|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
dziwny przypadek hamulca |
Autor |
Wiadomość |
dspmatrix
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 251 Skąd: Długołęka,Kamień
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-06-2011, 06:23 dziwny przypadek hamulca
|
|
|
witajcie mam pytanko co jest przyczyna lub co moze byc przyczyna ze jesli pedal hamulca wcisne ze 4 lub 5 razy pod rzad spadaja obroty i tak jak by chcial zgasnac silnik????bo juz mnie trafia ten przypadek przyklad: stoje pod chatą autko odpalone nagrzany silnik po trasie wiec normalna praca silnika wciskam 5 razy z rzedu hamulec i po 3 razie slychac jak spadaja obroty w momencie gdy pedal hamulca jest w dole i autko jakby chcialo zgasnac po puszczeniu hamulca praca silnika wraca do normy..pomózcie jesli ktos mial taki przypadek..pozdrowka |
_________________ 1.4=1372 ccm =R4/8 OHC=gaźnik=78 KM / 6000 obr. =106 Nm / 2900 obr.=Max 167 km/h |
|
|
|
|
ivanovich81
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 55 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-06-2011, 10:50
|
|
|
To nie jest nic dziwnego i nic sie nie psuje.Tak działa podcisnieniowe wspomaganie hamulca,poprostu naciskając hamulec zabierasz z kolektora ssacego panujące tam podcisnienie wskutek czego spadają obroty. |
_________________ tak że tego----MOTOKOMMANDO |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-06-2011, 11:12
|
|
|
dspmatrix, U mnie też zaburzały się obroty jak się bawiłem hamulcem po kilka wciśnięć, ale nigdy jakoś bardzo, poza tym nigdy nie zgasło mi z tego powodu auto. Przyczyna prosta wymuszasz dodatkowy obrót powietrza w kolektorze poprzez serwo. Serwo to nic niego jak duża podciśnieniowa pompka. Dla pewności możesz sobie sprawdzić zaworek jedno kierunkowy przy serwie. Ten czerwono biały. Ma iść powietrze tylko w jednym kierunku |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-06-2011, 12:19
|
|
|
Póki nie gaśnie to nie ma problemu a ze obroty spadaja standard. Gorzej jak bedziesz mial sytuacje ze przy jednokrotnym wcisnieciu obroty zauwazalnie spadna. |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
dspmatrix
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 251 Skąd: Długołęka,Kamień
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-06-2011, 12:51
|
|
|
JAM_BELFEGOR, poprosze o foto tego zaworka bo u mnie nie ma nic kolorowego pod maska ...:) a tym bardziej czerwonego... |
_________________ 1.4=1372 ccm =R4/8 OHC=gaźnik=78 KM / 6000 obr. =106 Nm / 2900 obr.=Max 167 km/h |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-06-2011, 13:29
|
|
|
Ot co..
|
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-06-2011, 13:57
|
|
|
dspmatrix, sorry zaworek jest biały , zasugerowałem się koreczkiem i tak mi w pamięci utkwiło to jest dokładnie to co ci kolega pisario, wkleił znajdziesz to przy samym serwie. Wsadzone jest na wcisk. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|