|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
słabe ładowanie |
Autor |
Wiadomość |
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-04-2011, 17:51
|
|
|
VEndriuV,
Ale ten aku jeszcze musi się ładować, a do tego 12V nie wystarczy. Minimum to 13,5V.
pawcar,
Ciężko stwierdzić co to może być, ja obstawiam mostek, ale może też być zwarcie w stojanie. Ja na twoim miejsu zbierałbym na nowy (regenerowany). |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-04-2011, 20:56
|
|
|
u mnie trzebabyło wymienic pasek bo był wyciagnięty ale nie piszczal, po wymianie ładowanie 14.2-14.5 |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
Czester1
Wiek: 32 Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 25 Skąd: Wola Lubecka
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-06-2011, 15:17
|
|
|
Witam mam problem coś rozwala mi akumulator sprawdzałem pobór prądu na postoju z wyłączonymi odbiornikami pokazało mi 0,4A 3, 4 dni i po aku a w dodatku wczoraj sprawdziłem ładowanie i pokazało mi 13,1V, a na światłach 12,9V od czego tu zaczać? |
_________________ Fiat Tempra 1.8 KAT |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 23-06-2011, 16:09
|
|
|
Czester1, jesli chodzi o ładowaniem to najlepiej zacząć od poprawienia styków kabli przy aku, alternatorze i szkielecie auta. kolejna sprawa to prawdopodobnie kończące sie szczotki w alternatorze, a w raz z ich wyminą również dac nowy regulator napięcia ( niski koszt zakupu i wymiany )
jesli chodzi o pobór energii na postoju to obstawiałbym radio lub lipny alarm ( szczególnie jesli to alpine lub jakiś no name )
jesli to nie radio to możesz po kolei wyciagać bezpieczniki ze skrzynki i zobaczyć kiedy pobór spadnie. w ten sposób będziesz wiedział gdzie szukać |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Czester1
Wiek: 32 Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 25 Skąd: Wola Lubecka
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-06-2011, 16:07
|
|
|
W tym problem że to nie radio bo już zamontowałem przełącznik którym wyłączam je z napięcia zostawiam tylko podtrzymanie pamięci, a to z bezpiecznikami też robiłem wyciągnąłem wszystkie i dalej mi żarło. Czy jest jakiś element zasilany nie przechodzący przez skrzynkę bezpieczników? |
_________________ Fiat Tempra 1.8 KAT |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 26-06-2011, 17:41
|
|
|
alarm - przynajmniej u mnie miał swoje bezpieczniki poza skrzynką |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 26-06-2011, 18:30
|
|
|
alarm lub jakiś element wyposażenia , który nie był na wyposażeniu fabrycznym. a może masz jakieś car-audi z kondensatorem ? opcjonalnie spróbuj skojarzyć kiedy zaczęły się problemy z padającym akumulatorem i czy w tym czasie czegoś nie naprawiałeś/ dorzucałeś do wyposażenia itp |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Czester1
Wiek: 32 Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 25 Skąd: Wola Lubecka
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-07-2011, 16:27
|
|
|
Sprawdziłem co się dało i teraz ciągnie 0,2A. Podejrzewam że cyfrowa deska rozdzielcza pobiera te 0,2A gdyż gdy kupiłem temperówke to nie działała po rozebraniu zacząłem przerabiać tą elektronikę po swojemu bo trochę się tam popaliło i teraz działa. Musiał bym wymienić całą deskę. Ale teraz pytanie ile powinien mniej więcej wytrzymać aku 55Ah przy poborze prądu 0,2A, bo u mnie trzyma 2-3 dni i myślę teraz czy akumulator też nie jest winny? A gwarancja się 2 miesiące temu skończyła. |
_________________ Fiat Tempra 1.8 KAT |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-07-2011, 20:21
|
|
|
3 dni = 72h
72h*0,2A=14,4Ah
Po pobraniu takiego ładunku, aku w dalszym ciągu powinien być w stanie odpalić auto. |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 02-07-2011, 21:20
|
|
|
200mA to nadal ciut dużo ale tak jak policzył kolega lynx, sprawny akumulator powinno się dać odpalić po tygodniu, jesli używasz auto pare razy w tygodniu to teoretycznie da się żyć pod warunkiem, że jak odpalisz to juz nie gasisz przynajmniej przez 30 minut żeby coś się podładował aku. gorzej w zimę... w ujemnych temperaturach sprawność akumulatora potrafi spaść o połowę jesli dołożyć do tego ten pobór to 2 dni i koniec. jesli nie potrafisz dokładnie ominąć tej "usterki" jest inny patent ... jakbyś tej deski nie połączył ro na pewno prąd przechodzi przez skrzynkę z bezpiecznikami ( chyba że bezpośrednio z aku połączyłeś ale wtedy tez wiesz, które to przewody ) lokalizujesz właściwy bezpiecznik/kabel i wstawiasz tam mały przełącznik, którym będziesz odcinał deskę na noc .... |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|