|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
LE jetronic 2.0 8V |
Autor |
Wiadomość |
karol_moto
witamy nowego
Wiek: 38 Dołączył: 16 Cze 2008 Posty: 6 Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 02-10-2008, 01:03 LE jetronic 2.0 8V
|
|
|
witam historia jest nastepujaca, a wiec przełozylem z bratem silnik od 2.0 litrowej cromy do poloneza , silnik ten chyba niczym nie rozni sie od silnika tempry, ale pewny nie jestem . do rzeczy w cromce silnik chodzil ok , po przekladce zaczely sie rpoblemy , na poczatku z brakiem iskry potem z wtryskiem. dodam ze uklad zasilania i wtryskowy w całosci przeszedł z cromy . moduł zaplonu do digiplex med 420A , wtrysk LE jetronic ( zlacze 25pinow) ale bez wtryskiwacza rozruchowego . objaw jest taki ze silnik nie wkreca sie na obroty , ma nieprawidlowy sklad mieszanki , wszytkie czujniki zawor powietrza dodatkowego i podcisnienie jest OK , zwolnilem troche sprezyne w przpływomierzu o okolo 40 stopni , teraz silnik ma wolne obroty ale dalej ciezko go wkrecic na obroty , mam teraz takie pytanie , moze cisnienie paliwa jest za niskie ? jakie powinne byc prawidlowe ? , aha co wazne skrzynia biegow jest z argenty , dorobilismy otwor na 2 czujnik do digiplexa , i teraz kolejne pytanie czy drogi czujnik bierze impuls co zab wieca zebatego kola zamachowego? |
_________________ |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|