Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Po wymianie sprzęgła na jedynce mocno chrobocze prawy przód.
Autor Wiadomość
saigon 



Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 118
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-08-2006, 22:20   Po wymianie sprzęgła na jedynce mocno chrobocze prawy przód.

Witam wszystkich, po wnikliwym przestudiowaniu postów Kolegów dot. wymiany sprzęgła i podparłszy się książką podjąłem decyzję, że sprzęgło wymienię sam. Co się nakląłem i nasobaczyłem na tego mojego rupiecia podczas roboty to już historia, mam bogatą wersję z klimą i ABS, więc pod maską tylko dziada z babą brak. Nie ma do niczego dostępu, żeby wymontować jedno, należy zdjąć wpierw tysiąc innych rzeczy, myślałem, że już się poddam, ale kiedy brakowało mi już nerw, odkładałem robotę na jutro, aby z nowymi siłami i chęcią zabrać się do pracy. Trwało to wszystko tydzień, operacja udana, pacjent przeżył. Tylko mam drobny felerek: po zmontowaniu wszystkiego okazuje się, że na jedynce, po wciśnięciu gazu mocno w podłogę, mam taki nieprzyjemny chrobot w prawym przednim zawieszeniu. Moje spostrzeżenia są następujące: wrzucam jedynkę, daję ostro w gaz i najpierw jakby lekko coś stuknęło z prawym przedzie, a potem jak utrzymuję gaz w podłodze to dopóki autko nie osiągnie jakby max na jedynce to słychać coś na wzór jakby chrobotu, ale bardzo głośnego i nieprzyjemnego. Już u trzech magików byłem i żaden nie wie, co to! Może to poduszki pod motorem są jakby w innej pozycji? I może ma to znaczenie, że np: jakaś wirująca część osprzętu silnika o coś trze? Tylko nie można tego w żaden sposób zlokalizować! Chyba pozostaje mi poodkręcać z powrotem śruby z poduszek i za pomocą jakiegoś łoma naciągnąć motor tak jak był przed wymianą sprzęgła. Dodam, iż właśnie montując motor do poduszek podczas składania po wymianie sprzęgła widziałem, że jak gdyby silnik nie jest dokładnie w tym samym miejscu, jak przed demontażem. Niedokładność jego osadzenia polega na tym, iż w zakresie fasolek na poduszkach, teraz leży po ich drugiej stronie. Czyli przed wymianą sprzęgła był po jednej stronie fasolowych otworów na poduszkach, a teraz jest po skrajnie drugiej. Może to jest przyczyna? Tylko, że jest to kupa roboty, i mam łupież jak sobie pomyślę ile mnie czeka roboty. :bambam:
_________________
Gdyby Tipo było takie gówniane jak SMART, to ludzie nie zostawiliby suchej nitki na nim...
     assistance
 
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-08-2006, 05:35   

No to sam sobie dales odpowiedz na swoje pytanie :-)

PRzesuniecie silnika na poduszkach to nie jest znowu tak wiele roboty:-)

Z ciekawosci jaki masz silnik?
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
saigon 



Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 118
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 31-08-2006, 12:45   

Mam jednowałkowy 1.6 na monowtrysku.
_________________
Gdyby Tipo było takie gówniane jak SMART, to ludzie nie zostawiliby suchej nitki na nim...
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load