Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy to Pompa Paliwa?
Autor Wiadomość
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 20-06-2006, 21:58   

Odebrałem
Przyjąłem
Zrozumiałem

Sprawdzę

Dzięki chłopaki 8)
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 20-06-2006, 22:18   

Jabko mozesz jeszcze sprobowac ( jakby cofalo sie duzo paliwa na wylaczonej pompoie do baku ) wstawic zawor zapobiegajacy cofaniu sie w druga strone cieczy np. taki jak ponizej:

( zawor zwrotny )

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=111108959

Stosowalem to w syrenie akurat gdy nie moglem zalatwic nowych zaworkow do pompy mechanicznej jako prowizorke ale dziala dobrze spelnialo swoja funkcje :)
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
Bart18 



Wiek: 37
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 23
Skąd: Bojanowo
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-08-2006, 13:51   

Moze niekoniecznie byc to wina samej pompy. jesli po przekreceniu zapłonu słyszysz ze pompa chodzi. Słychac taki delikatny brzeczek to pompa powinna byc dobra. Ja u mnie miałem tak samo paliwo było w zbiorniku a tez nie chciał krecic Winny był filterek paliwowy który znajduje sie z tyłu po prawej stronie kolo zbiornika. Wymieniłem go i taezr odpadla bez problemu i nic sie nie dławi na beznynie
_________________
Tipo 1.4i.e + LPG

.... Cokolwiek robisz, robisz dla siebie ......
  
 
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-08-2006, 14:10   

Witam !


Metoda prowizoryczna:

Zdejmujesz wezeyk paliwowy zapychasz go palcem. Jesli ktos wlaczy zaplon i bedziesz mial problem z zatrzymaniem paliwa w wezyku to cisnienie powinno byc oki. Ale to taka metoda na mlotek..tam powinien byc uzyty manomentr i przed filtrem paliwa takze i masz wszytsko jasne. Poco wymieniac bez potrzeby pol i tak sterego samochodu.

[ Dodano: 03-08-2006, 14:11 ]
Moze byc takze przytkane sitko ktore znajduje sie przed pompa w baku.. ale najpier diagnostyka i sprawe ona powinna wyjasnic dosc szybko i tanio..
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
rosama 



Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 107
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 20-09-2006, 21:43   

Tomilee napisał/a:
Zdemontuj pompę i zobacz gdzie jest przyczyna. Sama pompa to popychacz, membrana zwana przeponą i zaworki zwrotne. mozliwe, że podejdzie jakaś pompka montowana w innych fiatach, bądź pokrewnych.
Co do teorii, że są dwie pompy to jakoś takoś osobiście nie widziałem takiej hybrydy. Pompa jest albo taka albo siaka a nie jedna i druga.

Mam pytanie: czy jak wyjmę pompę (mechaniczną) z bloku silnika, to poleje się olej? :-k
Wycieka mi spod niej olej, więc chyba jakiś oring do wymiany, o ile się orientuję... Ale nie wiem czy nie muszę najpierw spuścić oleju z silnika?
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load