po wymianie wahaczy - dalej puka |
Autor |
Wiadomość |
ksar1
Wiek: 37 Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 20 Skąd: GORZÓW WLKP.
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 07-11-2008, 11:08
|
|
|
jeśli chodzi o mojego typka to oddałem do mechanika ponieważ miałem też stuki ale zaznaczam że tylko z jednej strony a gdy odebrałem po naprawie(wymiana wachacza itd.) zostałem tak nie miło zaskoczony że szok, stuku puku po obydwu stronach dodam że mechanik nie widział problemu a wręcz powiedział dosłownie, że typek to złom żebym go sprzedał i kupił...
no jak myślicie?!standardowo GOLFA od tamtej pory nie widział typka wszystko robię sam a czego nie potrafię to daję kuzynowi mechanikowi a tamten pajac niech robi sobie te swoje golfy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
kabel90
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 11 Skąd: Kopytkowo
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 08-11-2008, 15:42
|
|
|
potwierdzam, mi tak sam kiedys powiedzal mechanik i zaproponowal kupno golfa powiedzial :Fiat i ford gówno wort. To jakaś mania Polaków na WV-geny! A jesli chodzi o wahacze przod to mi powymianie po jakims czasie tez zadczelo pukac i okazalo sie za slabo mialem dokrecone tuleje wahacza i sróby sie poluzowaly, dokrecilem i wszytsko gra |
|
|
|
|
Adamus125p
Wiek: 40 Dołączył: 15 Kwi 2008 Posty: 10 Skąd: Poznan
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-12-2008, 17:47 Stuki zawieszenia w tipo1.4 ie z 91 roku
|
|
|
Panowie mam problem z moim Tipolcem bo tak jak u poprzedników stuka mi przodek.Stuki te objawiają sie przy małych dziurkach na głebszej dziurze stuków niema .Wymieniłem mu już przekładnię kierowniczą bo dostałem taką diagnozę od trzech mechanioorów.Cały czas stuka .Póżniej dałem go do mechanika i powiedział że na drugi dzień że nie ma prawa nic stukać bo on sprawdził gumy makpersona i sa w porządku.Stuki mi się nasilają .Pisaliście o jakiejs zwrotnicy a ja nie wiem o co chodzi która to jest częsć na schemacie z pierwszej strony ,może tam mam jakiś luz
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-12-2008, 18:16
|
|
|
Adamus125p, sprawdz zaciski hamulcow, czy to jarzmo w ktorych sa klocki nie ma luzow. Jednak jesli podczas hamowania stuki zanikaja to trzeba szukac dalej... |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 05-12-2008, 18:24
|
|
|
Adamus125p, Sprawdz tez czy nie ma luzów na wahaczach a dokładnie na srubach które go mocują. Ja miałem uszkodzony gwint na jednej srubce i tez mi stukało, z tym ze mi przy hamowaniu. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-12-2008, 18:53
|
|
|
Adamus125p napisał/a: | Pisaliście o jakiejs zwrotnicy a ja nie wiem o co chodzi która to jest częsć na schemacie z pierwszej strony |
ta część zaznaczona numerem 8. Jest na osi, zaraz za tarcza hamulcowa, do niej jest mocowany takze zacisk
|
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 05-12-2008, 19:49
|
|
|
Adamus125p, zainteresuj sie gumami stabilizatora skrętnego, jak sie wytra/wybija potrafi sie stabilizator nie milosiernie tłuc ....
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-12-2008, 10:02
|
|
|
no i oczywiście możesz mieć wyrobione "oczko" zwrotnicy - miejsce gdzie wchodzi wahacz w zwrotnicę. masz to na schemacie od Ciechu78. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
wronbul
Dołączył: 20 Wrz 2008 Posty: 48 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-12-2008, 14:01
|
|
|
Ciechu78 napisał/a: | , do niej jest mocowany takze zacisk | jarzmo jest mocowane a do jarzma dopiero zacisk
tak w gwoli ścisłości |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 06-12-2008, 14:31
|
|
|
wronbul, no tak... wspornik zacisku jest mocowany do zwrotnicy, a sam zacisk na prowadnicach do wspornika
(wspornik zacisku = jarzmo) |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Adamus125p
Wiek: 40 Dołączył: 15 Kwi 2008 Posty: 10 Skąd: Poznan
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 07-12-2008, 00:04 Dziękówa
|
|
|
Dzięki za porady ,teraz pozostaje mi wszystko po kolei wyeliminować |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|