|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
pomocy |
Autor |
Wiadomość |
Ezakiel
Wiek: 44 Dołączył: 07 Mar 2008 Posty: 46 Skąd: Białogard
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 26-06-2009, 21:44 pomocy
|
|
|
mam taki dylemat ostatnio jak jechaalem samochodem bylo wszytsko ok odkad go nabylem mial juz problemy z zapalaniem ale nie zawsze ale poprzejechaniu ostatnio 150 km normalnie zgasilem go wracam po X godzinach krece krece i nic nie zapalil dodam ze jest zgazowany zapalil dopiero na hol bo na samym gazie niewiem jak odpalac :(no i po dlugim ciaganiu odpalil na gazie wroxilem do dou zgasielm i lipa na beznyznie nie odpalil wiec sie poradzilem kilkoma postami na przepustnice pod filtrem wlalem beznyne i zaskoczyl odrazu mechanik znajomy mi mowil ze to nie ma znaczenia bo byle iskra wskrzesi takie zalanie wiec kazal sprawdzic pompe paliwa co sie okazalo w pompie paliwa byla jakas guma co sie cala zrobila na smole czarne jak diabli no to to wszystko oczyscilem zakrecilem sielniekiem i nic odlaczylem pompe wlozylem ja w slok zanurzylem w paliwie pod prostownik i tez nic nie tryskala nawet jak byla w baku i odlaczylem wezyk
|Ponadto pod wezyk podlaczylem sprezarke a z niego tryska czarna maz wyplukalo sie chyba wszystko dmuchalem normalnie to przez caly wezyk przechodzilo powietrze zalalem go paliwem aby doszlo do wtrysku i lipa niezapalil co robic czy potrzebna jest pompka zeby zapalil czy mozna do wtrysku wdmychac paliwo??
model to tipo 1.4 mono wtrysk zgazowany no niewiem co robic a do poniedzialku musze uruchomic auto macie jakies pomysly co to moze byc chodzi mi o to czy do wtrysku po przez wezyk wdmuchac mozna paliwo ??zeby sprawdzic czy dziala wtrysk pomocy |
_________________ Gdzie noge postawie,
Na wyprawie tam się bawie |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-06-2009, 22:04
|
|
|
Po pierwsze mógłbyś używać wielkich liter i chociaż kropek ( już przecinków nie wymagam, bo to może za wiele ), bo czyta się to okropnie na jednym tchu
Z objawów, które opisałeś wygląda na pompkę.
Na centralce od gazu powinieneś mieć możliwość ustawienia tak aby odpalać od razu na gazie.
Powinna być możliwość 1. benzyna 2. auto (czyli benzyna, a po przegazowaniu na gaz) 3. gaz
Możliwe, że aby odpalić na samym gazie trzeba jakoś specjalnie z tą centralką postępować, np. trzymać przycisk w którymś położeniu i dopiero przekręcić kluczyk. |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-06-2009, 22:09
|
|
|
Ezakiel, ja bym na twoim miejscu wymienił pompę paliwa. albo na podmiankę spróbować. nie pamiętam jakie powinno być ciśnienie paliwa które daje pompa. ktoś na pewno dopisze.
btw. nie trzeba być "dzieckiem neostrady" (jak napisałeś na sb do mnie) żeby pisać z szacunkiem i po polsku. tego się czytać nie da! |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Ezakiel
Wiek: 44 Dołączył: 07 Mar 2008 Posty: 46 Skąd: Białogard
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 26-06-2009, 22:29
|
|
|
konikks napisał/a: | Ezakiel, ja bym na twoim miejscu wymienił pompę paliwa. albo na podmiankę spróbować. nie pamiętam jakie powinno być ciśnienie paliwa które daje pompa. ktoś na pewno dopisze.
btw. nie trzeba być "dzieckiem neostrady" (jak napisałeś na sb do mnie) żeby pisać z szacunkiem i po polsku. tego się czytać nie da! |
sorki ale naprawde czas mnie goni i wogole powiem tak pompka mi wogole nie dziala
** Dodano: 26-06-2009, 23:33 **
polansky napisał/a: | Po pierwsze mógłbyś używać wielkich liter i chociaż kropek ( już przecinków nie wymagam, bo to może za wiele ), bo czyta się to okropnie na jednym tchu
Z objawów, które opisałeś wygląda na pompkę.
Na centralce od gazu powinieneś mieć możliwość ustawienia tak aby odpalać od razu na gazie.
Powinna być możliwość 1. benzyna 2. auto (czyli benzyna, a po przegazowaniu na gaz) 3. gaz
Możliwe, że aby odpalić na samym gazie trzeba jakoś specjalnie z tą centralką postępować, np. trzymać przycisk w którymś położeniu i dopiero przekręcić kluczyk. |
tak wiem sorki ale jakos tak wyszlo :)no pompka to mi wogole nawet na krotko nie dzial a przelacznik mam albo benzyna albo gaz |
_________________ Gdzie noge postawie,
Na wyprawie tam się bawie |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 26-06-2009, 22:45
|
|
|
przelacz na gaz przekrec kluczyk zeby kontrolki sie zapalily i przytrzymaj przycisk jak masz jakies kontrolki na przelaczniku gazu to pewnie normalnie mruga a tak bedzie sie swiecic ciagle i wtedy odpalasz badz trzymasz chwile i odpalasz podczas trzymania najlepiej zobacz co masz za przelacznik i na necie jakas jego instrukcje przeczytaj sobie |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Ezakiel
Wiek: 44 Dołączył: 07 Mar 2008 Posty: 46 Skąd: Białogard
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 26-06-2009, 22:54
|
|
|
MARIOVIRUS napisał/a: | przelacz na gaz przekrec kluczyk zeby kontrolki sie zapalily i przytrzymaj przycisk jak masz jakies kontrolki na przelaczniku gazu to pewnie normalnie mruga a tak bedzie sie swiecic ciagle i wtedy odpalasz badz trzymasz chwile i odpalasz podczas trzymania najlepiej zobacz co masz za przelacznik i na necie jakas jego instrukcje przeczytaj sobie |
to jest zwykly przycisk taki wciskasz masz gaz wciskasz 2 raz masz benzyne ale mi chodzi zeby mi normalnie odplal na benzynce botez chcem na niej jezdzic |
_________________ Gdzie noge postawie,
Na wyprawie tam się bawie |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 27-06-2009, 13:04
|
|
|
to kup pompe i po sprawie skoro wogule nie chodzi to ona jest wszystkiemu winna i nic innego nie zrobisz bo paliwo musi byc podawane do wtryskow pod cisnieniem |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|