|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Za duże zużycie paliwa |
Autor |
Wiadomość |
yagi2
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 04 Gru 2007 Posty: 120 Skąd: Wrocław/Lubin
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-04-2009, 00:11
|
|
|
Właśnie za duże spalanie może świadczyć o tym,że sonda lambda nie działa prawidłowo.Lambde można sprawdzić na analizatorze spalin,chyba w stacji kontroli pojazdów powinni takie coś mieć,ale mogę się mylić.Co do resetu kompa,to odepnij klemy z aku na 15minut lub odepnij i przytrzymaj noge na hamulcu jakiś czas:)wtedy podepnij i uruchom silnik i czekaj aż włączy się wentylator na chłodnicy. |
_________________ TIPOllot,1.4i.e+LPG BRC Just Junior |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-04-2009, 08:21
|
|
|
yagi2 napisał/a: | w stacji kontroli pojazdów powinni takie coś mieć,ale mogę się mylić. | gdyby nie mieli, to by to stacja kontroli pojazdów nie była |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
marlo
witamy nowego
Wiek: 67 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 9 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-04-2009, 10:18
|
|
|
yagi2 napisał/a: | Co do resetu kompa,to odepnij klemy z aku na 15minut lub odepnij i przytrzymaj noge na hamulcu jakiś czas:)wtedy podepnij i uruchom silnik i czekaj aż włączy się wentylator na chłodnicy. |
a wiesz coś o resecie kompa (!) śrubokrętem? - przez zwarcie konkretnych styków?
-ktoś coś takiego sugerował na forum .... |
|
|
|
|
yagi2
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 04 Gru 2007 Posty: 120 Skąd: Wrocław/Lubin
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-04-2009, 10:23
|
|
|
ciechu Z tym co napisałem,że mogę się mylić,to chodziło mi,że analizatorem spalin można zbadać lambde,a to że SKP takie coś musi posiadać to wiem o tym.Fakt źle skleciłem to zdania,ale późno było i %% były:)
Co do resetu kompa śrubokrętem przez zwarcie styków,to pierwsze słyszę.Może chodziło CI o zwarcie pinów w silników krokowym,by go ustawić,to o takim czymś słyszałem:)
Pozdrawiam |
_________________ TIPOllot,1.4i.e+LPG BRC Just Junior |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-04-2009, 10:54
|
|
|
marlo napisał/a: | a wiesz coś o resecie kompa (!) śrubokrętem? - przez zwarcie konkretnych styków?
-ktoś coś takiego sugerował na forum .... | na TYM forum? pierwsze słyszę, może i jest taki sposób ale standardowy też nie jest trudny... odepnij te klemy, naciśnij stop na 20-30 sekund, podłącz klemy i odpal autko bez dotykania pedału gazu. I niech tak pracuje bez gazowania do czasu załączenia się wentylatora chłodnicy. Jak nie wiesz które 'styki' zwierać, to w ten sposób przynajmniej nic nie popsujesz.
yagi2, |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
marlo
witamy nowego
Wiek: 67 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 9 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-04-2009, 02:45
|
|
|
...... na TYM forum? pierwsze słyszę, ....
trochę było szukania, ale jest, więc zapodaję link:
http://forum.tempra.org/t...light=18v+++25v
i kolejna w tym 4-ta wypowiedż of: maciekt8 .
A poprzednie 3 też nieżle zgłębione. |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-04-2009, 15:50
|
|
|
marlo napisał/a: | ...... na TYM forum? pierwsze słyszę, ....
trochę było szukania, ale jest, więc zapodaję link:
http://forum.tempra.org/t...light=18v+++25v
i kolejna w tym 4-ta wypowiedż of: maciekt8 .
A poprzednie 3 też nieżle zgłębione. | czytałem dwa razy, ale nie znalazłem nic o resecie kompa poprzez zwarcie pinów. Cały temat dotyczy regulacji CPP. A CPP to nie CPU |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|