|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z temp. raz 50*C raz 90*C a raz 120*C |
Autor |
Wiadomość |
rudaslaska7
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 168 Skąd: Ruda Slaska
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-07-2009, 12:15 Problem z temp. raz 50*C raz 90*C a raz 120*C
|
|
|
z cyklu pacjent w domu a doktor na odległość sprawdza co mu dolega.
odrazu przepraszam za zalozenie tematu bo pewnie odpowiedz na to pytanie juz padła nie raz.
na czym polega problem :
odpalam samochód temp 50C
na dworze załóżmy 19C i temp po dłuższej jeździe wskazuje już ok 70C i tak trzymie.
następnego dnia na dworze temp. 30C wytrzymać sie nie da odpalam samochód i po 5-10 min mam juz 90C no nic krótki postój w międzyczasie i jade dalej przejechałem 10km i temp osiąga 120C oglądałem wentylator - wygląda to jakby był zatarty.
czy możliwe są inne przyczyny prócz wentylatora ? (retmostat,pompa wody itp. )
jestem laikiem - nie bijcie |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
|
|
|
|
rudaslaska7
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 168 Skąd: Ruda Slaska
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-08-2009, 17:20
|
|
|
Problem rozwiązał nowy wentylator
wczoraj było ok 30* na zewnątrz a temp pokazywała max 90* i wszystko jest tak jak być powinno |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-08-2009, 21:36
|
|
|
Ja miałem podobnie w moim - tylko, że u mnie po prostu było mało płynu chłodniczego i układ się troche zapowietrzył, jak jechałem na duzych obrotach to pompa wody jakoś zbierała płyn, ale przy spokojnej jeździe temperatura rosła bo nie było obiegu... |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
sniff
Wiek: 44 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 172 Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 28-08-2009, 06:08
|
|
|
meter30, a nie słyszałeś bulgotania w układzie? Bo ja też miałem kiedyś zapowietrzony i słyszałem bulgotanie w okolicach nagrzewnicy. |
_________________ Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
|
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 28-08-2009, 07:37
|
|
|
sniff, Zaraz po zgaszeniu silnika było słychać trochę bąbelków w układzie chłodzenia |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|