy
Autor Wiadomość
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-02-2009, 20:52   Wał korbowy

Mam pytanie, czy można samemu wyważyć wał korbowy , oraz jak to zrobić, chyba że ktoś z forum ma możliwość zrobienia tego to prosiłbym o cenę.
Z góry dziękuje za odp.
     Moneta
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-02-2009, 12:36   

Maciuś nie obraź się ale co oni zrobili CI w tym szpitalu :?: Kto podrzucił taki pomysł :?:
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-02-2009, 14:08   

dziura793@o2.pl, w szpitalu nie ingerowali w mój procesor :) , a pomysł wyszedł sam z siebie , bo szykuję drugi silnik to Tipolota
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-02-2009, 14:10   

Maciek1991, oddaj wał tam gdzie szlifuja wały itp.
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-02-2009, 17:15   

Maciek1991, takie rzeczy robi się raczej w silnikach V6,V8 a w tipku 1.4 to raczej bez sensu ale tak jak ego napisał
oddaj go do szlifierza i zobaczysz co powie,no chyba że robisz jakiś swapior :D
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-02-2009, 17:20   

już się dowiedziałem 250 zł za wyważenie

** Dodano: 26-02-2009, 17:21 **
i teraz się zastanawiam czy się opłaca bo to na tyle nie zmieni pracy silnika a za 250 można co innego zrobić
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-03-2009, 20:17   

odpusc sobie to. za te pieniadze kupisz uszczelki, zrobisz na cacy glowice albo co innego. szkoda kasy
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-03-2009, 21:29   

TEMPRAWG, wiem już mam zamówione uszczelki i inne pierdoły do silnika, ale dzięki za radę
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-03-2009, 22:39   

wyważanie będzie jedynie miało sens, robiąc je razem z korbami, tłokami, kołem zamachowym i czymś tam jeszcze.

Czyli wyważając (+odelżając) cały 'dół' silnika. To daje możliwość jakąś tam pewność, możliwości zakręcenia wyżej silnika.
Ale nie ma to sensu za bardzo przy seryjnym silniku, zwłaszcza 1.4 ;)

Poprawi się w ten sposób sprawność silnika. Będzie mu trochę lepiej na duszy, ale wielkich różnic przed/po się nie zauważy.

Pozdro
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load