|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Regulacja kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 18-04-2006, 18:45 Regulacja kierownicy
|
|
|
Witam!
Zakupilem na aukcji stacyjke z regulacja kierownicy (chodziło mi głównie o stacyjke bo sie rozpier.dolila) i mam pytanko: czy mozna bez zadnych przerobek ta regulacje załozyć (bo ja nie mam) , czy trzeba coś przerobić? Czy ktoś takie coś robil i co o tym myślicie Piszcie
P.S. Jeszcze mi nie przysłali więc sam nie wiem |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-04-2006, 00:25
|
|
|
ogolnie to potrzebna jest tobie cała kolumna kierownicza + kompletne mocowania i oczywiście musi byc kompletna , dodatkowo bedziesz potrzebował zmienic plastik pod kirownica (osłone gdzie bedzie wajcha do regulacji.niewiem czy nie bedziesz musiał wymieniac górnej osłony kierownicy. Wszystko tez zalezy czy ta kolumna jest cała.
Ogolnie jest troche roboty ale chyba warto:D |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-04-2006, 15:47
|
|
|
ja zamówiłem takie coś:
link aukcji czy to jest cała kolumna kierownicza? czy to wystarczy?
a co do plastiku pod kierownicą, to wystarczy wyjąć zaślepkę
Piszcie co myślicie... |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
TiP016V;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2005 Posty: 178 Skąd: WRC
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-04-2006, 09:42
|
|
|
/Nie wiedziałem, że są Tipo bez regulacji. Kiedyś właśnie wyhaczyłem taką zaślepkę na szrocie i się cieszyłem jak głupi, bo myślałem, ze to jakiś niespotykany wypas. |
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-04-2006, 10:57
|
|
|
porownujac schemat kolumkny kierowniczej i to co na zdjeciu w aukcji to brakuje chyba wałka .
na schemacie w książce jest pokazane ze do jest na wałku przegub właśnie do pionowego regulowania a ty możesz niemieć tego przegubu u siebie ale upewnij się , musisz zdjąć osłony pod kolumną kirowniczą , pierwszy od dołu masz przy samej podłodze a drugi gdzies w połowie po lini do kierownicy . jesli go niemasz to bedziesz musiał dokupic całą linie czyli od dołu do kierownicy z tym przegubem. |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 22-04-2006, 15:11
|
|
|
sprawdzałem, i są dwa przeguby na wałku. Nic, tylko montować RK (regulacje kierown.):P |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|