|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z zapłonem |
Autor |
Wiadomość |
rybaczek19
witamy nowego
Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 3 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 13-08-2016, 16:31 Problem z zapłonem
|
|
|
Witam
Zmuszony jestem prosić Was o pomoc mianowicie posiadam Fiata Tipo 1.4 gaźnik problem polega na tym ze nie moge ustawić zapłonu
Mam pożyczoną lampę strobo i po sprawdzeniu auto chodzi na 50 st jezeli chce zejsc do 10 gasnie znaki na kole zamachowym jak i na klinie pokrywają się. Nie moge poradzić sobie z tym POMOCY!!! |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-08-2016, 19:50
|
|
|
Zacznij od ustawienia poziomu paliwa w gaźniku. Jeżeli w aparacie zapłonowym masz przerywacz - przeczyść styki i ustaw przerwę . Sprawdź sprężynki odśrodkowego regulatora .
Rozgrzej auto do momentu, jak włączy ci się wentylator chłodnicy i wyjedź na drogę . Rozpędź auto do 40km na godzinę , wrzuć 4 bieg i wdeptaj gaz w podłogę . Jak usłyszysz klekot ( to nie zawory, tylko spalanie stukowe ) - opóźniaj zapłon, jak nie usłyszysz - przyspiesz . Taką metodą doprowadź do momentu, gdy po wciśnięciu gazu będzie słychać 3 - 4 delikatne stuknięcia. |
_________________ Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4 |
|
|
|
|
rybaczek19
witamy nowego
Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 3 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 31-08-2016, 10:56
|
|
|
schab, dzięki za odpowiedź jednak nie pomogło gdyż jak ustawie tak jak pisałeś to troszkę go muli natomiast jak ustawie tak żeby jakoś to chodziło to ciężko pali..
Natomiast mam pytanie czy wie ktoś jak sprawdzić moduł zapłonowy ? |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-08-2016, 20:05
|
|
|
sprawdz ustawienie rozrzadu |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
rybaczek19
witamy nowego
Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 3 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 31-08-2016, 22:29
|
|
|
shagger78, sprawdzałem już kilka razy i rozrząd nie ma nic z moim problemem wspólnego
ponawiam więc pytanie jak sprawdzić moduł zapłonowy ? Czy on może az tak mieszać ? |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-09-2016, 12:18
|
|
|
rybaczek19 napisał/a: | schab, dzięki za odpowiedź jednak nie pomogło gdyż jak ustawie tak jak pisałeś to troszkę go muli natomiast jak ustawie tak żeby jakoś to chodziło to ciężko pali..
Natomiast mam pytanie czy wie ktoś jak sprawdzić moduł zapłonowy ? |
To wróć do gaźnika.
Dla mnie to o czym piszesz to objawy za ubogiej mieszanki. |
_________________ Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|