|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Regeneracja chłodnicy |
Autor |
Wiadomość |
milky
Dołączył: 14 Maj 2012 Posty: 32 Skąd: Gorzów
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 16-01-2015, 12:48 Regeneracja chłodnicy
|
|
|
Ostatnio kolega miał stłuczkę i przód do zrobienia. Niestety poszła też chłodnica, ale tylko w jednym miejscu. Uszkodzenie jest niewielkie i zastanawiamy się, czy nie lepiej jest dać ją po prostu do regeneracji. Ma ktoś doświadczenia w tym temacie? Ile może kosztować taka usługa? |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
mikee72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 584 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 16-01-2015, 22:46
|
|
|
Chłodnice naprawia się w ciężarówkach, autobusach tam gdzie jest drogo wymienić.. ale raczej nie w popularnych autach - tu nowa chłodnica kosztuje 100zł-200zł, a używana kilka dych. Możesz kombinować z regeneracjami i naprawami, ale jak ci kiedyś wystrzeli spod maski para to będziesz przeklinał ten pomysł.. |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-01-2015, 01:59
|
|
|
moze wogole ja wyjmij? wsadz ze 3 wiatraki i skieruj na silnik - taniej bedzie....ja wiem ze TT to juz stare auta i ludzie szukaja oszczednosci, ale juz smiac mi sie chce jak komus szkoda 100zl na nowke, a nie szkoda mu np 20zl na klej i swoja robote, dojazd do jakiegos zakladu, ktory to zrobi za 40zl...to jest po prostu smieszne. 100zl za nowy zamiennik to chyba nie koniec swiata, a wymienic chlodnice w TT to przyjemnosc. Zakladajac ze to TT, bo kolega nie raczyl odpisac |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
rysiok
witamy nowego
Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 3 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-01-2015, 16:07
|
|
|
Chłopaki dobrze mówią, że nie ma co oszczędzać. Chociaż te zamienniki chińskie potrafią być bardzo słabej jakości, to mimo wszystko chyba lepsze rozwiązanie od regeneracji. Tu masz więcej informacji http://www.czesciregenero...amochodowe.html . Regeneracje stosuje się głównie w samochodach ciężarowych bo tam koszt nowej chłodnicy jest bardzo duży. |
|
|
|
|
milky
Dołączył: 14 Maj 2012 Posty: 32 Skąd: Gorzów
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 21-01-2015, 08:28
|
|
|
Rysiok z artykułu wynika, że Mikee72 ma racje. Regeneracje głównie robi się w ciężarówkach i autobusach. Bo tam są duże koszty nowych. podobno w niektórych osobówkach też jest to opłacalne. Przy takich cenach nowych chłodnic do tego auta chyba nie ma się co zastanawiać. Maniutek, nie zdziwiłbym się gdyby kolega miał już tam cały zestaw wiatraków. Naprawia chłodnice tylko dlatego, że nie wystarczyły |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|