Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zimny nie pali
Autor Wiadomość
matrix0606 

Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-12-2008, 18:09   

polansky napisał/a:
Nie wiem czy to dość zrozumiale wyjaśniłem czy tylko jeszcze bardziej zagmatwałem ;)

bardzo dobrze to wyjaśniłeś, bo i ja nie jestem zupełnym laikiem w tym temacie. co nieco kumam. trochę poczytałem i wiem że tam jest zapisane około 1920 map kątów wyprzedzenia zapłonu i w danej chwili digiplex wybiera sobie jedną mapę w zależności od panujących "warunków" zbieranych z czujników.

polansky 

Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-12-2008, 18:13   

To się cieszę, teraz pozostaje czekać na DIGIPLEX od Sucre79 i zobaczyć czy to coś pomoże.
Miejmy nadzieję, że to to a jak nie, to będziemy myśleć dalej ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta

Sucre79 

Województwo: Pomorskie
Wysłany: 16-12-2008, 18:17   

tylko tak jak ci pisałem na PW mam digi z 1.4 wtrysk i czytałem że nie będzie z tym problemu ale powtarzam jeszcze raz żeby nie było że coś zataiłem lub oszukałem.

polansky 

Wysłany: 16-12-2008, 18:24   

Jeśli oznaczenia będą te same, czyli te jakieś 411N czy jak to tam na nich pisze, to na pewno podejdą, a jeśli będą inne to może w niektórych sytuacjach wystąpić przedwczesny lub za późny zapłon, bo chyba nie wszystkie mapy są w nich te same, ale pewny nie jestem - to tylko moje domysły :)

Moneta

Sucre79 

Województwo: Pomorskie
Wysłany: 16-12-2008, 18:31   

ja mam MED 439M.

Temat digi już był przerabiany : http://forum.tempra.org/t...hlight=digiplex

matrix0606 

Wysłany: 19-12-2008, 13:30