Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
diagnostyka układu chłodzenia Tipo 1.4
Autor Wiadomość
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-06-2011, 13:02   

Mosior, No i jak coś się poprawiło? Wyjaśniłeś zagadkę?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-07-2011, 19:51   

jeszcze nie (brak czasu :sciana: ) ale co noc mi się to śni :badgrin: i jak na dzisiaj to mam nadzieję, że w tym tygodniu zrobię prosty test z masą i podmianą wskaźnika z innej deski (zdobyłem wskaźnik) a jak to nic nie wniesie do sprawy to raczej się porwę na rozebranie pompy (w końcu jej wykręcenie oblookanie wirnika i złożenie na hermetyku to godzina pracy z browarem) i w końcu jak pompa będzie ok to wymieniam chłodnicę na nówkę (130zeta da się przeżyć 8) )

** Dodano: 13-07-2011, 12:27 **
wczoraj znalazłem pół dnia, żeby pogrzebać przy aucie i poza naprawieniem usterki zapłonu zrobiłem kilka testów z układem chłodzenia.

1. Podpiąłem masę bezpośrednio z AKU na silnik oraz na deskę do wskaźnika

brak efektów

2. Podpiąłem drugi wskaźnik (zdobyłem za friko ze starej deski z tipo - podobno wskazywał OK).

brak efektów - pokazywał dokładnie to co mój w aucie.

Chyba nadeszła pora na wyjęcie pompy i wymianę lub ostre płukanie chłodnicy.

Jeszcze się zastanawiam czy nie spuścić płyn, wlać roztwór wody z octem, zostawić na dobę, przepłukać i zalać nowym dynagelem...

** Dodano: 23-08-2011, 00:04 **
dzisiaj wymieniłem pompę wody na nowiutką, wypłukałem układ chłodzenia (był dość czysty), wyczyściłem chłodnicę myjką ciśnieniową i zalałem nowy płyn (Dynagel 2000).

W efekcie zbiłem temperaturę o jedną kreskę.

W trasie mam więc 95C a jak się zatrzymam to wentylator się załącza na max 10sekund przy 110C (wg wskazań na desce).

Chyba tak ma być bo wszystko jest prawie nowe i / lub wyczyszczone.

Przy 110C wg wskaźnika odkręciłem korek i z płynu nawet jeden kosmyk pary nie szedł...
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load