Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zerwany pasek i temperatura płynu na maksie
Autor Wiadomość
kapral24 


Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 33
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-12-2007, 18:51   zerwany pasek i temperatura płynu na maksie

witam wczoraj jade i cos mi strzeliło spod maski od razu zaswiecila sie kontrolka ładowania i temperatura w ukł chłodzenia zaczela wzrastac az osiagnela 130 st wtedy stanalem i patrze pod maske a tam pierwsze zerwany pasek klinowy po drugie wywalilo mi wode przez korek w zbiorniczku wyrównawczym ma ktos pojecie co moze byc przyczyna tego pasek byl niedawno zmieniany ?
  
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 09-12-2007, 19:43   

pasek klinowy mowisz masz tak? za mocny naciag paska? wada fabryczna paska? jakiej firmy pasek zapodales?
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
kapral24 


Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 33
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-12-2007, 20:21   

nie wiem co to za producent paska byl a wczesniej przed zerwaniem piszczal ale co z tym chlodzeniem jak sie pasek zerwie to pompa wodna nie pracuje ?
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 09-12-2007, 20:26   

kapral24 napisał/a:
jak sie pasek zerwie to pompa wodna nie pracuje ?
Nie pracuje!!!
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
kapral24 


Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 33
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-12-2007, 20:29   

a co napędza w tipku pompe wodna i alternator ?
  
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 09-12-2007, 20:29   

Cytat:
jak sie pasek zerwie to pompa wodna nie pracuje ?


Do pompy wodnej jest osobny pasek i pompa od razu staje w miejscu i dlatego temperatura od razu idzie w górę. A napedza je ten sam pasek.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
kapral24 


Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 33
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-12-2007, 20:31   

czyli co napędza tą pompe ?
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 09-12-2007, 20:34   

Tak jak tipacz96vc, napisał napedza je ten sam pasek tylko pompe osobno napedza alternator. jak zerwie sie pasek od altka to pompa automatycznie staje i niemasz tez wspomagania!!
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
kapral24 


Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 33
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-12-2007, 20:35   

ale ja nie mam wspomagania tylko martwi mnie czemu się zerwał ten pasek ?
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 09-12-2007, 20:38   

opti napisał/a:
za mocny naciag paska? wada fabryczna paska?
Cos w tym stylu. Ewentualnie napinacz sprawdz!
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
kapral24 


Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 33
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-12-2007, 20:47   

a co paska to był "Gates" wiec myśle że raczej niezły
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 09-12-2007, 22:20   

O Gates różne opinie. Może za monco naciągnięty był, a może jakaś wada paska i stąd "pękł".
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
kapral24 


Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 33
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-12-2007, 22:22   

moze co proponujesz jaką firmę ?
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 10-12-2007, 14:54   

Ja mam DAYCO 5PK926 i juz 6ty tysiac leci i nawet nie pisnie, dałem cos ok 20-25zł juz nie pamietam.
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 10-12-2007, 14:58   

egon11 napisał/a:
Ja mam DAYCO 5PK926 i juz 6ty tysiac leci i nawet nie pisnie, dałem cos ok 20-25zł juz nie pamietam.


ale 5pk to nie pasek klinowy tylko wielorowkowy :lalala:
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 10-12-2007, 15:00   

opti napisał/a:
ale 5pk to nie pasek klinowy tylko wielorowkowy
Spoko nie doczytałem jaki makapral24, ja mam własnie wielo rowkowy :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 10-12-2007, 15:21   

egon11 napisał/a:
Spoko nie doczytałem jaki makapral24, ja mam własnie wielo rowkowy


;) ja z poczatku tez mialek klinowke, i gates jezdzily i odpukac nic sie nie dzialo, teraz tez mam 5pk paseczek i wiadomo ze wielorowkowe sa trwalsze od klinowek..

hmm moze u kapral24 podjechala sie szajbka na altku czy gdzies, pasek wpadl za gleboko do tego naprezony byl za bardzo, scielo boki stad pisk i urwal sie hmm
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 10-12-2007, 16:52   

opti napisał/a:
hmm moze u kapral24 podjechala sie szajbka na altku czy gdzies, pasek wpadl za gleboko do tego naprezony byl za bardzo, scielo boki stad pisk i urwal sie hmm
Całkiem mozliwe!!
kapral24, moze zmien koła na rowkowe i pasek 5pk :D Napewno bedzie lepiej :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 10-12-2007, 16:57   

egon11 napisał/a:
kapral24, moze zmien koła na rowkowe i pasek 5pk Napewno bedzie lepiej


to i kolo pasowe na wale i pompe wody by mial do zmany :D
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 10-12-2007, 17:01   

opti napisał/a:
to i kolo pasowe na wale i pompe wody by mial do zmany
No to troche duzy koszt pewnie. Ale dla chcacego nic trudnego ;D A efekt... :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-12-2007, 11:16   

egon11 napisał/a:
opti napisał/a:
to i kolo pasowe na wale i pompe wody by mial do zmany
No to troche duzy koszt pewnie. Ale dla chcacego nic trudnego ;D A efekt... :D

witam, moze troszke pozno wlaczam sie do rozmowy, ale moze przyczyna bylo to, ze pompa wody stanela? lub ciezko chodzi? slyszalem kiedys o czyms takim w puncie i kolega 3 paski wymienil i strzelaly, a wymienil pompe wody i juz bylo wszsytko ok. jesli to nie to to moze obejrzyj napinasz, lozyska w alternatorze, cos moze ciezko chodzic...a jesli chodzi o pasek to ja jezdze na contitechu i jest ok. pozdrawiam - wesolych swiat
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load