Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana piasty(tyl)
Autor Wiadomość
Alan 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 636
Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
Wysłany: 10-01-2006, 23:36   wymiana piasty(tyl)

chlopaki jutro sie zabieram za wymiane tylnej piasty.duzo z tym roboty?bo tak na moje oko to powinna zejsc po odkreceniu jazma zacisku hamulcowego i tarczy no i oczywiscie mega sruby na imbus.jest tak jak mysle czy jeszcze jakies niespodzianki tam sa?
     assistance
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 10-01-2006, 23:46   

Chm, ja nie wymienialem to Ci nie pomoge, ale było juz na forum o wymianie łożysk na tylnich pisatach, wiec może poszukaj i tam odpowiedzi znajdziesz.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 11-01-2006, 07:56   

Ja wymieniałem zaraz po kupnie auta bo słychać było łożysko.
Nie pamiętam w ogóle tego więc chyba nie było żadnych problemów.
Cała piasta z łozyskiem - zero problemów przy wymianie.
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 11-01-2006, 08:03   

Cytat:
chlopaki jutro sie zabieram za wymiane tylnej piasty.duzo z tym roboty?bo tak na moje oko to powinna zejsc po odkreceniu jazma zacisku hamulcowego i tarczy no i oczywiscie mega sruby na imbus.jest tak jak mysle czy jeszcze jakies niespodzianki tam sa?


Ja wymieniałem, ale z tyłu mam bebny to nie wiem czy to robi jakąś różnicę.
Potrzebne imbus 19 i nasadka 34 i jak odnowości nie było ruszane to może przydać się rura, najlepiej żeliwna bo u mnie miedziana nie dała rady :D
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Alan 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 636
Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
Wysłany: 11-01-2006, 14:19   

cholera to bylo proste jak pie..... [-o< sam sie dziwilem ze mi tak szybko poszlo,faktycznie potrzebny byl imbus i mega rura #-o sprawa prosta kolo zdjac,odkrecic jedna srube i wyjac klocki reszta sie rozpadla :lol: operacja na lajcika 40min =D>
     assistance
 
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 12-01-2006, 08:00   

alan napisał/a:
cholera to bylo proste jak pie..... [-o< sam sie dziwilem ze mi tak szybko poszlo,faktycznie potrzebny byl imbus i mega rura #-o sprawa prosta kolo zdjac,odkrecic jedna srube i wyjac klocki reszta sie rozpadla :lol: operacja na lajcika 40min =D>


A mówiłem. :lol:
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-01-2006, 18:51   

piasta spox, ale wymiana np z przodu łożyska to jush często bardziej boli.... ale wszelkie z tych okolic prace są jak najbardziej samodzielnie wykonalne.... a ile radości potem przy piwku że gotowe i się samemu zrobiło....
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-08-2008, 21:34   

witam przepraszam za odgrzewanie tematu ale nie bede otwierac nowego czeka mnie wymiana tylnich lozysk a mam ABS i czyni je bardzo drogimi ~300zł :sciana: i tak sie zastanawiam czy nie idzie wybic jakos lozysk z piast tylnich kol i na prasie wcisnac nowych ktore wiadmo zawsze sie kupi taniej . Robil juz tak ktos moze ??
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-08-2008, 09:17   

MARIOVIRUS, nie da rady musisz wymienić w całości ja rok temu płaciłem 220zł.
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-08-2008, 09:39   

MARIOVIRUS, kupujesz piasty bez ABS, idziesz do spawacza, dajesz stare piasty, spawacz palnikiem podgrzewa pierścień ABS i go zdejmuje, potem idziesz do tokarza, tokarz na wzór starej piasty podtacza nowa, wracasz do spawacza, który zakłada na gorąco pierścień na nową podtoczona piastę i gotowe :D

A jak nie chce ci się bawić, piszesz do mnie na PRIV a ja szukam w dobrej cenie piast dla Ciebie ;]

pzdr. Grzesiek

DODANO: ZAJRZYJ TU: => PIASTA TYŁ z ABS
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-08-2008, 12:17   

GrzesiekK., no tak polak potrafi,tylko czy to opłacalne kupić osobno łożyska,piasty,zapłacić spawacza,ślusarza-przecież każdy chce żyć!Jak dla mnie to bez sensu.
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-08-2008, 16:04   

dziura793@o2.pl, tak dla jaj sobie to napisałem, zresztą poniżej podałem koledze namiar na piasty w dobrej cenie, ale znam przypadek zawziętego gościa który tak się bawił, piasty bez ABS kupił za jakieś 60zł sztuka, tokarz wziął od niego 20zł za podtoczenie dwóch piast nowych, do tego paliwo na przejazdy itp. wiec wcale gość nie zaoszczędził ale za to wzrosło jego "ego" ;]

Osobiście sam nie mam ani czasu ani chęci na takie pierdoły, kupuje się piaste jaką należy, zmienia w 10 minut i po sprawie, zaoszczędzony czas wolne spędzić w miłym towarzystwie ...

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 26-08-2008, 19:07   

nie takie kombinowanie z przerobieniem zwyklej nie wchodzi w gre bo szkoda czasu ale myslalem o wybciu lozysk i wprasowaniu nowych bo w przednich tak sie robi ale jeszcze zobacze na ktorys weekend rozbiore typka i pomyslimy czy wyda zmiana samych lozysk czy trzeba bedzie kupic kompletne piasty po tej operacji napisze co i jak pozdrawiam i dzieki za odpowiedz

** Dodano: 05-10-2008, 15:42 **
jednak kupilem nowe piasty i juz jest wszytsko wpozadeczku a stare w wolnej chwili zregeneruje i chyba sprzedam
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load