|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wymiana silnika z 1,6 na 1,8.. |
Autor |
Wiadomość |
Tomekk89
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 10 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-01-2010, 19:00 wymiana silnika z 1,6 na 1,8..
|
|
|
witam. Mam tipo 1,6 is z 96 roku silnik coi prawda jeszcze śmiga ale ma zgrzane pierścienie na 3 cylindrze... na wolnych obrotach nie pali na tym tłoku... narzazie nie bierze oleju ale mam zamiar zmienić na silnik i najlepiej większej mocy... czy silnik 1,8 podchodzi do tego modelu bez przeróbek... |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-01-2010, 19:03
|
|
|
Tomekk89, najlepiej jak byś miał całą ćwiartkę z 1.8, bo musisz przekładać wszystko z komory+ sakrzynia, do tego hamulce itp... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-01-2010, 19:04
|
|
|
uzywaj szukajki bo Ci zaraz..
Nie pasuje bez przeróbek...inne mocowanie silnika, inna elektryka, inna skrzynia.... 1,4 na 1,6 na zasadzie plug&play, 1,6 na 1,8 - szkoda zachodu...
Nastepnym razem taki temat od razu out... !!!!
** Dodano: 5 Styczeń 2010, 19:04 **
o hamulcach zapomnialem.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Tomilee
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 598 Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 05-01-2010, 23:58
|
|
|
Na silnik 1,8 nie radzę zmieniać bo to kicha straszna, jak już się bawić to w 2,0 16V, a przekładania jest dość sporo i przy 1,8 i 2,0 bo one są bardzo podobne gabarytami i osprzętem |
_________________ Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-01-2010, 23:59
|
|
|
Tomilee, i jezdzisz kicha? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|