|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
co to może być ?? |
Autor |
Wiadomość |
kacper702
Wiek: 46 Dołączył: 03 Cze 2005 Posty: 36 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-02-2007, 10:03 co to może być ??
|
|
|
Witam.
Tempra 1.6 i.e. silnik SPI.
Jak mu sie chce to zapali. A jak nie to mogę kręcić aż do wyładowania akumulatora. rozrusznik kręci.
Zdarza się mu to coraz częściej. nie ważne czy gorący czy zimny. Niekiedy wystarczy poczekać z 20 min. i pali od kopa. kable i świece nowe. Podejrzewam czujnik CPW.
Czy to jest to coś co znajduje się na dole przy kole pasowym ?? Bo czytałem że czujnika CPW trzeba szukać gdzieś koło akumulatora ja tam nic takiego nie mam.
A może ktoś ma inny pomysł dlaczego autko ma takie kaprysy ??
Pozdrawiam
Kacper |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 28-02-2007, 12:00
|
|
|
Koło akumulatora,a dokładnie za nim to jest wtyczka od czujnika CPW.
Czujnik w silniku 1.6 SPI znajduje się przy kole zamachowym,przy skrzyni biegów za termostatem.
A objawy wskazują właśnie na niego.
Na fotce go widać razem z kablem. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 28-02-2007, 19:35
|
|
|
dokladnie tak jak mowi zielony... na 98 % CPW walniety najlepiej jak masz mozliwosc to wez jakis inny i sprawdz co bedzie... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
kacper702
Wiek: 46 Dołączył: 03 Cze 2005 Posty: 36 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-03-2007, 08:12
|
|
|
kurde ja mam jakiś inny czujnik. BOSCH 0261210115.ten czujnik ma wtyczkę z 3 pinami
U mnie jest on umieszczony tak jak napisałem po lewej stronie przy kole pasowym.
Najgorsze jest to, że byłem w dwóch sklepach i goście gadają, że takiego nie mają i będą szukać jeden znalazł gdzieś w hurtowni po 140 PLN z terminem realizacji do 7 dni !!! (trochę drogo mis się wydaje tym bardziej, że jest to zamiennik a oryginał BOSCH kosztuje 100 z tym, że nie ma na stanie nigdzie)
mierzyłem oporność i wychodzi 890 w katalogu pisało, że powinien mieć 900 więc chyba nie jest źle.
Czy jest możliwe żeby to było coś innego ?? Jak tak to co ??
Pozdrawiam
Kacper |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 01-03-2007, 11:58
|
|
|
Jeżeli masz przy kole pasowym to chyba masz coś namieszane.
Ewentualnie może masz silnik MPI bo nie wiem gdzie jest w nim czujnik. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
kacper702
Wiek: 46 Dołączył: 03 Cze 2005 Posty: 36 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-03-2007, 13:34
|
|
|
Nie silnik SPI. Wogóle to auto jest tak pojeb........... że nic nie można kupić wg katalogu bo się okazuje że nie pasuje najlepsze jest to, że jak chce się go podpiąć pod komputer to nie podchodzi żaden program serwisowy od tempry tylko od tipo !!! układ wydechowy nie pasuje wg katalogu trzeba wkładać od turbo diesla !!!
Oddam do jakiegoś elektryka i niech się z nim bawi. Ja już nie mam siły !!!
Pozdrawiam
Kacper |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-03-2007, 19:58
|
|
|
co to masz za silniczek? jakiś dziw? swap może?
CPW jest jak na zdjęciu;
Bosch - coś nietypowego, ale na pewno gdzieś znajdą...
choć o ile wiem, w T/T alternatory na przykład prócz MagnetiM. były Bosch, ale CPW raczej tylko MM... jakiś inszy masz, fakt... a że to CPW to baaaaaardzo prawdopodobne, pada na 99,9%. a sam pomiar oporności wiele Ci nie da; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
kacper702
Wiek: 46 Dołączył: 03 Cze 2005 Posty: 36 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-03-2007, 08:12
|
|
|
Wyjaśniło się. Dobrze, że jednak nie dostałem tego CPW, jak zagrzebałem głębiej okazało się że urwał się kabelek ale dalej za wtyczką tak więc wywaliłbym kasę na darmo. Ogólnie cały osprzęt w tym autku jest z Boscha, aparat, alternator, filtry, pompa paliwa, kable WN (teraz champion bo za Boscha wołali 400) Dzięki wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam
Kacper |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|