zerwany pasek i temperatura płynu na maksie |
Autor |
Wiadomość |
kapral24
Wiek: 43 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 33 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-12-2007, 18:51 zerwany pasek i temperatura płynu na maksie
|
|
|
witam wczoraj jade i cos mi strzeliło spod maski od razu zaswiecila sie kontrolka ładowania i temperatura w ukł chłodzenia zaczela wzrastac az osiagnela 130 st wtedy stanalem i patrze pod maske a tam pierwsze zerwany pasek klinowy po drugie wywalilo mi wode przez korek w zbiorniczku wyrównawczym ma ktos pojecie co moze byc przyczyna tego pasek byl niedawno zmieniany ? |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 09-12-2007, 19:43
|
|
|
pasek klinowy mowisz masz tak? za mocny naciag paska? wada fabryczna paska? jakiej firmy pasek zapodales? |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
kapral24
Wiek: 43 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 33 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:21
|
|
|
nie wiem co to za producent paska byl a wczesniej przed zerwaniem piszczal ale co z tym chlodzeniem jak sie pasek zerwie to pompa wodna nie pracuje ? |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:26
|
|
|
kapral24 napisał/a: | jak sie pasek zerwie to pompa wodna nie pracuje ? | Nie pracuje!!! |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
kapral24
Wiek: 43 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 33 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:29
|
|
|
a co napędza w tipku pompe wodna i alternator ? |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:29
|
|
|
Cytat: | jak sie pasek zerwie to pompa wodna nie pracuje ? |
Do pompy wodnej jest osobny pasek i pompa od razu staje w miejscu i dlatego temperatura od razu idzie w górę. A napedza je ten sam pasek. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
kapral24
Wiek: 43 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 33 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:31
|
|
|
czyli co napędza tą pompe ? |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:34
|
|
|
Tak jak tipacz96vc, napisał napedza je ten sam pasek tylko pompe osobno napedza alternator. jak zerwie sie pasek od altka to pompa automatycznie staje i niemasz tez wspomagania!! |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
kapral24
Wiek: 43 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 33 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:35
|
|
|
ale ja nie mam wspomagania tylko martwi mnie czemu się zerwał ten pasek ? |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:38
|
|
|
opti napisał/a: | za mocny naciag paska? wada fabryczna paska? | Cos w tym stylu. Ewentualnie napinacz sprawdz! |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
kapral24
Wiek: 43 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 33 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:47
|
|
|
a co paska to był "Gates" wiec myśle że raczej niezły |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 09-12-2007, 22:20
|
|
|
O Gates różne opinie. Może za monco naciągnięty był, a może jakaś wada paska i stąd "pękł". |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
kapral24
Wiek: 43 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 33 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-12-2007, 22:22
|
|
|
moze co proponujesz jaką firmę ? |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 10-12-2007, 14:54
|
|
|
Ja mam DAYCO 5PK926 i juz 6ty tysiac leci i nawet nie pisnie, dałem cos ok 20-25zł juz nie pamietam. |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 10-12-2007, 14:58
|
|
|
egon11 napisał/a: | Ja mam DAYCO 5PK926 i juz 6ty tysiac leci i nawet nie pisnie, dałem cos ok 20-25zł juz nie pamietam. |
ale 5pk to nie pasek klinowy tylko wielorowkowy |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 10-12-2007, 15:00
|
|
|
opti napisał/a: | ale 5pk to nie pasek klinowy tylko wielorowkowy | Spoko nie doczytałem jaki makapral24, ja mam własnie wielo rowkowy |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 10-12-2007, 15:21
|
|
|
egon11 napisał/a: | Spoko nie doczytałem jaki makapral24, ja mam własnie wielo rowkowy |
ja z poczatku tez mialek klinowke, i gates jezdzily i odpukac nic sie nie dzialo, teraz tez mam 5pk paseczek i wiadomo ze wielorowkowe sa trwalsze od klinowek..
hmm moze u kapral24 podjechala sie szajbka na altku czy gdzies, pasek wpadl za gleboko do tego naprezony byl za bardzo, scielo boki stad pisk i urwal sie hmm |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 10-12-2007, 16:52
|
|
|
opti napisał/a: | hmm moze u kapral24 podjechala sie szajbka na altku czy gdzies, pasek wpadl za gleboko do tego naprezony byl za bardzo, scielo boki stad pisk i urwal sie hmm | Całkiem mozliwe!!
kapral24, moze zmien koła na rowkowe i pasek 5pk Napewno bedzie lepiej |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 10-12-2007, 16:57
|
|
|
egon11 napisał/a: | kapral24, moze zmien koła na rowkowe i pasek 5pk Napewno bedzie lepiej |
to i kolo pasowe na wale i pompe wody by mial do zmany |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 10-12-2007, 17:01
|
|
|
opti napisał/a: | to i kolo pasowe na wale i pompe wody by mial do zmany | No to troche duzy koszt pewnie. Ale dla chcacego nic trudnego A efekt... |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-12-2007, 11:16
|
|
|
egon11 napisał/a: | opti napisał/a: | to i kolo pasowe na wale i pompe wody by mial do zmany | No to troche duzy koszt pewnie. Ale dla chcacego nic trudnego A efekt... |
witam, moze troszke pozno wlaczam sie do rozmowy, ale moze przyczyna bylo to, ze pompa wody stanela? lub ciezko chodzi? slyszalem kiedys o czyms takim w puncie i kolega 3 paski wymienil i strzelaly, a wymienil pompe wody i juz bylo wszsytko ok. jesli to nie to to moze obejrzyj napinasz, lozyska w alternatorze, cos moze ciezko chodzic...a jesli chodzi o pasek to ja jezdze na contitechu i jest ok. pozdrawiam - wesolych swiat |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|