Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ciepły silnik od nowa
Autor Wiadomość
lotarr 



Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2005
Posty: 79
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-06-2005, 00:02   ciepły silnik od nowa

dzisiaj fura mnie zaskoczyła, nie odpaliłem na ciepłym silniku, odczekałem chwilę i zapalił. co jest grane? jeśli wiecie co to napiszcie jaki element jest tego przyczyną, gdzie go znajdę i jak sprawdzić jego poprawność. Jeszcze jedno- jak zagrzał mi się w korkach, temperatura doszła do ok. 90 stopni to obroty zaczęł przez chwilę falować jakby pracował na ssaniu, gdy wentylator ochłodził płyn wróciło wszystko do normy, nie wiem czy jest to ze sobą w jakiś sposób powiązane.
_________________
tempra 2,0 ie cat sw '91r.
  
     assistance
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-06-2005, 05:25   

hm...... masz takie cuś jak termostat (zwykły lubiący się spsuć czujniczek, bodajże termistor zwykły)...... to wpływa bodajże m.in. na wzbogacanie mieszanki..... może to o to Ci chodzi; o termistorze / czujniku temp bywało już na forum, nawet chyba jakie wartości oporu przy jakiej temp powinien mieć.....
najprostszy test wtedy - nim będziesz mierzył jego opór pzy różnych temp - gdy uruchomisz autko, nagrzeje się do tych np 90' - polej termistorek zimną wodą or sth i zobaczy czy autko magicznie odżywa.....
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 18-06-2005, 22:58   

Musisz zrobic to:

1. kupic nowa kopulke rozdzielacza wraz z palcem i wymienic na ta nowa
2. wymienic kable wysokiego napiecia biegnace do swiec oraz z cewki do rozdzielacza
3. kupic nowe swiecie i je wymienic
4. pamietaj zeby dobre kable wysokiego napiecia kupic
5. pamietaj zeby swiecie kupic o odpowiedniej cieplocie
6. jesli to wszystko wymienisz autko powinno odzyc
7. jesli tak nie jest to mozliwe ze czujnik polozenia walu korbowego
8. jednak na bank stawiam ze to co napisalem powyzej powinno pomoc
9. tak wiec milej roboty, swiecie okolo 40-50zł, kable (np. janmoru) moze do ok. 100zł, kopulka z palcem tez cos do 100zł
10. wieciej nie umie liczyc to na 10tym punkcie koncze :lol:
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
radomiak4 


Wiek: 54
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 18
Skąd: radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-02-2007, 12:53   

Mnie też się wydaje że to powinno pomóc , ewentualnie spróbuj zresetować komputer poprzez odłączenie klemy z akumulatora na 30 sek. i ponowne podłączenie.Po uruchomieniu silnika pozostaw go na chodzie do momentu załączenia się wentylatora chłodnicy.Pamiętaj jeszcze o bardzo ważnej rzezcy ,po zdjęciu klemy z akumulatora naciśnij kilkakrotnie pedał hamulca!!!
To byłoby na tyle chyba :fufu:
  
 
lotarr 



Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2005
Posty: 79
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 13-03-2008, 11:50   

Naprawione.
poleciał czujnik obok termostatu- ten z niebiaską kostką. Po wymianie wszystko ok.
_________________
tempra 2,0 ie cat sw '91r.
     assistance
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 13-03-2008, 12:12   

Coś długo Ci ta naprawa zeszła...
Kod:
Wysłany: 18-06-2005, 00:02   ciepły silnik od nowa
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
  
     assistance   Moneta
 
 
lotarr 



Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2005
Posty: 79
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 13-03-2008, 12:28   

dawno mnie nie było, i zapomniałem o postach...
_________________
tempra 2,0 ie cat sw '91r.
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load