Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gumowy przewód
Autor Wiadomość
M@ciej 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 57
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 110
Skąd: Węgielsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 25-09-2006, 08:52   Gumowy przewód

Witam !

Moje pytanie dotyczy przewodu gumowego idącego od serwo hamulca, który swój koniec ma gdzieś w okolicach gaźnika. Nie to jest jednak istotne. W przewód ten gdzieś w połowie długości wprowadzony jest trójnik. Jedena z końcówek jest bez przewodu.
Czy tak ma być czy może czegoś jest brak ?

Jest to Tipo 1.4 rok 1990 silnik 160A1.000.
_________________
Pozdrawiam !
Jeżdżę Tipo 2.0 16V
Szybko mija mi czas.
     Moneta
 
 
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 25-09-2006, 11:19   

jeżeli jest zaślepiona to jest OK a jeśli nie to trzeba się zastanowic. przewod ten jest od podciśnienia.
_________________
Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Broadway 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 199
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-09-2006, 19:57   Re: Gumowy przewód

U mnie jedna z rurek idzie do modulu zaplonowego, a druga do ekonomizera na desce rozdzielczej
     Moneta
 
kubuś 


Wiek: 41
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 19
Skąd: Prostki
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 27-09-2006, 09:17   

Ja mam tipka z '92 i na wtrysku, więc może się różnić. U mnie z tego trójnika idzie do modułu sterowania('komputer'). Jest to przewód podciśnieniowy, który wspomaga pracę serwa. jeśli na trójniku nie ma przewodu, a jest drożne przejście to zaraz będziesz miał 'twardy' hamulec-tak jak by serwo nie działało. Jeśli z humulcem jest wszystko ok, to podejrzewam, że nie ma się o co martwić. No chyba, że powinno to być podłączone gdzieś do silnika,ale tu Ci niestety nie pomogę, bo nie znam tego silnika aż tak dobrze :( Przy swoim jestem bardzej obcykany. :)
_________________
FIAT TIPO 1.4 i.e. '94 r.
  
 
 
Broadway 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 199
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 27-09-2006, 19:02   

kubuś napisał/a:
jeśli na trójniku nie ma przewodu, a jest drożne przejście to zaraz będziesz miał 'twardy' hamulec-tak jak by serwo nie działało.

Zrob sobie test i odepnij przewod od trojnika, a zobaczysz ze nie bedzie to mialo wyczuwalnego wplywu na hamulec. Jeśli bedziesz miał nieszczelność w układzie podciśnieniowym, to zauważysz to na podcisnieniowym ekonomizerze na desce rozdzielczej (bedzie slabo reagował).
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load