|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Jak teraz mam otworzyć mojąTemprę ? |
Autor |
Wiadomość |
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 13-03-2009, 22:47
|
|
|
a jak wd 40 nie da rady to coca-cola da sprawdzone ostatnio na przyrdzewiałym kole u kolegi |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
sniff
Wiek: 44 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 172 Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-03-2009, 08:57
|
|
|
Luczu, Coca-Cola jest lepsza od WD-40. Mnie kilka razy WD zawiodło a Cola nigdy Dobrze podlej zamek i musi puścić, najwyżej strawi ci mechanizm ale zamek otworzy. |
_________________ Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-03-2009, 13:43
|
|
|
sniff napisał/a: | Luczu, Coca-Cola jest lepsza od WD-40. Mnie kilka razy WD zawiodło a Cola nigdy Dobrze podlej zamek i musi puścić, najwyżej strawi ci mechanizm ale zamek otworzy. |
jest jedna wada - cola się lepi, a wd40 nie
jak zapsika zamek cola to wszelkie paprochy piasek itp, będą się do tego lepić - cola jest dobra do kół ale do zamka bym raczej nie wlewał |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 14-03-2009, 19:46
|
|
|
yoyo napisał/a: | ak zapsika zamek cola to wszelkie paprochy piasek itp, będą się do tego lepić | jak już otworzy to sobie może potem oczyścić zamek tak przy okazji, cola najlepiej działa podgrzana do okolo 60'c. Sprawdzone! |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 14-03-2009, 20:39
|
|
|
nie lepiej zdjac gril i otworzyc maske podladowac aku ewentualnie jak nic nie pomoze to sproboj wepchnac do srodka trojkatna szybke w tylnich drzwiach a jak nie to ja mlotkiem i idz na szrot kup sobie nowa |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Zarazzz
witamy nowego
Wiek: 36 Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 9 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 25-03-2009, 19:46
|
|
|
Udało się:) Dzięki chłopaki za pomoc.
Na początku próbowałem metody żeby otworzyć maske ale miałem pewien problem bo sam dzyndzel od maski nie wystarczy a nie mam pojęcia gdzie znajduje się blokada która działa na linke którą w normalnych warunkach ciągnie się za czerwoną wajche pod kierownicą.
Mechanizm drzwi rzeczywiście musiał zardzewieć bo po paru próbach z zamkiem drzwi bez problemu się otworzyły bez działającego akumulatora.
Pozdro Ludziska:) |
_________________ Fiat Tempra 1.6 benzynka 1991r.
Silnik : 159A3.046
Wersja : 159AE54A
kolor: Marchewkowy |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-04-2009, 18:04
|
|
|
MARIOVIRUS napisał/a: | nie lepiej zdjac gril i otworzyc maske podladowac aku |
nie mialem takiego przypadku, ale pewnie tak bym wlasnie zrobil....
dobrze, ze juz Kolega otworzyl auto |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
ITman
Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 14 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-05-2009, 11:37
|
|
|
prawdopodobnie masz zdjete ciagna wewnetrzne do zamka wiec psikanie i krecenie nic nieda
musisz albo samemu albo wezwac jakiegos specjaliste od zamkow i dostac sie "na brzeszczot". mialem cos takiego tylko ze ja zostawilem kluczyki w stacyjce i zamknalem drzwi a zamek sam z siebie zrobil klik i sie zamknal |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 11-05-2009, 11:56
|
|
|
ITman, dobry jesteś 2 miechy temu miał zatrzaśnięte auto hehe |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|