|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wymiana piasty(tyl) |
Autor |
Wiadomość |
Alan
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 636 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 10-01-2006, 23:36 wymiana piasty(tyl)
|
|
|
chlopaki jutro sie zabieram za wymiane tylnej piasty.duzo z tym roboty?bo tak na moje oko to powinna zejsc po odkreceniu jazma zacisku hamulcowego i tarczy no i oczywiscie mega sruby na imbus.jest tak jak mysle czy jeszcze jakies niespodzianki tam sa? |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 10-01-2006, 23:46
|
|
|
Chm, ja nie wymienialem to Ci nie pomoge, ale było juz na forum o wymianie łożysk na tylnich pisatach, wiec może poszukaj i tam odpowiedzi znajdziesz. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
jabko
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1012 Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 11-01-2006, 07:56
|
|
|
Ja wymieniałem zaraz po kupnie auta bo słychać było łożysko.
Nie pamiętam w ogóle tego więc chyba nie było żadnych problemów.
Cała piasta z łozyskiem - zero problemów przy wymianie. |
_________________ Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-01-2006, 08:03
|
|
|
Cytat: | chlopaki jutro sie zabieram za wymiane tylnej piasty.duzo z tym roboty?bo tak na moje oko to powinna zejsc po odkreceniu jazma zacisku hamulcowego i tarczy no i oczywiscie mega sruby na imbus.jest tak jak mysle czy jeszcze jakies niespodzianki tam sa?
|
Ja wymieniałem, ale z tyłu mam bebny to nie wiem czy to robi jakąś różnicę.
Potrzebne imbus 19 i nasadka 34 i jak odnowości nie było ruszane to może przydać się rura, najlepiej żeliwna bo u mnie miedziana nie dała rady |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
Alan
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 636 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 11-01-2006, 14:19
|
|
|
cholera to bylo proste jak pie..... sam sie dziwilem ze mi tak szybko poszlo,faktycznie potrzebny byl imbus i mega rura sprawa prosta kolo zdjac,odkrecic jedna srube i wyjac klocki reszta sie rozpadla operacja na lajcika 40min |
|
|
|
|
jabko
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1012 Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-01-2006, 08:00
|
|
|
alan napisał/a: | cholera to bylo proste jak pie..... sam sie dziwilem ze mi tak szybko poszlo,faktycznie potrzebny byl imbus i mega rura sprawa prosta kolo zdjac,odkrecic jedna srube i wyjac klocki reszta sie rozpadla operacja na lajcika 40min |
A mówiłem. |
_________________ Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-01-2006, 18:51
|
|
|
piasta spox, ale wymiana np z przodu łożyska to jush często bardziej boli.... ale wszelkie z tych okolic prace są jak najbardziej samodzielnie wykonalne.... a ile radości potem przy piwku że gotowe i się samemu zrobiło.... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 25-08-2008, 21:34
|
|
|
witam przepraszam za odgrzewanie tematu ale nie bede otwierac nowego czeka mnie wymiana tylnich lozysk a mam ABS i czyni je bardzo drogimi ~300zł i tak sie zastanawiam czy nie idzie wybic jakos lozysk z piast tylnich kol i na prasie wcisnac nowych ktore wiadmo zawsze sie kupi taniej . Robil juz tak ktos moze ?? |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 09:17
|
|
|
MARIOVIRUS, nie da rady musisz wymienić w całości ja rok temu płaciłem 220zł. |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 09:39
|
|
|
MARIOVIRUS, kupujesz piasty bez ABS, idziesz do spawacza, dajesz stare piasty, spawacz palnikiem podgrzewa pierścień ABS i go zdejmuje, potem idziesz do tokarza, tokarz na wzór starej piasty podtacza nowa, wracasz do spawacza, który zakłada na gorąco pierścień na nową podtoczona piastę i gotowe
A jak nie chce ci się bawić, piszesz do mnie na PRIV a ja szukam w dobrej cenie piast dla Ciebie ;]
pzdr. Grzesiek
DODANO: ZAJRZYJ TU: => PIASTA TYŁ z ABS |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 12:17
|
|
|
GrzesiekK., no tak polak potrafi,tylko czy to opłacalne kupić osobno łożyska,piasty,zapłacić spawacza,ślusarza-przecież każdy chce żyć!Jak dla mnie to bez sensu. |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 16:04
|
|
|
dziura793@o2.pl, tak dla jaj sobie to napisałem, zresztą poniżej podałem koledze namiar na piasty w dobrej cenie, ale znam przypadek zawziętego gościa który tak się bawił, piasty bez ABS kupił za jakieś 60zł sztuka, tokarz wziął od niego 20zł za podtoczenie dwóch piast nowych, do tego paliwo na przejazdy itp. wiec wcale gość nie zaoszczędził ale za to wzrosło jego "ego" ;]
Osobiście sam nie mam ani czasu ani chęci na takie pierdoły, kupuje się piaste jaką należy, zmienia w 10 minut i po sprawie, zaoszczędzony czas wolne spędzić w miłym towarzystwie ...
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 19:07
|
|
|
nie takie kombinowanie z przerobieniem zwyklej nie wchodzi w gre bo szkoda czasu ale myslalem o wybciu lozysk i wprasowaniu nowych bo w przednich tak sie robi ale jeszcze zobacze na ktorys weekend rozbiore typka i pomyslimy czy wyda zmiana samych lozysk czy trzeba bedzie kupic kompletne piasty po tej operacji napisze co i jak pozdrawiam i dzieki za odpowiedz
** Dodano: 05-10-2008, 15:42 **
jednak kupilem nowe piasty i juz jest wszytsko wpozadeczku a stare w wolnej chwili zregeneruje i chyba sprzedam |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|