|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
4 szybkie pytania o Tempre ... |
Autor |
Wiadomość |
Sopel
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 33 Skąd: Ballina Co.Tipperary
Województwo: Other
|
Wysłany: 29-11-2007, 19:20 4 szybkie pytania o Tempre ...
|
|
|
1. jakie są objawy że świeci "marchewka" i czego to może być powód ??? (nie ma żadnej regularności w jej pojawianiu - nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły )
2. jakie są objawy nieprawidłowego ustawienia czujnika położenia wału ???
3. miałem zatankowane na 1/2 baku i zaświeciła mi sie rezerwa ??? jaka przyczyna ???
4. gdzie i kto ma dostęp do tanich części do Tempry ??? |
_________________ UKP + BBM = Autokacik.pl
Irealnd / Poland |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-11-2007, 19:25
|
|
|
Sopel napisał/a: | 1. jakie są objawy że świeci "marchewka" i czego to może być powód ??? (nie ma żadnej regularności w jej pojawianiu - nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły ) |
różnie w moim przypadku świeci się tylko jak jadę na benzynie. powód: nie orginalna sonda lambda
Sopel napisał/a: | 3. miałem zatankowane na 1/2 baku i zaświeciła mi sie rezerwa ??? jaka przyczyna ??? |
musisz naprawić wskaźnik poziomu paliwa. daj maila to prześle manulal |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Sopel
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 33 Skąd: Ballina Co.Tipperary
Województwo: Other
|
Wysłany: 29-11-2007, 19:34
|
|
|
ad.1 u mnie jest jeszcze oryginalna - fabryczna sonda lambda |
_________________ UKP + BBM = Autokacik.pl
Irealnd / Poland |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-11-2007, 19:39
|
|
|
Sopel, z tego co się orientuje to kontrolka ta sygnalizuje ogólny błąd wtrysku i czujników z nim związanych. jedyna metoda to podpięcie kompa na diagnostyce i sprawdzenie kodu błędu. ja podałem tylko przykład jak to jest u mnie. u ciebie może być coś innego |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Sopel
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 33 Skąd: Ballina Co.Tipperary
Województwo: Other
|
Wysłany: 29-11-2007, 19:45
|
|
|
... to by było najprostrze wyjście ale u mnie nie ma takiej możliwości niestety - a reset kompa nic nie dał (odłączanie akuma i czekanie do 2go uruchomienia wentylatora) |
_________________ UKP + BBM = Autokacik.pl
Irealnd / Poland |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-11-2007, 19:49
|
|
|
a poza tym że się świeci masz jakieś objawy? bo ja przyznam że nic niepokojącego nie widzę. mało jeżdżę na pb więc nie wiem jak ze spalaniem. poza tym ładnie wkręca się na obroty, ciągnie, nie szarpie, obroty jałowe spoko... więc nie przejmuje się tym. a podpięcie do kompa też swoje kosztuje... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Sopel
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 33 Skąd: Ballina Co.Tipperary
Województwo: Other
|
Wysłany: 29-11-2007, 20:07
|
|
|
... jak sie zaświeci to troszkie kopci z rury - a poza tym nie ma żadnych objaów (no i troszke żre paliwo bo ja tylko na PB latam ) |
_________________ UKP + BBM = Autokacik.pl
Irealnd / Poland |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-11-2007, 20:14
|
|
|
a co do ad4 - popatrz w "sprzedam" i ogólnie na forum są tematy o częściach do T/T...
a co do ad2 - o czujniku położenia wału, skrótowo azywanym CPW lub czujnik wału tematów masz masę na forum; źle ustawić się raczej nie da bo zazwyczaj masz na 2 śrubkach przykręcany na bloku silnika, w zasadzie przy kole zamachowym, z tyłu, na nich minimalne przesunięcie możesz ustalić a i tak digiplex kąt wyprzedzenia zapłonu o to skoryguje... raczej nie wyobrażam sobie jak można go źle ustawić, przykręca się w stałe miejsce; jedynie jak świruje może Ci auto czasem nie zapalić od razu albo raz zapala raz nie , czasem na benzynie, czasem na LPG lub czasem na obu (jeśli masz LPG), mogą być wystrzały na LPG, auto może mieć drgawki, nie pracować na wszystkie cylindry, mulić się, palić dużo itp itd... tematów jest o tym wiele; [szukaj] i wpisz CPW ;
jedyny jeszcze błąd to gdy dobierzesz zły czujnik wału mogą być jaja; w T/T są 2 typy, najczęściej to SEN8M magneti marelli... w sieci jest jego dokł. specyfikacja i jakie przebiegi 'zdrowy' czujnik powinien dawać (na oscyloskopie patrząc), bo np gdy daje ale są zniekształcone to też do śmieci... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Sopel
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 33 Skąd: Ballina Co.Tipperary
Województwo: Other
|
Wysłany: 29-11-2007, 20:19
|
|
|
... ja Tempre kupiłem tydzień temu i przy przebiegu 89kkm jest pewnie wszystko fabryczne - szczególnie, że przegląd przeszedł tutaj bezproblemowo i mam spokój na dwa lata, myślałem, że ta "marchewa" może mieć z tym związek ale widze że raczej nie - dzięki za info |
_________________ UKP + BBM = Autokacik.pl
Irealnd / Poland |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|