|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Co oznacza ko torlka z bagnetem na desce digital |
Autor |
Wiadomość |
Marcin81
Wiek: 43 Dołączył: 16 Kwi 2005 Posty: 36 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-04-2005, 12:02
|
|
|
Mam el.szyby,szyber tez el, zderzaki w polowie w kolorze,wspomaganie i zaglowki z tylu.
Chyba to wszystko
Czyli mowisz ze nie bede mial klopotu z rejestracja ?? |
_________________ FIAT TEMPRA SW 1.4 LPG "TAXI" |
|
|
|
|
Jadodada
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 304 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-04-2005, 23:59
|
|
|
Procedura rejestracji jest prosta. Składasz wniosek i załączasz dokumenty. Jakie dokumenty podpowie Tobie pracownik wydziału komunikacji. W przypadku gdy silnik jest zmieniony to musisz mieć dokument stwierdzający jego nabycie i instalację zgodnie z homologacją na ten samochód. Jeżeli jeden z poprzednich właścicieli tego samochodu dokonał tego w Polsce to Twój wydział komunikacji otrzyma potwierdzenie z tego wydziału który poraz pierwszy dokonał rejestracji. Po zarejestrowaniu otrzymasz dowód rejestracyjny ważny do 30 dni. Do tego czasu będą potwierdzane informacje zawarte w Twoim wniosku przez wydzial komunikacji.
Zanim złożysz wniosek o rejestrację zażądaj od komisu aby z jego poprzednim włascicielem ustalił brakujące dokumenty potrzebne do rejestracji. Jeżeli posiadasz książkę pojazdu z wpisanymi: numerem nadwozia i numerem silnika to dla urzędu jest to wystarczające. Jeżeli posiadasz twardy dowód rejestracyjny to na nim jest data pierwszej rejestracji w Polsce i daty przeglądów.
Myślę , że nie powinno być problemów ale lepiej się upewnić co do historii Twojej Tempry.
W jakim zakresie była przerabiana i kto tego dokonał? Ja osobiście miałbym wiele pytań. Dowiedź się którym kolejnym właścicielem jesteś.
[ Dodano: Nie 24 Kwi, 2005 22:16 ]
Kolego Marcin81
Napisz co ustaliłeś. |
_________________ Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991. |
|
|
|
|
Zbyniu
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 294 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-05-2005, 20:09
|
|
|
Jadodada napisał/a: | Kolego Marcin81
W poprzednim poście napisałem, że czujnik poziomu oleju to osobne urządzenie. W moim silniku wkręcony jest w dolną część kopusu silnika od strony rozrządu po stronie alternatora. Stwierdzić jego położenie możesz po przewodach wchodzących za plastikową obudowę rozrządu od strony alternatora. W pobliżu jest filtr oleju i czujnik ciśnienia oleju.
|
Potwierdzam. Kolega miał 2.0 z deską digital. Czujnik bimetaliczny to oddzielny podzespół. Bagnet też jest, zwykły, bez żadnych przewodów. Chyba, że może w 1.6 było inaczej ?
Jeśli kontrolka Ci się swieci to albo za mało oleju (moze o tym nie wiesz bo bagnet jest nieoryginalny skoro masz przy nim jakieś przewody...) albo czujnik uszkodozny.
Z doświadczeń tego kolegi i z zasady działania pomiaru wynika, że pomiar odbywa się raz - przy włączaniu zapłonu. Dlatego kontrolka zapala się też wtedy, gdy w momencie włączania zapłonu stałeś np. ma pochyłości a poziom oleju był OK. Zeby skasować alarm, trzeba wyłączyć zapłon.
Pozdrawiam,
Zbyszek |
_________________ Zbyszek - Przyjaciel TTT
Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|