Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ZA 50zł 50km Bosko
Autor Wiadomość
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 06-04-2011, 16:11   ZA 50zł 50km Bosko

witam mam problem z moim typkiem 1.4 wtrysk i problem jest taki że za 50zł przejechałem 50km i przy puszczaniu gaz zaczyna szarpać najbardziej szarpie tak przy 2 tysi i mam do was pytanie co to go boleć i dodam że sonda jest nowa i czujnik powietrza też a czujnik temperatury wody to nie wiem jeszcze
  
 
 skype
 
TiP016V;) 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 178
Skąd: WRC
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-04-2011, 16:23   

A jak się nagrzeje, to nie masz problemów z odpaleniem?
  
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 06-04-2011, 16:35   

nie jak na zimnym i cieplym odpala na strzała
  
 
 skype
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 06-04-2011, 17:47   

uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego ( ten niebieski ) może powodować znacznie wyższe spalanie , ubita sonda lambda również, problemy z układem zapłonowym również...
niebieski czujnik możesz sprawdzić sam jeśli masz takie coś jak najprostszy miernik cyfrowy
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-04-2011, 17:49   

A ja jeszcze dodam kable, świece, lejący wtryskiwacz, zajechany silnik, opcja szukaj :D
     Moneta
 
 
TiP016V;) 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 178
Skąd: WRC
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-04-2011, 17:52   

20l/100km to chyba tylko lejący wtrysk... przy uszkodzonym czujniku temperatury (jazda cały czas na ssaniu) wynik oscylował mi w granicach 15l :)
  
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-04-2011, 18:30   

Jeszcze dziura w baku/wężach paliwa.
Niech autor najpierw napisze czy stało się to nagle, czy stopniowo i co grzebał wcześniej przy aucie.
     Moneta
 
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 06-04-2011, 21:32   

no to sie robiło stopniowo a jedyne co zrobiłem to wymiana świec kabli i naprawa kostki od digapleksu
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
 
 skype
 
Marcin eS 



Wiek: 33
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 153
Skąd: Wroc!aw
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-04-2011, 21:42   

TiP016V;) napisał/a:
20l/100km to chyba tylko lejący wtrysk... przy uszkodzonym czujniku temperatury (jazda cały czas na ssaniu) wynik oscylował mi w granicach 15l :)


mylisz się :) mi palił 25 litrów!! i to właśnie przez ten czujnik :) a potem sonda padła na szczęście zatrzymała się na ubogiej mieszance i nie było złe ale jednak to nie było to auto tyle że sonda mi padła z mojej winy bo miałem wywalone poduchy pod silnikiem i silnik latał jak silnik to i kolektor a jak kolektor to i tłumik i w ten prostu sposób sonda zmiażdżyła się o pod wozie ! pozdrawiam poszukaj a dużo znajdziesz na ten temat

** Dodano: 06-04-2011, 22:45 **
aha a jak nie potrafisz sam sprawdzić czy działa czujnik to jedz na kopa w 10 minut wszystko się dowiesz :) ale ja jestem przekonany na 99% ze to czujnik mieści się on w komorze silnika na górze po lewej stronie tak bardziej
_________________

_________________________________________
Fiat Tipo 1.4 3D 93'
Honda(hania) CR-V 2000r. 2.0 148KM
     Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 06-04-2011, 22:45   

niebieski czujnik mierzony miernikiem czy tam ohmomierzem powienien mieć

20C 2000-4500ohm
50C 600-900ohm
90C 100-300ohm

jeśli zdecydujesz się na wymianę to pod żadnym pozorem nie kupuj żadnych zamienników za 15-20zł
bo przekłamują i na zimnym silniku będą "podawać" za wysoka temp. i silnik będzie się dławił i gasł ...
kup verneta lub EPS , koszt ok 30-40 zł
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load