Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co oznacza ko torlka z bagnetem na desce digital
Autor Wiadomość
Marcin81 


Wiek: 43
Dołączył: 16 Kwi 2005
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-04-2005, 12:02   

Mam el.szyby,szyber tez el, zderzaki w polowie w kolorze,wspomaganie i zaglowki z tylu.
Chyba to wszystko
Czyli mowisz ze nie bede mial klopotu z rejestracja ??
_________________
FIAT TEMPRA SW 1.4 LPG "TAXI"
  
 
 
Jadodada 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 304
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-04-2005, 23:59   

Procedura rejestracji jest prosta. Składasz wniosek i załączasz dokumenty. Jakie dokumenty podpowie Tobie pracownik wydziału komunikacji. W przypadku gdy silnik jest zmieniony to musisz mieć dokument stwierdzający jego nabycie i instalację zgodnie z homologacją na ten samochód. Jeżeli jeden z poprzednich właścicieli tego samochodu dokonał tego w Polsce to Twój wydział komunikacji otrzyma potwierdzenie z tego wydziału który poraz pierwszy dokonał rejestracji. Po zarejestrowaniu otrzymasz dowód rejestracyjny ważny do 30 dni. Do tego czasu będą potwierdzane informacje zawarte w Twoim wniosku przez wydzial komunikacji.
Zanim złożysz wniosek o rejestrację zażądaj od komisu aby z jego poprzednim włascicielem ustalił brakujące dokumenty potrzebne do rejestracji. Jeżeli posiadasz książkę pojazdu z wpisanymi: numerem nadwozia i numerem silnika to dla urzędu jest to wystarczające. Jeżeli posiadasz twardy dowód rejestracyjny to na nim jest data pierwszej rejestracji w Polsce i daty przeglądów.
Myślę , że nie powinno być problemów ale lepiej się upewnić co do historii Twojej Tempry.
W jakim zakresie była przerabiana i kto tego dokonał? Ja osobiście miałbym wiele pytań. Dowiedź się którym kolejnym właścicielem jesteś.

[ Dodano: Nie 24 Kwi, 2005 22:16 ]
Kolego Marcin81

Napisz co ustaliłeś.
_________________
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991.
  
 
Zbyniu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-05-2005, 20:09   

Jadodada napisał/a:
Kolego Marcin81

W poprzednim poście napisałem, że czujnik poziomu oleju to osobne urządzenie. W moim silniku wkręcony jest w dolną część kopusu silnika od strony rozrządu po stronie alternatora. Stwierdzić jego położenie możesz po przewodach wchodzących za plastikową obudowę rozrządu od strony alternatora. W pobliżu jest filtr oleju i czujnik ciśnienia oleju.



Potwierdzam. Kolega miał 2.0 z deską digital. Czujnik bimetaliczny to oddzielny podzespół. Bagnet też jest, zwykły, bez żadnych przewodów. Chyba, że może w 1.6 było inaczej ?

Jeśli kontrolka Ci się swieci to albo za mało oleju (moze o tym nie wiesz bo bagnet jest nieoryginalny skoro masz przy nim jakieś przewody...) albo czujnik uszkodozny.
Z doświadczeń tego kolegi i z zasady działania pomiaru wynika, że pomiar odbywa się raz - przy włączaniu zapłonu. Dlatego kontrolka zapala się też wtedy, gdy w momencie włączania zapłonu stałeś np. ma pochyłości a poziom oleju był OK. Zeby skasować alarm, trzeba wyłączyć zapłon.

Pozdrawiam,
Zbyszek
_________________
Zbyszek - Przyjaciel TTT

Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.)
     Moneta
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load