|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
odpalanie zimnego silnika - problem |
Autor |
Wiadomość |
Erewan
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 397 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-12-2005, 02:54
|
|
|
Kairan napisał/a: | albo przewody ale one sa nowe zrobilem na nich moze z 2tys km (janmor od poloneza:)) |
Dlatego właśnie należy kupować podzespoły Magnetti Marelli |
|
|
|
|
wglogowski
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 126 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-12-2005, 07:22
|
|
|
niewiem czy czegoś nie przeoczyłem ale ja bym zaczął od sprawdzenia świec zapłonowych (chyba nie było o tym mowy) wbrew pozorom mają one duże znaczenie zimny czy ciepły silnik. Sprawdź przerwy między elektrodami. Pamiętam jak kiedyś w polonezie za cholere nie można było zapalić zimnego silnika, wykręciliśmy świece, wyregulowaliśmy szczelinomierzem przerwy, i auto zapaliło na dotyk. |
_________________ KLIK
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-12-2005, 21:32
|
|
|
świece to bardzo dobry pomysł, sprawdzić szczelinę, też na ile osmoglone są (syf na nich różny się robi jeśli spalanie jest nie tak, zły kąt zapłonu albo po prostu czas...) , można _lekko_ pilniczkiem oczyścić tak już dla upięknienia, cewka sama w sobie też może powoli padać... choć módl się by nie był to jednak czujnik poł wału, to niestety lubi robić znikający zapłon co jakisz czas... aż padnie;
jak się znów zdarzy - autko stanie, kręcisz i nic, brak zapłonu to wykręć jedną świecę i w jakimś odstępie od masy autka jak na momencik cykniesz zapłon powinieneś zobaczyźć iskrę; brak iskry - sprawdź przewody, czy nie przerywają coś, nie 'spawają'/źle łączą np do świec, _sprawdź kopułkę_ i palec rozdzielacza jeśli gaźnik, nie (pamiętam co masz), może wilgoć / syf i się prąd traci, to można przeczyścić, ew wymienić jak się już kończy, a czy np. cewkę samą po odłączeniu można miernikiem sprawdzić.... hmmm... nie pamiętam ile kV tam wychodzi, może ktoś pamięta i może masz miernik na aż taki zakres; można też poszczególne zwoje cewki sprawdzić omomierzem czy coś nie przerywa jak np potelepiesz lekko (wątpię, przespawałoby prędzej ją), i po kolei styki na drodze zapłonu.... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|