|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problemy z temperatura. |
Autor |
Wiadomość |
pawelgdynia
Dołączył: 15 Cze 2006 Posty: 59 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 30-11-2006, 20:45 Problemy z temperatura.
|
|
|
Widzialem ze jest kilka podobnych postow, ale chcialbym opisac cala sytuacje bo moze ktos bedzie znal jakies inne rozwiazanie.
Zaczelo sie od tego ze uciekal mi plyn z rury na dole chlodnicy (nieszczelnosc na opasce zaciskowej). Musialem gdzies pojechac-zrobilem kilka kilometrow i temperaturka 110 ,wentylator nie chalasuje.
Pomyslalem ze pewnie duzo plynu ucieklo. Dalem mu odpoczac,dolalem plynu i do domu. Spuscilem plyn ,usunelem nieszczelnosc ,tak dla pewnosci wyjalem czujnik wentylatora wrzucilem do wrzatku(zamknal obwod) i nalalem plyn zgodnie z zasadami. I w droge. Pierwszy korek temperatura 110,120 (wentylator czasem zaskoczy,czasem nie) wiec na pobocze i kable na krotko zeby wachlowal caly czas.I niespodzianka.Wentylator kreci a temperatura skacze. Wedlug tego co tu czytalem mysle o pompie. Przychodzi wam moze jeszcze cos innego do glowy? Jesli obstawiacie pompe to jak ja sprawdzic? |
_________________ Tipo 1,4DGT benz.+gaz (wtrysk 1-punktowy) |
|
|
|
|
Gaszek
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 38 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2006, 11:41
|
|
|
A nie myslałes o termostacie? odpowietrzony masz układ? |
_________________ Uwielbiam piękne samochody i szybkie kobiety |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 27-12-2006, 14:15
|
|
|
Wychodzi na to że wcześniej nie miałeś takiego problemu,więc wygląda na to że masz zapowietrzony układ chłodzenia. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-12-2006, 13:45
|
|
|
Zapowietrzony uklad albo czujnik szlak trafil |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 30-12-2006, 19:14
|
|
|
Twój problem moze wynikac z walnietego termostatu ktory sie zacina, dokladnie identycznie zachowywalo sie auto kumpla, wskaznik na desce pokazywal po 120 stopni a wiatrak prawie sie nie wlanczal. Czujnik podmienilismy na probe i dalej bylo to samo. W końcu pomyslale i zlapalem w lape rure idaca od termostatu do chlodnicy a ona prawie zimna, termostat poprostu nei puszczal obiegu na chlodnice i uklad chlodzacy caly czas chodzil na tzw. malym obiego czyli tylko silnik plus nagrzewnica i sie gotowal ;/ Po wymianie termostatu i odpowietrzeniu wszystko wrocilo do normy. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
armen
Wiek: 37 Dołączył: 25 Gru 2006 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-12-2006, 19:40
|
|
|
ja mialem walnieta i nie szczelna pompe oraz zapowietrzony uklad... usunolem te usterki i wszystko dziala jak gitara |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|