Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-02-2012, 17:10
gru napisał/a:
w 1.4ie też coś takiego jest? Dopiero jutro będę sprawdzał...
autko jest z rocznika 89' więc nie powinien mieć takiego wynalazku sadze ze to modyfikacja po 93' choć zajrzeć pod fotel nie zaboli.
gru napisał/a:
Po przekręceniu zapłonu pojawia się prąd. (Zmieniałem bezpieczniki, przekaźniki miejscem - efekt ten sam = 2,3 sekundy pojawia się prąd ~ 12V, bo aku mam padnięty przez piątkowe kręcenia, po czym zostaje 0,06V - gdy wyłączę zapłon spada do 0V...)
a to ciekawe a nie masz czasem jakiegoś immobilizera alarmu itp. ? to 0,06 to napięcie szczątkowe po zaniku prądu lub błąd miernika.
gru napisał/a:
Pompa ma złączki na oczka, nakrętki...czy jeżeli bym nabył zamiennik na wsuwki i przerobił, to czy nie będzie problemu
nie ma lutownica i i konektorki i po sprawie
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858 LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
Ja wypróbowałem inny sposób. Wstawiłem u siebie kosz z fiata bravo/brava. Pasuje idealnie, kostki również, pływak jest zintegrowany i wskazywał dobrze nawet na Digitalu. Kwestia doboru wg pojemności ale to wg uznania taka modyfikacja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.