Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie obroty 2.0 8V
Autor Wiadomość
GrzesiekK 


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 146
Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 10-10-2007, 06:43   Wysokie obroty 2.0 8V

Panowie sprawa jest taka

Jak silnik jest zimny to obroty mam ok 1000 a jak sie rozgrzeje to obroty mam 2000 wszystko by było ok jak by to sie działo odwrotnie w czym problem. Czujnik cieczy chłodzącej wymieniłem i nic nie pomogło elektrozawór wymieniłem. I jeszcze jedno jak byłem u gościa na komputerze i wpiął sie w centralke to jak mam silnik 2.0 8V to nie pokazywało błedów a jak i coś gościowi niepasowało a jak ustawił program na 2.0 16V to wyskakiwały błędy skasował a przy ponownym podłączeniu błędy wyskakiwały te same może komputer jest do d...y. Czy istnieje taka możliwość ze ktoś do komputera 2.0 8V wgrał program 2.016V. I co z tymi obrotami działają odwrotnie jak powinny.

** Dodano: 11-10-2007, 23:05 **
doszedłem do tego ze jak odpnę czujnik położenia przepustnicy to wszystko wraca do normy i na gorącym silniku ma 800 obrotów i nawet jak podepnę spowrotem czujnik to wszystko jest ok Ale przy następnym uruchomieniu silnika wszystko wraca i obroty wzrastają i dalej jest 1900. Jutro rozbieram całą wiązke do kompa może gdzieś jest przebicie i dlatego komp wariuje

** Dodano: 15-10-2007, 07:30 **
Wiązka rozebrana wszystko gra masy poprawione i nadal to samo. Był już taki przypadek na forum jak mój i niezostał rozwiazany po kontakcie z autorem tego postu zrobię to co on założę wyłącznik elektrozaworu i jak silnik sie nagrzeje i obroty zaczną wzrastać to go poprostu wyłącze. Ale podejżewam ze jest kilka takich przypadków w silnikach 2.0 8V. Coś w niej siedzi ze kaze zwiększać obroty na nagrzanym silniku i nikt niepotrafi tego rozwiązać.

** Dodano: 15-10-2007, 19:00 **
No i dzisiaj założyłem sobie wyłącznik elektrozaworu w samochodzie i teraz ja decyduję ile i kiedy mam jechać na ssaniu. Nawet fajnie się złożyło bo na grodzi była idealna dziurka w idealnym miejscu a więc problem po części rozwiązany ale nie do końca.

Fajne jest to forym sam do siebie piszę


Ale jestem uparty i kiedyś rozgryzę to cholerstwo
  
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 12-02-2010, 13:10   

Up w górę, bo mam ten sam problem i też mam elektrozawór i włącznik osobny :|
Z tym, że nawet po wyłączeniu elektrozaworu obroty na ciepłym są zbyt wysokie(1200-1400 na digitalu)

** Dodano: 12-02-2010, 14:54 **
Ciekawostka...po odpięciu wtyczki od CPP samochód nie muli podczas wkręcania się na obroty(Pb i na LPG). Coś jakby dołożyć mu jakieś 30 KM jest teraz :O
Czy można jeździć na odpiętej wtyczce do póki nie dojdę do ładu z obrotami i tym czujnikiem całym?? Nie zepsuję tym nic??

** Dodano: 12-02-2010, 14:55 **
Uprzednie "resetowanie" domowym sposobem w ogóle nie działa, kasuje się tylko godzina po 10minutach na wciśniętym hamulcu...nawet dzienny przebieg zostaje
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Gość

Wysłany: 12-02-2010, 19:39   

Nie wiem czy może by zwiazek ale u mnie w 1.4i.e. miałem obroty na luzie nawet do 4000.Tak było na "wolnych obrotach" :lol: Ludzie patrzylio się na mnie na światłach jak na jakiegos. . . !pojechąłem do mechanika i wymienił rezytor wtrysku i wyregulował zawory.może to wam w czymś pomoże o ile macie rezystor w obwodzie od wtrysków.u mnie jest on na lewym kielichu stojąc przodem do samochodu.Powodzenia

** Dodano: 12-02-2010, 19:41 **
sorry,zapomniałem dodac że zaczynało się to dziac jak silnik nagrzal sie do 90stopni.po dlugim postoju byl spokoj az sie znowy nie nagrzal do 90.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load