|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
ZA 50zł 50km Bosko |
Autor |
Wiadomość |
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-04-2011, 16:11 ZA 50zł 50km Bosko
|
|
|
witam mam problem z moim typkiem 1.4 wtrysk i problem jest taki że za 50zł przejechałem 50km i przy puszczaniu gaz zaczyna szarpać najbardziej szarpie tak przy 2 tysi i mam do was pytanie co to go boleć i dodam że sonda jest nowa i czujnik powietrza też a czujnik temperatury wody to nie wiem jeszcze |
|
|
|
|
TiP016V;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2005 Posty: 178 Skąd: WRC
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-04-2011, 16:23
|
|
|
A jak się nagrzeje, to nie masz problemów z odpaleniem? |
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-04-2011, 16:35
|
|
|
nie jak na zimnym i cieplym odpala na strzała |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 06-04-2011, 17:47
|
|
|
uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego ( ten niebieski ) może powodować znacznie wyższe spalanie , ubita sonda lambda również, problemy z układem zapłonowym również...
niebieski czujnik możesz sprawdzić sam jeśli masz takie coś jak najprostszy miernik cyfrowy |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-04-2011, 17:49
|
|
|
A ja jeszcze dodam kable, świece, lejący wtryskiwacz, zajechany silnik, opcja szukaj |
|
|
|
|
TiP016V;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2005 Posty: 178 Skąd: WRC
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-04-2011, 17:52
|
|
|
20l/100km to chyba tylko lejący wtrysk... przy uszkodzonym czujniku temperatury (jazda cały czas na ssaniu) wynik oscylował mi w granicach 15l |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-04-2011, 18:30
|
|
|
Jeszcze dziura w baku/wężach paliwa.
Niech autor najpierw napisze czy stało się to nagle, czy stopniowo i co grzebał wcześniej przy aucie. |
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-04-2011, 21:32
|
|
|
no to sie robiło stopniowo a jedyne co zrobiłem to wymiana świec kabli i naprawa kostki od digapleksu |
_________________ ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi |
|
|
|
|
Marcin eS
Wiek: 33 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 153 Skąd: Wroc!aw
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-04-2011, 21:42
|
|
|
TiP016V;) napisał/a: | 20l/100km to chyba tylko lejący wtrysk... przy uszkodzonym czujniku temperatury (jazda cały czas na ssaniu) wynik oscylował mi w granicach 15l |
mylisz się mi palił 25 litrów!! i to właśnie przez ten czujnik a potem sonda padła na szczęście zatrzymała się na ubogiej mieszance i nie było złe ale jednak to nie było to auto tyle że sonda mi padła z mojej winy bo miałem wywalone poduchy pod silnikiem i silnik latał jak silnik to i kolektor a jak kolektor to i tłumik i w ten prostu sposób sonda zmiażdżyła się o pod wozie ! pozdrawiam poszukaj a dużo znajdziesz na ten temat
** Dodano: 06-04-2011, 22:45 **
aha a jak nie potrafisz sam sprawdzić czy działa czujnik to jedz na kopa w 10 minut wszystko się dowiesz ale ja jestem przekonany na 99% ze to czujnik mieści się on w komorze silnika na górze po lewej stronie tak bardziej |
_________________
_________________________________________
Fiat Tipo 1.4 3D 93'
Honda(hania) CR-V 2000r. 2.0 148KM |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 06-04-2011, 22:45
|
|
|
niebieski czujnik mierzony miernikiem czy tam ohmomierzem powienien mieć
20C 2000-4500ohm
50C 600-900ohm
90C 100-300ohm
jeśli zdecydujesz się na wymianę to pod żadnym pozorem nie kupuj żadnych zamienników za 15-20zł
bo przekłamują i na zimnym silniku będą "podawać" za wysoka temp. i silnik będzie się dławił i gasł ...
kup verneta lub EPS , koszt ok 30-40 zł |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|