|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wymiana czujnika halla |
Autor |
Wiadomość |
debestia
witamy nowego
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 9 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-03-2009, 17:33 wymiana czujnika halla
|
|
|
Witam,
mam problem z tipo 1,4 gaznik- nie odpala gdy jest zimny, z tego co tu wyczytałem to najprawdopodobniej czujnik halla w zaplonie - w zwiazku z tym moje pytanie czy gdy wykrece zaplon i wymienie ten czujnik to nie rozreguluje zaplonu?poradzcie jak to zrobic najlepiej.
pozdr. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-03-2009, 18:13
|
|
|
debestia, Ściągając aparat zapłonowy rozregulujesz zapłon, ale jest na to prosty patent. Bierzesz szmatkę dokładnie wycierasz do czysta podstawę aparatu zapłonowego i odrysowujesz pisakiem oryginalne położenie i już. Czujnik indukcyjny chyba można wyciągnąć bez wyciągania aparatu zapłonowego swoją drogą, ale nie dam sobie za to nic obciąć
debestia napisał/a: | z tego co tu wyczytałem to najprawdopodobniej czujnik halla w zaplonie | a gdzie to wyczytałeś? ciekawe. Jest co najmnie kilka innych powodów dlaczego auto nie zapala jak jest zimne, a ten by mi do głowy nie przyszedł |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
debestia
witamy nowego
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 9 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-03-2009, 07:05
|
|
|
wyczytałem na forum,pompa sprawna,iskra jest,kopułka nowa,palec nowy,świece nowe,przewody raczej ok(a jednak nie odpala)-kilka usterek dotyczyło CPW a skoro ja go niemam to chyba pora sprawdzic ten czujnik. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-03-2009, 07:32
|
|
|
debestia, Podstawa to regulacja gaźnika (skład mieszanki, bieg jałowy) i sprawdzenie jego stanu (czy wszystkie siłowniki pracują czy, jakaś dysza się nie przytkała). Używasz cięgna ssania przy zapalaniu? też nie chce zapalić wtedy?. Poza tym do sprawdzenia były jeszcze elektrozawór i kabelki od niego, podgrzewacz kolektora, oporność cewki (jak masz multimetr). Co do kabli "to raczej" jest mało przekonujące, idź wieczorkiem do auta podnieś maskę i zapal, jak zobaczysz przeskakujące iskierki to kable są do kosza. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
debestia
witamy nowego
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 9 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-03-2009, 08:21
|
|
|
uzywam ssania i tez jest problem,załapuje po kilkukrotnym kreceniu,co do gaznika to nie dawniej jak 2 miesiace temu wstawilem na warsztat do regulacji i bylo okey,sprawdze jeszcze te kable i zobacze. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-03-2009, 19:10
|
|
|
No to spróbuj z tym czujnikiem. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|