|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Czy to Pompa Paliwa? |
Autor |
Wiadomość |
jabko
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1012 Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-06-2006, 21:58
|
|
|
Odebrałem
Przyjąłem
Zrozumiałem
Sprawdzę
Dzięki chłopaki |
_________________ Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 20-06-2006, 22:18
|
|
|
Jabko mozesz jeszcze sprobowac ( jakby cofalo sie duzo paliwa na wylaczonej pompoie do baku ) wstawic zawor zapobiegajacy cofaniu sie w druga strone cieczy np. taki jak ponizej:
( zawor zwrotny )
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=111108959
Stosowalem to w syrenie akurat gdy nie moglem zalatwic nowych zaworkow do pompy mechanicznej jako prowizorke ale dziala dobrze spelnialo swoja funkcje |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
Bart18
Wiek: 37 Dołączył: 28 Mar 2006 Posty: 23 Skąd: Bojanowo
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-08-2006, 13:51
|
|
|
Moze niekoniecznie byc to wina samej pompy. jesli po przekreceniu zapłonu słyszysz ze pompa chodzi. Słychac taki delikatny brzeczek to pompa powinna byc dobra. Ja u mnie miałem tak samo paliwo było w zbiorniku a tez nie chciał krecic Winny był filterek paliwowy który znajduje sie z tyłu po prawej stronie kolo zbiornika. Wymieniłem go i taezr odpadla bez problemu i nic sie nie dławi na beznynie |
_________________ Tipo 1.4i.e + LPG
.... Cokolwiek robisz, robisz dla siebie ...... |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-08-2006, 14:10
|
|
|
Witam !
Metoda prowizoryczna:
Zdejmujesz wezeyk paliwowy zapychasz go palcem. Jesli ktos wlaczy zaplon i bedziesz mial problem z zatrzymaniem paliwa w wezyku to cisnienie powinno byc oki. Ale to taka metoda na mlotek..tam powinien byc uzyty manomentr i przed filtrem paliwa takze i masz wszytsko jasne. Poco wymieniac bez potrzeby pol i tak sterego samochodu.
[ Dodano: 03-08-2006, 14:11 ]
Moze byc takze przytkane sitko ktore znajduje sie przed pompa w baku.. ale najpier diagnostyka i sprawe ona powinna wyjasnic dosc szybko i tanio.. |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
rosama
Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 107 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-09-2006, 21:43
|
|
|
Tomilee napisał/a: | Zdemontuj pompę i zobacz gdzie jest przyczyna. Sama pompa to popychacz, membrana zwana przeponą i zaworki zwrotne. mozliwe, że podejdzie jakaś pompka montowana w innych fiatach, bądź pokrewnych.
Co do teorii, że są dwie pompy to jakoś takoś osobiście nie widziałem takiej hybrydy. Pompa jest albo taka albo siaka a nie jedna i druga. |
Mam pytanie: czy jak wyjmę pompę (mechaniczną) z bloku silnika, to poleje się olej?
Wycieka mi spod niej olej, więc chyba jakiś oring do wymiany, o ile się orientuję... Ale nie wiem czy nie muszę najpierw spuścić oleju z silnika? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|