Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z odpaleniem w zimie!!!
Autor Wiadomość
Grinczu 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 17
Skąd: ŁDZ
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 12-01-2006, 09:16   Problemy z odpaleniem w zimie!!!

:?: Mam problem,zima tempra nie chce mi odpalac ,kupilem nowy akumulator wiec kreci przepieknie ale po prostu nie idzie ,przy kreceniu czasem na chwile zlapie ale zaraz zdycha , odglos jakby sie krztusil...niewiem o co chodzi ,na lpg tez zapalic nie idzie ;/
pomozcie!!
_________________
Dnb w mojej temprze :dance:
     assistance
 
 
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-01-2006, 10:16   

Grinczu napisz jaki silnik bo wiesz... tak to sobie mozna dukac :-)
Sprawdz przewody swiece, cewke wszystko co odpwiada za zaplon
a ak to diesel to czy swieczki grzeja odpowiedni czas czy filt paliwa zyje
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
Grinczu 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 17
Skąd: ŁDZ
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 13-01-2006, 12:24   

1.6 benzynka z gazem na wielopunkcie ,wszystko sprawdzilem
_________________
Dnb w mojej temprze :dance:
     assistance
 
 
Jadodada 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 304
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-01-2006, 00:32   

Grinczu

Mieszanka paliwowa to powietrze i benzyna.
Dla zimnego silnika musi być bogatsza w paliwo.

Komputer tylko otwiera wtryskiwacze i jeżeli jest w nich paliwo o odpowiednim ciśnieniu to ta mieszanka będzie bogata w paliwo. Wtryskiwacza są otwierane na sygnał z czujnika fazy, ktory jest zamocowany kopułce rozdzielacza wysokiego napięcia.

Sprawdź ciś. paliwa podawane przez pompę!
Pompa paliwa posiada zabezpieczenie obwodu przez bezpiecznik 10A dla silnika 1,6 lub 15A dla 1,8 i 2,0. Ten bezpiecznik jest w komorze silnika obok przekaźników.
Poczytaj posty związane z pompą paliwa , a być może bardziej upewnisz się co do swojej diagnozy.

Jeżeli filtr powietrza jest mocno zabrudzony to mieszanka paliwowa jest również bogata w paliwo. W tym przypadku jest większe zużycie paliwa. Tego sonda lambda nie wyreguluje.
_________________
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load