|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Piasta tył ABS jaka? Szybkie pytanie i kosz. Allegro |
Autor |
Wiadomość |
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 01-06-2010, 17:57 Piasta tył ABS jaka? Szybkie pytanie i kosz. Allegro
|
|
|
http://www.allegro.pl/ite..._tempra_90.html
Pany, czy to pasuje?
W sklepie za skf chcą 550zł, a za jakiegoś chinola 260zł :O
Co to za firma i czy spasuje do mojego 2.0? Czy lewa i prawa strona to to samo, czy trzeba napisać, że chcę do prawej strony?
Z góry dzięki za odpowiedzi. Auto na podnośniku(trzeci raz w ciągu dwóch tygodni, ale wybaczam jej to |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-06-2010, 12:34
|
|
|
Guzik, jeśli masz ABS to pasuje I jeden pierun czy na lewą czy prawą stronę. To tak jak z felgami |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 02-06-2010, 13:17
|
|
|
Dzięki Ciechu
To teraz kolejne pytanie super zagadka, ale to w temacie z hamulcami tylnymi. Zapraszam do działu "układ hamulcowy" ... |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
TiTo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 14 Skąd: Brzostek
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-06-2010, 20:56
|
|
|
Wiesz... ja dziś taką piastę wymieniłem w swoim Tipeo dosłownie przed kilkoma godzinami... bez dobrego klucza będzie Ci ciężko, jak będziesz chciał rady co do wymiany do napisz, opisze jak to zrobiłem ;P a za nową piastę jakąś tam, nie pamiętam firmy, musiałbym pójść do garażu zapłaciłem 180 zł u takiego mechanika/sklepikarza
A co do części... nie koniecznie z tyłu musisz mieć ABS, gdy kupowałem kazał mi sprawdzić czy z tyłu jest czujnik, bo powiedział że zdarzało się że montowali ABS tylko na przód, to nie maja opinia! a strony są obojętne, piasta jest symetryczna
Miłej zabawy z wymianą ja podbiłem sobie podczas niej oko kluczem xD |
_________________ Nikt nie jest doskonały... ale niektórzy z nas są bliżej doskonałości od reszty. |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 03-06-2010, 10:12
|
|
|
TiTo napisał/a: | bez dobrego klucza będzie Ci ciężko, jak będziesz chciał rady co do wymiany do napisz, opisze jak to zrobiłem ;P |
to już żauważyłem ;P
19 imbus.
Chętnie poczytam jak się do tego zabrałeś kolego, chociaż myślę, że dam radę, nie takie rzeczy się robiło. Tam jest normalny gwint, czy jakiś lewy?
TiTo napisał/a: | A co do części... nie koniecznie z tyłu musisz mieć ABS, gdy kupowałem kazał mi sprawdzić czy z tyłu jest czujnik, bo powiedział że zdarzało się że montowali ABS tylko na przód, to nie maja opinia! a strony są obojętne, piasta jest symetryczna |
Racja, ale u mnie jest full ABS
TiTo napisał/a: | Miłej zabawy z wymianą ja podbiłem sobie podczas niej oko kluczem xD |
Dziękuję
Plusy rozdane |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
kubek
Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 459 Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 07-06-2010, 19:43
|
|
|
Guzik, kupiles piaste?? bo jak nie to mam taka |
|
|
|
|
TiTo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 14 Skąd: Brzostek
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 08-06-2010, 12:11
|
|
|
Ok mogę coś na ten temat napisać choć nie wiem czy to nie jest za późno <jestem strażakiem i ze względu na powódź ujrzałem dopiero dziś komputer od pięciu dni... >
Więc, ciężko było dostać taki wielki imbus więc samemu go sobie zrobiłem z odpowiednio pospawanej śruby i nakrętek, zdało swoją role . Bez młotka sobie nie poradzisz, nie oglądaj się, wal w tą śrubę <nie zepsuj gwintu> jak w ruski czołg aż puści. Potem dobry klucz 32, silne pokrętło i kawał rury <z poematem nie ma jak tam dojść;/ >. Akt odkręcania koła najlepiej jest zrobić na kanale z zakręconym kołem opuszczonym na ziemie, robiąc to na podnośniku tym małym, tak jak ja to z początku próbowałem... możesz sobie podbić oko jak ja ]:-> xD. Jak Ci puści to wygrałeś bez problemu wyciągniesz sobie ją na wierzch i wymienisz na nową
Aha. P.S
Bez młota to h^%@ nie robota nie żałuj go zwłaszcza na te dwie zapieczone śrubki trzymające tarcze;) jak pierwszy raz to robiłem obawiając się zniszczenia gwintu uważałem, nie dałem rady, mechanik podszedł, wziął młota i jebudu śrubki w palcach szły
Miłej zabawy
Mam nadzieje że pomogłem |
_________________ Nikt nie jest doskonały... ale niektórzy z nas są bliżej doskonałości od reszty. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|