Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Za duże zużycie paliwa
Autor Wiadomość
yagi2 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 120
Skąd: Wrocław/Lubin
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 3/3/5
Wysłany: 03-04-2009, 00:11   

Właśnie za duże spalanie może świadczyć o tym,że sonda lambda nie działa prawidłowo.Lambde można sprawdzić na analizatorze spalin,chyba w stacji kontroli pojazdów powinni takie coś mieć,ale mogę się mylić.Co do resetu kompa,to odepnij klemy z aku na 15minut lub odepnij i przytrzymaj noge na hamulcu jakiś czas:)wtedy podepnij i uruchom silnik i czekaj aż włączy się wentylator na chłodnicy.
_________________
TIPOllot,1.4i.e+LPG BRC Just Junior
  
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-04-2009, 08:21   

yagi2 napisał/a:
w stacji kontroli pojazdów powinni takie coś mieć,ale mogę się mylić.
gdyby nie mieli, to by to stacja kontroli pojazdów nie była :D
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
marlo 
witamy nowego


Wiek: 67
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 9
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-04-2009, 10:18   

yagi2 napisał/a:
Co do resetu kompa,to odepnij klemy z aku na 15minut lub odepnij i przytrzymaj noge na hamulcu jakiś czas:)wtedy podepnij i uruchom silnik i czekaj aż włączy się wentylator na chłodnicy.


a wiesz coś o resecie kompa (!) śrubokrętem? - przez zwarcie konkretnych styków?
-ktoś coś takiego sugerował na forum ....
  
 
 
yagi2 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 120
Skąd: Wrocław/Lubin
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 3/3/5
Wysłany: 03-04-2009, 10:23   

ciechu Z tym co napisałem,że mogę się mylić,to chodziło mi,że analizatorem spalin można zbadać lambde,a to że SKP takie coś musi posiadać to wiem o tym.Fakt źle skleciłem to zdania,ale późno było i %% były:)
Co do resetu kompa śrubokrętem przez zwarcie styków,to pierwsze słyszę.Może chodziło CI o zwarcie pinów w silników krokowym,by go ustawić,to o takim czymś słyszałem:)
Pozdrawiam
_________________
TIPOllot,1.4i.e+LPG BRC Just Junior
  
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-04-2009, 10:54   

marlo napisał/a:
a wiesz coś o resecie kompa (!) śrubokrętem? - przez zwarcie konkretnych styków?
-ktoś coś takiego sugerował na forum ....
na TYM forum? pierwsze słyszę, może i jest taki sposób ale standardowy też nie jest trudny... odepnij te klemy, naciśnij stop na 20-30 sekund, podłącz klemy i odpal autko bez dotykania pedału gazu. I niech tak pracuje bez gazowania do czasu załączenia się wentylatora chłodnicy. Jak nie wiesz które 'styki' zwierać, to w ten sposób przynajmniej nic nie popsujesz.

yagi2, :D
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
marlo 
witamy nowego


Wiek: 67
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 9
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-04-2009, 02:45   

...... na TYM forum? pierwsze słyszę, ....

trochę było szukania, ale jest, więc zapodaję link:
http://forum.tempra.org/t...light=18v+++25v
i kolejna w tym 4-ta wypowiedż of: maciekt8 .
A poprzednie 3 też nieżle zgłębione.
  
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 05-04-2009, 15:50   

marlo napisał/a:
...... na TYM forum? pierwsze słyszę, ....

trochę było szukania, ale jest, więc zapodaję link:
http://forum.tempra.org/t...light=18v+++25v
i kolejna w tym 4-ta wypowiedż of: maciekt8 .
A poprzednie 3 też nieżle zgłębione.
czytałem dwa razy, ale nie znalazłem nic o resecie kompa poprzez zwarcie pinów. Cały temat dotyczy regulacji CPP. A CPP to nie CPU :lalala:
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load