Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
moja tempra nie chce odpalić na ciepłym silniku.
Autor Wiadomość
arbud30 



Wiek: 46
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Wieluń
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 08-07-2010, 19:51   moja tempra nie chce odpalić na ciepłym silniku.

posiadam tempre kombi 1.6 sx nie chce odpalić na ciepłym silniku. na zimnym odpala na dotyk.pomocy z góry dziekuje! :(
_________________
artbud30
     Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 08-07-2010, 20:02   

arbud30, jaki silnik dokładnie? wtrysk, gaźnik? Jaki dokładnie, mocy ile?
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-07-2010, 21:34   

jak diesel to pompa wtryskowa miałem to u siebie także. A spróbuj tak, że jak jest na ciepłym to przy zapalaniu dawaj mu gazu czy wtedy łapie ? Mi czasami jeszcze łapał więc spróbuj, ale stawiam na pompę.
     Moneta
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-07-2010, 21:36   

VEndriuV, kolega napisał że ma 1.6 SX , to obstawiam że to silnik o nr. 835.C1 , na osprzęcie boscha
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-07-2010, 23:21   

cpw

jeżeli wtrysk.
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Paweł Łukaczyk 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 91
Skąd: Kołobrzeg
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 09-07-2010, 06:24   

Interesujące, gaśnie Ci na ciepłym silniku tak?Napisze kilka możliwych przyczyn wydających się z mojego punktu widzenia.

1-Pompa wydaje się być dobra bo gdyby nie była sprawna to byś nie odpalił.
2-Czy obroty są wyregulowane,nie zalewasz silnika aby przypadkiem się nie dławi.
3-Czy wtrysk nie jest spieczony,przewody są w dobrym stanie ,ciśnienie odpowiednie,brak przecieków.
4-Elektronika ten komputerek pod maska wiza- wi kierownicy ten z żeberkowym radiatorem.
5-Filtr paliwa czy nie jest zawalony.
6-Czujnik położenia wału napędowego.
7-Ten dokładnie nie kojaze nazwy, silniczek krokowy bodajże zaraz pod wtryskiem-reguluje obroty morze być do wymiany.
8-Kłopoty z silnikiem,czy się nie przegrzewa,olej nie miesza się z paliwem.
Pozdrawiam.
     assistance   Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-07-2010, 07:45   

Paweł Łukaczyk napisał/a:
gaśnie Ci na ciepłym silniku tak?


arbud30 napisał/a:
nie chce odpalić na ciepłym silniku
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 09-07-2010, 08:52   

ja miałem tak samo w mojej, w zime było ok, ale w lato masakra pojeździła troche z 30 min i dośc długo kręciła itd. Musiałem Gazu dawać przy zapalaniu to wtedy jeszcze łapał. I u mnie to była pompa. A u Ciebie problem jest podobny.
     Moneta
 
Paweł Łukaczyk 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 91
Skąd: Kołobrzeg
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 09-07-2010, 09:16   

Panowie i szanowne Panie.Właśnie tak rozważałem co ma wspólnego pompa paliwa?
Odpala na zimnym a na gorącym nie,wszyscy dobrze wiemy ze na ciepłym najlepiej odpala autko,myślę ze wina leży po stronie czujników lub elektroniki.
Morze coś się przegrzewa od silnika jest uszkodzone jakiś kabelek czy inny ustrój zamontowany koło komory silnika.
Mozna by było poprosić o szczegółowy raporcik?
     assistance   Moneta
 
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 09-07-2010, 16:59   

ja mowie o pompie wtryskowej. U mnie tak było to wszystko na ten temat .
     Moneta
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-07-2010, 08:03   

VEndriuV napisał/a:
a mowie o pompie wtryskowej. U mnie tak było to wszystko na ten temat .
ale mówisz o dieslu. A kol. arbud30 do tej pory nie sprostował nawet czy chodzi o gaźnik czy wtrysk.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-07-2010, 21:52   

myślę że nie ma co kontynuować tematu. kolega arbud30, jest niepoważny. walną posta, my się produkujemy a tu zero odzewu...
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load